Mijn laatst gekochte boek

18-06-2016 01:40 80 berichten
Welk boek kocht jij het laatst? Als je wilt vertellen waarom, is dat altijd leuk! Hoop dat het ook weer nieuwe leestips oplevert voor alle boekenwurmen.



Ik heb vandaag Verbroken van Karin Slaughter gekocht. Heb alle boeken van Karin Slaughter, dus deze mag natuurlijk niet ontbreken. Heb Karin Slaughter ook eens ontmoet en een lezing bijgewoond. Was erg boeiend. Superaardig mens ook, die uit zichzelf opsprong zodat we met haar op de foto konden. Dat zouden we zelf nooit gevraagd hebben. De door haar gesigneerde boeken, zijn me dierbaar.

Ik verheug me op de leesuurtjes vol spanning, waarbij ik mijn nieuwe boek nauwelijks weg kan leggen.
Het meisje op de weg van Michael Berg.

Ben zelf een Thriller fan. Gouden strop winnaar.

Een boek pakt me als het vaak verrassende omwentelingen heeft.
189 in flarden - Joos van der Zanden
Alle reacties Link kopieren
Nil on fire, het laatste deel van een trilogie een beetje à la hungergames.



https://www.goodreads.com/book/show/256 ... il-on-fire
Alle reacties Link kopieren
Sue Klebold - het besef van een moeder. De moeder van Dylan Klebold, 1 van de Columbine High School schutters heeft een boek geschreven over zichzelf, haar familie en hun ervaringen romdom de tijd dat haar zoon anderen en zichzelf doodde. Ik vond het een mooi en heftig boek.
Het boek Dokter Pol ik vind dat zo'n leuke man en kijk zijn programma graag op tv. Boek is voor op vakantie, leest makkelijk weg



En niet gekocht, maar gedownload Je bent een verschrikkelijk kind van Nina Blom. Ik zag haar verhaal bij Je zal het maar zijn. Haar moeder had het syndroom van Münchhausen by proxy en maakte Nina erg ziek. Vond het zo aangrijpend om te horen, haar verhaal. Ben benieuwd naar het boek.
Alle reacties Link kopieren
Paaz en het laatste boek van Connie Palmen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bedankt voor al jullie reacties. Zie verschillende boeken die ik ook heb, maar ook weer leuke nieuwe leestips. Bedankt!

Fijne dag allemaal gewenst.
Maestra- L.S. Hilton.
Alle reacties Link kopieren
Laatste boek wat ik heb gelezen .

Lieve Mama. Esther Verhoef. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de complete serie Game Of Thrones gekocht voor de e-reader.

5 euro per stuk bij Bol. Heerlijk lezen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 2 nieuwe boeken besteld

30 messteken en mijn leven in de hel.



Ik ben benieuwd.

Laatste die ik heb gelezen is , je bent een verschrikkelijk kind.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 18 juni 2016 @ 07:03:



En niet gekocht, maar gedownload Je bent een verschrikkelijk kind van Nina Blom. Ik zag haar verhaal bij Je zal het maar zijn. Haar moeder had het syndroom van Münchhausen by proxy en maakte Nina erg ziek. Vond het zo aangrijpend om te horen, haar verhaal. Ben benieuwd naar het boek.

Eventueel een mogelijkheid dat je die door kan sturen?

wil in pb ook wel emailadres geven.



Zelf laatstgekochte boek: central park van en Franse schrijver (naam even kwijt). Niet echt een aanrader, vond het eind behoorlijk teleurstellend.
quote:Zanahoria schreef op 18 juni 2016 @ 08:50:

[...]



Eventueel een mogelijkheid dat je die door kan sturen?

wil in pb ook wel emailadres geven.



Zelf laatstgekochte boek: central park van en Franse schrijver (naam even kwijt). Niet echt een aanrader, vond het eind behoorlijk teleurstellend.Stuur maar even een pb met je mailadres. Dan kijk ik vanavond even, moet nu werken
Roofstaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze in 't Engels gelezen maar ze zijn er nu ook in 't Nederlands:



The girls, superboek

Girl in the train, spannend

A little lief, heb ik lang over gedaan om te beginnen. Prachtig boek maar grijpt je wel aan, beklemmend.



Nog niet gelezen, liggen klaar:

Here I am, Safran Foer, mijn favoriete schrijver

The pier falls, Mark Haddon, nog 'n favoriet.





Wel gekocht|: Jelle Brandt Corstius, as in tas. Mooi boek
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 09:17:

Ik heb ze in 't Engels gelezen maar ze zijn er nu ook in 't Nederlands:



The girls, superboek

Girl in the train, spannend

A little lief, heb ik lang over gedaan om te beginnen. Prachtig boek maar grijpt je wel aan, beklemmend.



Nog niet gelezen, liggen klaar:

Here I am, Safran Foer, mijn favoriete schrijver

The pier falls, Mark Haddon, nog 'n favoriet.



Niet gekocht, maar gekregen via mijn werk.



Wel gekocht|: Jelle Brandt Corstius, as in tas. Mooi boekIk vind jouw werk zo stom
Alle reacties Link kopieren
De psychiater en het meisje - Erik Rozing. Mooi boek en leest makkelijk weg vind ik. Was wel een boek waarin ik wilde verder lezen, had het dan ook zo uit.



Verborgen - Karin Slaughter staat nog op mijn lijstje om te kopen, heb de andere boeken van haar ook, wil deze ook wel hebben.



Is ook wel leuk om zo weer wat ideeën op te doen om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 juni 2016 @ 09:19:

[...]





Ik vind jouw werk zo stom
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 18 juni 2016 @ 07:59:

Paaz en het laatste boek van Connie Palmen.Wat vond je van Paaz? Ik heb 't een jaar terug tot de helft gelezen maar kom niet echt verder.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Pier en Oceaan - Oek de Jong (mee bezig, valt een tikkeltje tegen maar wel mooi. Ik lees niet meer zo vaak Nederlandse schrijvers, dus dit was een poging tot eerherstel van mijn vroegere favorieten)

The people in the trees -Hanya Yanagihara (gaat mee op vakantie, gekocht omdat ik onderstaand boek zo geweldig vond)

A little life- Hanya Yanagihara (prachtig!!)
eten, bidden, beminnen. Ik had zoveel over dat boek gehoord, het werd wel eens tijd om hem te lezen. Overigens niet gekocht, maar meegenome bij zo'n minibieb
quote:Gatti schreef op 18 juni 2016 @ 09:17:

Ik heb ze in 't Engels gelezen maar ze zijn er nu ook in 't Nederlands:



The girls, superboek

Girl in the train, spannend

A little lief, heb ik lang over gedaan om te beginnen. Prachtig boek maar grijpt je wel aan, beklemmend.



Nog niet gelezen, liggen klaar:

Here I am, Safran Foer, mijn favoriete schrijver

The pier falls, Mark Haddon, nog 'n favoriet.



Niet gekocht, maar gekregen via mijn werk.



Wel gekocht|: Jelle Brandt Corstius, as in tas. Mooi boek



Heb ook The Girls aangeschaft, je hebt een goede smaak vind ik en ik zocht nog wat vakantiemateriaal. En '1936, wij gingen naar Berlijn' over de Olympische Spelen in Berlijn van Rie Mastenbroek, had een interview gehoord op de radio, klink interessant.



Heerlijk he om boeken te kopen! Geen e-reader hier maar grote stapels echte boeken, zalig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst "kom hier dat ik u kus" gekocht en haast in één ruk uitgelezen. Daarna van dezelfde schrijfster "vele hemels boven de zevende" cadeau gekregen, ook heel mooi
Alle reacties Link kopieren
Ik groei mijn huis uit, qua boeken.

The Lord of the Rings trilogie weegt bijna twee kilo, gelukkig bij de kringloop gehaald. Ik heb nu de ebook-versie, dat las een stuk prettiger dan twee kilo. Dat geldt ook voor Game of Thrones, van die zware pillen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven