Feed your own ego, I'm busy

30-01-2017 23:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze quote op instagram gezien en vond hem wel mooi. Maar ik vroeg me af of het wel betekent wat ik denk dat het betekent. Want op internet staat dat het meer om complimenteren gaat, opscheppen, dat mensen zichzelf maar moeten complimenteren. Maar ik denk dat het er meer om gaat dat mensen anderen irriteren, pesten waardoor ze zich stoer voelen en daarmee zeg maar hun ego 'voeden'. Is dat het?
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Streel je eigen ego, ik ben bezig.

Dus zoiets als ik heb geen tijd om veren in je hol te steken/je op te hemelen..etc.



Zo interpreteer ik t.
Alle reacties Link kopieren
sarcastisch!, dat zowieso
Alle reacties Link kopieren
okee klopt het dan wel wat ik denk dat het betekent?
I ain't nobody's bitch!!
Volgens mij bedoeld als: doe het lekker zelf, ik ben druk met mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Een erg empathische uitspraak is het niet. Ik denk niet dat het zo bedoeld is als jij omschrijft. Ik denk ook niet dat het een pester iets kan schelen dat jij het te druk hebt om gepest te worden. In die context kan ik de tekst niet plaatsen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat het betekent: ga iemand anders vinden om je op te hemelen, ik heb het druk met andere dingen. Of ga iemand anders vinden om bevestiging te vinden voor jezelf en je ideeen zodat je je beter over jezelf gaat voelen. Bv door mij 'kleiner' te laten lijken, zodat jij 'groter' lijkt. Of door om complimenten te zeuren.
Feed your own ego, ik denk dat dat betekent, dat je je eigenwaarde zelf moet creeren en niet van anderen vragen om die voor je op te bouwen. Want gevoel voor eigenwaarde, kun je alleen zelf ontwikkelen.



Ik denk dat het idd wijst op claimerig/slachtofferig gedrag waar de maker van de quote zich aan ergert, kan komen omdat die niet zo empatisch is. Of omdat andere mensen ze niet teveel energie mogen kosten.



Maar je kunt het ook zien als: zuigers van energie of aandacht afwenden, ze zeggen dat ze zichzelf moeten dragen.
Okee ik snap hem ook niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij op instagram staat kan ik me voorstellen dat iemand de foto's van anderen die koken/op de bus wachten/feesten/duckfacen/hun nieuwste outfit showen/kijk mij eens een fantastisch leven hebben, zat is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat jou betekenis klopt.

Ik denk dat het erom gaat dat mensen moeten stoppen met zichzelf zo belangrijk en geweldig te vinden en daar ook continu aandacht voor te vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven