De Paarse Panda

04-01-2009 12:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit boek wordt beschreven hoe het voelt om longkanker te hebben en ongeneeslijk ziek te zijn verklaard. Het boek barst van geluk, positiviteit, liefde, creativiteit, levenslust, verwondering en optimisme maar dat laatste brokkelt heel langzaam af door teleurstellingen en het moeten verleggen van grenzen. Het boek komt uit in maart 2009.

Hier vind je meer informatie over De Paarse Panda en ook op mijn website www.sandravanhek.nl
Alle reacties Link kopieren
Excuus, hier mag het wél
Peas on earth!
Hoezo mag het hier wel? Het is toch nog steeds reclame voor d'r eigen boek?
Alle reacties Link kopieren
Wie is de uitgever van het boek? En het isbn-nummer?

Je hebt het wel snel geschreven zeg, december 2008 begonnen met schrijven...... Heb je dag en nacht doorgewerkt?



Ik heb recent Ademloos gelezen van Kim Moelands. Was erg onder de indruk van dit boek vandaar dat ik nu ook even doorlinkte naar jouw site. Helaas vind ik je schrijfstijl op de site niet echt aanspreken dus denk ik niet dat ik dat ik je boek zou willen kopen.
Alle reacties Link kopieren
@ Gravinnetje

Wat meer leesvaardigheid zou je niet misstaan. Als je echt haar site zou hebben gelezen, dan had je kunnen lezen dat het een voorinschrijving betreft op een nog uit te komen boek.

Maar je reactie druipt zo van de vriendelijkheid en warm menselijk vertrouwen dat ik er maar van uit ga dat je het goed bedoeld hebt.

Puntje erbij als je de ironie van mijn vorige zin hebt opgevangen.

Nog geweldig dat je iemand helemaal een zonnige dag weet te bezorgen door te zeggen dat je het niet gaat kopen omdat je het blog van die persoon niks vindt.

Over smaak valt niet te twisten, over manieren wel.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Sorry hoor jsolisre, het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Ik heb zeer zeker haar site wel bekeken en ik vind haar schrijfstijl op de site gewoon niet prettig. Dat kan toch en mag toch? Ik stel die vragen omdat ik gewoon mettertijd nog eens wil kijken of ik er nog zo over denk of dat ik het toch zou willen lezen. Wat vind jij dan onbeschoft of onaardig overkomen? Ik vind eigenlijk jouw reactie op mij helemaal niet aardig. En wat is er mis met mijn leesvaardigheid volgens jou?



Wat meer uitleg over mijn manieren wat jou niet aanstaat zou fijn zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat die panda vooralsnog alleen maar negativiteit opwekt. Jsolis, ik zie dat je speciaal een nick aangemaakt hebt om eens even flink te gaan bitchen?



Ik weet niet hoe die positiviteit tot stand zou moeten komen, maar dit lijkt me niet de manier; het lijkt me daarbij ook funest voor de verkoopcijfers. Misschien kunnen jullie daar nog even naar kijken, Jsolis en Sandra.
Alle reacties Link kopieren
Tjeemig, wat een negativiteit zeg. Zitten jullie onderbroeken te strak ofzo?

Waarom is het zo erg om een ander (goede doelen) iets te gunnen? Het gaat niet om mij, het gaat om wat ik nalaat.

Waarom zoveel venijn dames? Dit doet pijn.

Ik schrijf in mijn boek uiteraard anders dan mijn weblog, anders zou ik die wel uitdraaien..., maar zonder jullie wordt er toch wel verkocht hoor, no worries!

En jsolisre, bedankt voor de support.

Sandra
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn maandverbandje zit omgedraaid.......



Wat heeft dit nou te maken met het gunnen aan goede doelen? Ik geef genoeg aan goede doelen maar daar gaat het hier toch niet over?



Mijn berichtje was niet venijnig bedoeld, jammer dat het zo opgevat wordt door je Sandra/Annie.
Alle reacties Link kopieren
Maar zou je mijn vraag nou willen beantwoorden. Ben je echt pas in december 2008 begonnen met het schrijven van het boek? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen zo snel dan?

Dit is echt een serieuze vraag en niet venijnig bedoeld.



*probeert te vraag in watjes te verpakken zodat het nog zachter overkomt maar het lukt niet*
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op eerste Kerstdag begonnen en nu bij hoofdstuk 10. Eerlijk gezegd was ik verder geweest als ik beter bestand was geweest tegen de venijnige opmerkingen van een aantal forumdames, en niet direct mijn account was kwijtgeraakt. Ik was zo stom geweest om niet eerst de regels te lezen. Ik was er echt door geraakt die dag en eigenlijk heeft dat geduurd tot gisteren. Maar vandaag ga ik weer verder. Ik heb al 48 boeken verkocht, en daar ben ik best trots op. Ik vind het niet erg dat mijn schrijfstijl je niet aanspreekt, maar je eerste zin kwam echt wel een beetje venijnig over...

De reacties van de anderen waren ronduit onvriendelijk, dus jij viel eigenlijk wel mee ;)

Groetjes,

Sandra
Alle reacties Link kopieren
Oja Gravinnetje,



Vergeet ik nog te antwoorden hoe ik dat zo snel voor elkaar heb gekregen. Nou, als je ziek bent zoals ik, dan hoef je niet meer te werken, en aangezien ik niets hoef te verzinnen over dit boek, floept het zo uit mijn mouwen mijn toetsenbord in. Af en toe een dutje, eten, braintrainen, weer eten en verder typen. Best makkelijk dus.

Groetjes,

Sandra
Alle reacties Link kopieren
Maar dan geef je het boek in eigen beheer uit zeker?

Klinkt heel makkelijk zoals je het beschrijft maar moet het ook niet geredigeerd worden nog bijvoorbeeld? Lijkt mij dat een boek schrijven iets meer inhoudt dan zoals jij het omschrijft. Als dat zo is dan ga ik toch ook mijn droom maar eens navolgen. Fijn in ieder geval dat je de concentratie nog kunt opbrengen.



Hoe doe je dat in eigen beheer uitgeven? Ervan uitgaande dat je dat dus doet. Want ik heb altijd begrepen dat dat best veel geld kost. Dus dan is mijn vraag hoe doe je dat dan met het geld voor het goede doel. Ik vrees dat die netto opbrengst dan niet zo hoog zal zijn?
Alle reacties Link kopieren
@ Gravinnetje:



Dat wordt inderdaad eigen beheer en de kosten per boek mogen niet hoger worden dan 10 euro, maar ik streef naar max. 8 euro. Er zijn heel veel bedrijven die boeken in eigen beheer uitgeven. Redigeren gaat ook in eigen beheer. Ik ga ook nog sponsors zoeken en optimistisch als ik ben, geloof ik dat ook dat kan lukken. Als je meer wilt weten wil je me dan mailen?

Groetjes,

Sandra
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een exemplaar van je boek. En ik wil ook zo'n bankje, echt supermooi!
Alle reacties Link kopieren
Het boek De Paarse Panda is inmiddels uitgebracht en er is zeer positief op gereageerd.

Hier enkele reacties:

Roselynn: 'Wat ziet je boekje er prachtig en fleurig uit! Jij schrijft voorin je boekje: "Bedankt voor je support". Maar lieve meid, zonder dat jij het weet, support jij mij door je hele positieve verhalen op je website.'

Ria: 'Bedankt voor het prachtige boek, ik heb het in twee avonden uitgelezen. Het geeft mij moed, schenkt mij een lach, maar ook een traan. Je bent een geweldig inspiratievol mens, een schat voor medemens en dier.'

Henk: 'Je mag best trots zijn op het resultaat, dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen onder de huidige omstandigheden !'

Marian: 'Je verhaal is boeiend, ontroerend en zeer leerzaam. Je laat zien wat een drijvende en inspirerende kracht je bent.'

De Paarse Panda is alleen verkrijgbaar via www.depaarsepanda.nl
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sandra, ik heb je boek gelezen en ik vind het prachtig. Je omschrijft dat wat je meemaakt en je gevoel erbij heel mooi en zonder sentimenteel gezemel. Ik wens je heel veel succes en kracht voor de komende tijd en ik hoop dat je ze allemaal verkoopt. Jammer dat het op het forum zo stom is gelopen. Zoals de waard is...........zullen we maar zeggen



En reclame voor je eigen boek maken mag toch zeker wel? Wat boeit dat? Als je echt reclame had willen maken op slinkse wijze dan had je wel net gedaan of je iemand anders was die het boek "toevallig" gelezen had. Maar ja, maak dat ééncelligen als ossiepossie maar eens wijs. Onbegonnen werk. Kost veel te veel energie en die kun je wel beter gebruiken nu



Liefs en Manonna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven