Het meisje in de trein

16-08-2016 16:43 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend was ik in de bioscoop en toen zag ik de trailer van de verfilming van Het meisje in de trein. Nu heeft die trailer mij getriggerd om dat boek te willen lezen (binnenkort met verlof), maar de recensies online zijn niet zo lovend.



Wie heeft dit boek gelezen en wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Is nogal een gehypet boek als je t mij vraagt. Wel aardig, maar zeker geen literair hoogstandje.
Alle reacties Link kopieren
aanrader!
Ik vond het ook wel een goed boek, al is het wel al een tijd gelezen dat ik het heb gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig in vakantie gelezen. Ik had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Soms best langdradig. Het is net wat je zoekt... Een boek wat je makkelijk leest op vakantie met wat spanning ( niet superspannend overigens).
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 16 augustus 2016 @ 16:46:

Is nogal een gehypet boek als je t mij vraagt. Wel aardig, maar zeker geen literair hoogstandje.Eens. Door alle aandacht had ik een veel spannender boek verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gelezen en ik vond het vermakelijk maar niet bijzonder goed of briljant. Gewoon een spannende pageturner.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 16 augustus 2016 @ 16:46:

Is nogal een gehypet boek als je t mij vraagt. Wel aardig, maar zeker geen literair hoogstandje.



Dit.

Leest wel lekker weg!
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het las wist ik niet dat het een hype was. Ik vond het een mooi boek, zou het aanraden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zou er geen film van willen zien, trouwens.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik Gone Girl leuker vond trouwens. Was een beetje in diezelfde periode een hype toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gelezen en vond het drie keer niks. Ik vond de hoofdpersoon zeurderig en vervelend, en kon totaal geen sympathie voor haar opwekken. Ik plot was wel oké maar ik snap niet dat het een hype (??) is. Zonde van mijn geld.
Ik lees veel en graag. Vond het een slecht boek, slecht geschreven, heel onrealistisch (overdramatisch gedoe) en het plot wist ik ook al halverwege het boek. Daardoor was het dus ook niet meer spannend.

Het leest wel heel makkelijk weg. Gewoon een simpel boek, zeker geen aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Had er inderdaad meer van verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niks. De personages waren vlak en onsympathiek.



Het plot vrij voorstelbaar en ik had constant de neiging de hoofdpersonage onder haar kont te schoppen.



Dat ze hier een film van gaan maken, onbegrijpelijk.
Gaat wel, niet bijzonder of superspannend.

Leest gewoon lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een spannend boek. Leest erg makkelijk weg.



Weet niet of ik de film ervan zou willen zien....
Alle reacties Link kopieren
De hoofdpersoon was zeker erg onsympathiek, op het hele irritante af zelfs.
Alle reacties Link kopieren
quote:ibbeltje12 schreef op 16 augustus 2016 @ 17:00:

Ik geloof dat ik Gone Girl leuker vond trouwens. Was een beetje in diezelfde periode een hype toch?Die was veel leuker vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Saai boek, hoofdpersoon een irritant mens. De ontknoping kon me niet eens boeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het nu aan het lezen. Kan er nog niet echt over oordelen.
Ik vond hem leuk! Leest lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel een vermakelijk boek maar ik heb voordat ik het ging lezen er niks over gelezen.

Ik ging er dus 'blind' in zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een vermakelijk boek geen hoogstandje maar best oké.

Boeiend genoeg om het uit te lezen.
Lekkere weglezer maar niet fantastisch goed. Bij een boek als dit verwacht ik dat de film slechter is.

Ik zou het boek lezen en dan zelf oordelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven