Leesclub Utrecht

18-08-2018 15:49 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Het lijkt me leuk een leesclub te starten in Utrecht. Vooral niet te moeilijk en vooral heel gezellig. Ik zit zelf te denken ongeveer 1x in de 6 weken samen te komen om een boek te bespreken onder het genot van een hapje en een drankje (bij iemand thuis of in een kroegje).
Ik woon zelf in Oudwijk en ben 36 jaar oud. Vanwege een peuter en werk is het soms lastig om nog een boek uit te lezen, met een club hoop ik wat meer een stok achter de deur te hebben. Qua boeken hou ik erg van romans maar sta open voor alles. Zo zou ieder lid om de beurt een titel kunnen uit kiezen zodat alle smaken voorbij komen en iedereen ook verrast wordt.
Dus hou je van lezen maar vind je het vooral gezellig 1x in de zoveel tijd gezellig samen te komen dan hoop ik dat je reageert.

Interesse? Mail me dan op. Als er genoeg belangstelling is zal ik binnenkort een eerste meeting plannen. Tot dan!
anoniem_374801 wijzigde dit bericht op 18-02-2019 09:38
Reden: e-mailadres niet meer actief
1.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nog even een update van mij. Momenteel hebben we een groepje van drie personen. Erg gezellig maar er is zeker ruimte voor meer. Dus spreekt bovenstaand bericht je aan, aarzel dan niet om te mailen op
:yes:
anoniem_374801 wijzigde dit bericht op 18-02-2019 09:38
Reden: e-mailadres niet meer actief
5.96% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven