Leesclub in Nijmegen zoekt nieuwe leden!

09-06-2017 11:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Houd je van lezen en woon je in (de omgeving van) Nijmegen? Kom dan bij onze leesclub! De leesclub bestaat momenteel uit vijf vrouwen tussen de 30 en 35 jaar (opleidingsniveau universiteit/HBO). Eens in de 6-8 weken spreken we bij één van ons thuis af om een gezamenlijk gekozen boek te bespreken. We lezen meestal hedendaagse romans, soms een klassieker en heel af en toe non-fictie. We zijn niet heel streng, maar wel gezellig en praten ook graag over alles wat we in ons dagelijks leven meemaken. Spreekt dit je aan, dan maken we graag met je kennis!

Boukje, Greetje, Inge, Rianne en Sanne
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, ik heb interesse! Ben 34, woon in Nijmegen (heb daar ook gestudeerd) en lees veel. Ben benieuwd hoe ik het zal vinden om 'verplicht' te lezen... Het lijkt me in ieder geval leuk om boeken na te bespreken, dus ik wil graag met jullie kennismaken! Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Nog een praktisch vraagje: op hoeveel leden mikken jullie? Ik woon namelijk vrij klein :-)
Alle reacties Link kopieren
Beste aaapje, dank voor je reactie! We maken graag met je kennis. Zou je me (via een privébericht) jouw e-mailadres kunnen sturen? Groeten, Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne

Een beetje late reactie, maar wellicht nog niet té laat. Ik zou ook graag eens met jullie kennismaken.
Ik woon overigens ook in Nijmegen.

Ik hoor graag of jullie nog leden zoeken / mensen er kunnen aansluiten.

Groetjes, Loortje
Alle reacties Link kopieren
sanne_ennas schreef:
09-06-2017 11:21
Houd je van lezen en woon je in (de omgeving van) Nijmegen? Kom dan bij onze leesclub! De leesclub bestaat momenteel uit vijf vrouwen tussen de 30 en 35 jaar (opleidingsniveau universiteit/HBO). Eens in de 6-8 weken spreken we bij één van ons thuis af om een gezamenlijk gekozen boek te bespreken. We lezen meestal hedendaagse romans, soms een klassieker en heel af en toe non-fictie. We zijn niet heel streng, maar wel gezellig en praten ook graag over alles wat we in ons dagelijks leven meemaken. Spreekt dit je aan, dan maken we graag met je kennis!

Boukje, Greetje, Inge, Rianne en Sanne
Hallo zoeken jullie nog nieuwe leden? Ik heb interesse!
Vr gr Renate van den Hoorn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven