Boomhut boeken

10-01-2016 20:50 11 berichten
Onze kinderen (groep 4 en 5) hebben enorm genoten van de Waanzinnige Boomhut boekenserie. Helaas duurt het nog even voordat er een nieuw deel uit komt.

Nu ben ik op zoek naar andere boeken die hier qua stijl op lijken en die jullie een échte aanrader vinden voor deze leeftijdsgroep (middenbouw basisschool).



Iemand een suggestie?
De andere boeken van die schrijvers.
David Walliams heeft ook leuke boeken.
Alle reacties Link kopieren
Hihi, ik dacht dat je een boomhut wilde boeken om in te slapen... :-)
Ik wilde schrijven dat wij een hele leuke overnachting in een boomhut in Frankrijk hebben gehad en waar je dat kunt boeken. Maar dat is niet helemaal wat je zoekt geloof ik.
Bedankt voor je tips Star, ik kijk er even naar.

Een boomhut boeken is ook een leuk idee, maar Frankrijk is wel wat ver weg voor zomaar even tussendoor. Maar wie weet.. Wel je het adresje delen?
Mijn dochter leest graag de boeken over Lotte Wirwar, maar die zijn niet erg genderneutraal.
Geronimo Stilton, dagboek van een looser, dagboek van een muts
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde schrijver heeft ook een boek over het lichaam
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter vindt de boeken van de Boomhut ook erg leuk en leest daarnaast graag Superjuffie, Dagboek van een muts, Geronimo Stilton en Thea Stilton (de minder spannende serie), Tom Groot (Liz Pichon).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Bedankt voor jullie tips, ik ga een lijstje maken. Ik heb een zoon en een dochter, dus alle tips zijn welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven