Leesclub in Apeldoorn zoekt nog nieuwe leden

13-03-2017 16:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze leesclub in Apeldoorn bestaat nu ongeveer een half jaar, sinds afgelopen zomer. Inmiddels zijn we met zijn zessen en we hebben nog plaats voor 2 a 3 nieuwe leden.

We komen 10x per jaar bij elkaar (iedere laatste dinsdagavond van de maand, behalve in juli en december) om samen een boek te bespreken en natuurlijk ook voor de gezelligheid, gesprekken over van alles en nog wat met een hapje/drankje erbij.



Qua boeken hebben we niet een vast genre, iedereen komt een keer aan de beurt om een boek te kiezen en de avond te hosten, dus het kan alle kanten op.

We zijn ook al eens samen naar de bioscoop geweest om een boekverfilming te bekijken, erg leuk om te doen, dus dat zal misschien dit jaar ook nog wel op het programma staan.



Lijkt het je leuk om een keer mee te doen en vrijblijvend eens te komen kijken of het wat voor je is, dan ben je van harte welkom.

Dus laat het maar horen als je interesse hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik was op zoek naar een leesclub in Apeldoorn en kwam toen deze oproep op dit forum tegen. Ook al is het een jaar geleden, zijn jullie nog op zoek naar nieuwe leden? Ik ben geïnteresseerd en zou graag in contact met jullie leesclub komen.

Vriendelijke groet,
Marijke
Alle reacties Link kopieren
He, verrassend na al die tijd nog een reactie :-)
Ik heb je een bericht gestuurd.
Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd! Is er eventueel nog plek?
Alle reacties Link kopieren
Maelstrom schreef:
23-03-2018 11:56
Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd! Is er eventueel nog plek?
Hoi Maelstrom, leuk dat je interesse hebt. Helaas hebben we op dit moment alleen nog maar plek voor 1 extra lid, anders wordt de groep te groot.
Marijke was je net voor met haar vraag, dus ik wacht nu eerst even haar reactie af. Maar mocht ze uiteindelijk toch niet willen of niets laten horen, dan neem ik contact met je op.
Geen probleem!Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Marijke is niet meer teruggekomen, dus Maelstrom, ik heb jou een bericht gestuurd nu.
Heb je vanavond iets te doen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Marijke en Maelstrom, ik heb van jullie allebei niets meer gehoord. Als jullie (of iemand anders die dit leest) nog interesse hebben, dan stuur maar een bericht.
We hebben nog plaats voor 1 lid, dus wie het eerst komt...
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik Google op ‘leesclub’ en kom jouw bericht tegen. Geen idee of je dit nog leest maar wie weet :) Ik heb eventueel wel interesse. Zijn jullie nog actief en op zoek naar een lid? Ik zou dan graag ook een beetje leeftijdscategorie willen weten. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
LaCasa, ik zie nu pas je berichtje. Inmiddels hebben we een nieuw lid gevonden en willen we het daarbij laten, we vinden 8 personen een mooi aantal, zodat iedereen een beetje aan het woord komt en het ook nog fatsoenlijk in de huiskamer past. Wie weet komt er in de toekomst nog een plekje vrij ...
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Hai IJstaart,
JE oproepje is al van een tijdje geleden, maar misschien zijn jullie intussen alweer op zoek naar nog een extra lid?
Ik hoor het graag!
Tineke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven