30+ 40- Leesclub in Haarlem oprichten

22-12-2015 15:38 8 berichten
Hallo Haarlemmers,



Het lijkt mij leuk een leesclub op te richten. Geen officieel gedoe hoor, maar zo'n één keer in de zoveel tijd gezellig samenkomen om te praten/filosoferen over een boek. Zelf ook geen idee hoe dat precies vorm te geven nog, maar daar komen we vast uit als er animo voor is. Ik woon nog niet zo lang in Haarlem, dus ook een mooie gelegenheid om leeftijdgenoten te leren kennen.



Ik ben 36 en lees variërent van romans, biografieën tot boeken over persoonlijke ontwikkeling.



Lijkt het je leuk?



Groetjes,

Elice
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk! Heb je pb gestuurd
Leuk! Heb je PB gelezen. Nog even afwachten of er nog meer liefhebbers zijn, let's hope so. Fijne kerst.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb je net een PB gestuurd.

Ik denk dat ik via via al weet wie je bent

Denk trouwens niet dat je mij kent



Maar klinkt leuk zo'n boekenclubje.
Het Viva forum is papaja.
Hi,



Ik ken Elleni inderdaad .

Leuk dat je enthousiast bent over een boekenclub!



Hopelijk nog een paar anderen met ons. Nog even afwachten zo na de drukke feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden uit Haarlem en omgeving,



Inmiddels is ons boekenclubje al een tijd actief. We lezen binnen- en buitenlandse literatuur en bespreken ongeveer maandelijks een boek in een gezellig Haarlems café. Nu zeg ik: clubJE, want we kunnen nog wel wat enthousiaste leden gebruiken.



Ben je tussen de 30 en 40 jaar oud en houd je van lezen? Lijkt het je leuk om je leeservaringen op informele wijze te delen? Neem dan contact op!
Alle reacties Link kopieren
We wachten nog steeds op meer leden.

Reageren kan ook op: boekenclubhaarlem@gmail.com
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven