Boekenclub omgeving Dieren/Arnhem of Zutphen.

26-07-2017 19:33 7 berichten
Hallo Dames,

Ik lees enorm graag en ik zou het ontzettend leuk vinden om een boekenclubje op te richten in de omgeving van Dieren. Mijn genres zijn vooral thrillers, chicklit en romans.
Zijn er nog meer mensen die dit leuk vinden?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk! Waar woon jij precies? Hoe zie je het voor je? Hoe vaak wil je bij elkaar komen? Enne wat is je leeftijd. Sorry veel vragen haha
Hoihoi! Ik ben 29, lijkt me leuk om bijvoorbeeld elk lid een keer een boek te laten kiezen, elke maand een keer bijeen te komen, en dan lekker hapjes eten die iedereen meebrengt, en lekker beppen over het boek..? Klinkt dat leuk? Ik kom zelf uit Dieren, en jij?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt eigenlijk wel erg leuk! Over een paar weken ga ik officieel vanuit het zuiden naar Arnhem verhuizen (al ben ik hier al zo goed als altijd), en ik lees erg graag. Het lijkt me wel een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Leuk! Hoe oud ben je Tiswa? Van welke genres houd je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33. Thillers zijn toch echt wel mijn favoriet, maar ik probeer de laatste tijd ook af te wisselen met wat andere genres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg mij af of jullie iets hebben ondernomen met bovenstaande plannen. Het leek mij namelijk ook een leuk idee om me aan te sluiten bij een boekenclubje!
Ik verhuis zelf komende week naar Arnhem en dit leek me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 27 jaar en hou van lezen, al doe ik dit in hobby-zin minder dan ik zou willen. Een clubje lijkt mij een goede stok achter de deur om dit vaker te doen! Ik hoor graag van jullie :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven