Boekenclub Tilburg

21-08-2016 09:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ontzettend graag en wil graag met anderen er over praten. Dus wil een boekenclub opzetten in Tilburg. Wie doet er mee?
Ik lees even mee. Het lijk me leuk, maar ik heb op dit moment vrij weinig tijd, helaas!
Alle reacties Link kopieren
om te lezen? Ik moet er ook tijd voor vrijmaken hoor!
Lezen en afspreken. Maar ik vind het wel een leuk idee, dus ik blijf wel meelezen, wellicht dat ik toch iets voor elkaar krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geinteresseerd...had oproep geplaatst voor Den Bosch. Maar dat lukt nog niet erg.
Alle reacties Link kopieren
leuk! Den Bosch is ook te doen voor mij. zullen we gegevens uitwisselen?
Alle reacties Link kopieren
Heb PB gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk lukt t Bloes..
Alle reacties Link kopieren
Wat is precies de bedoeling van een boekenclub?
quote:Versnellingsbak schreef op 21 augustus 2016 @ 10:35:

Hopelijk lukt t Bloes..Het zou wel leuk zijn, ja! Alleen is Den Bosch voor mij weer wat onhandiger, Tilburg is fijner want dan kan ik op de fiets (scheelt toch weer tijd).
Alle reacties Link kopieren
wat denk je zelf dat het zou kunnen zijn? ( ik bedoel meer, dat het niet perse bepaalde regels heeft, sta open voor goede ideëen
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort boeken lezen jullie graag?
Alle reacties Link kopieren
ik lees verschillende dingen en sta voor veel open. Ik ben wel iemand die als ik aan een boek begin, hem eigenlijk meteen wil uitlezen en dan door en doorga totdat hij uit is. Soms is dat goed, soms niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind reizen niet zo n probleem.

Blondie is ook geinteresseerd..die heeft me pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
ik heb begrepen dat we via de mail verder gaan. Dus tot daar!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal...ik ben een beetje laat met mijn reactie denk ik, maar reageer toch maar: ik woon sinds kort in Eindhoven, houd enorm van lezen en zou graag mee willen doen. Of zit de boekenclub al vol?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik een oud topic omhoog haal hierdoor, maar ik ben ook op zoek naar een boekenclub in (of rondom) Tilburg. Zoeken jullie nog leden?
Alle reacties Link kopieren
Wil je me een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook mee doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven