Lezen jullie nog een krant?

27-01-2020 12:31 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lezen jullie nog een krant, en welke? En digitaal of nog lekker op papier?
cookielover wijzigde dit bericht op 27-01-2020 14:35
7.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een polletje de volgende keer? Ik heb een digitaal abonnement bij een krant, omdat goede journalistiek nou eenmaal niet gratis is. Maar ik lees zelden nog een papieren krant.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Jawel, in het weekend op papier en door de week digitaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Op papier. En de correspondent.
anoniem_199354 wijzigde dit bericht op 27-01-2020 12:36
42.86% gewijzigd
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
In het weekend op papier, heerlijk.

Doordeweeks heb (maak) ik er geen tijd voor met 2 peuters in huis.
Alle reacties Link kopieren
'we' hebben een abonnement, man leest hem elke dag en maakt de puzzel etc.
Ik blader er in het weekend even doorheen.

Als ik niet 'we' zou zijn, ging de krant de deur uit
Alle reacties Link kopieren
Ja, digitaal en papier
Alle reacties Link kopieren
Digitaal wel! Op papier kom ik er vaak niet aan toe. (oftewel, vaak is mijn telefoon/tablet ‘belangrijker’)
Ja, lekker ouderwets op papier.
Alle reacties Link kopieren
Ja, op papier. Ik lees 'm lekker bij het ontbijt.
Ja hoor, op papier. Hoort bij het ochtend/ontbijt ritueel, net zoals de nieuwsuitzendingen op NPO1 en RTL4.
Alle reacties Link kopieren
abonnement op papieren krant opgezegd en ik heb er spijt van.....
not all who wander are lost
Zaterdag papier, rest van de week digitaal en ik heb blendle.
Digitaal en op zaterdag op papier. Ik betaal graag voor 'echt' nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vergeten er bij te schrijven dat ik ook benieuwd ben wat voor krant jullie lezen, stom..
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
27-01-2020 12:43
Ik was vergeten er bij te schrijven dat ik ook benieuwd ben wat voor krant jullie lezen, stom..
Onderzoekje? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf lees er vier.

De Telegraaf op papier, vanwege het binnenlandse nieuws, de misdaad en het financiële nieuws.

Het Parool op papier, voor het nieuws uit Amsterdam en omdat ik hem goed en gezellig vind.

De Volkskrant alleen op zaterdag, vanwege het magazine en de opinie.

NRC.next op papier, omdat ze uitblinken met het buitenlandse nieuws en hun economie-bijlage. De cultuur-bijlage met elke dag een ander thema is erg leuk.
cookielover wijzigde dit bericht op 04-03-2020 22:03
10.75% gewijzigd
Ja, twee zelfs. Op papier en digitaal, net zoals het uitkomt. Het is duur maar ik vind het nog altijd zeer de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
27-01-2020 12:44
Onderzoekje? :popcorn:
Ja :-)
Alle reacties Link kopieren
Doordeweeks digitaal en op zaterdag papier. Ben heel blij met het abonnement: in het weekend lekker bladeren en op andere dagen fatsoenlijke artikelen en reportages lezen i.p.v. Nu.nl. Zoals iemand hierboven al zei: goede journalistiek is niet gratis.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
27-01-2020 12:31
Lezen jullie nog een krant, en zo ja, welke? En digitaal of nog lekker op papier?
Nee.
Op papier sowieso nooit gedaan en nu enkel de koppen omdat vrijwel alles premium/betaald geplaatst wordt.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een abonnement op het AD, doordeweeks lees ik hem zelden, in het weekend wel. Mijn man leest 'm wel dagelijks, ik lees meer online.
Alle reacties Link kopieren
Nee, een jaar of 8 geleden vanwege de kosten opgezegd. Man had er vaak geen tijd voor, de krant kwam voor hem te laat om bij het ontbijt te lezen. Ik las er ook steeds minder in en eigenlijk hebben we hem geen dag gemist. Afgelopen kerst hebben we de krant weer eenmalig gekocht, maar dat was voor de kerstpuzzel (DvhN). Anders kregen we die vaak van mijn ouders, maar we waren nu zelf in de gelegenheid om 1 te kopen en geen idee wanneer we daar zouden komen.
Alle reacties Link kopieren
knolselder schreef:
27-01-2020 12:41
abonnement op papieren krant opgezegd en ik heb er spijt van.....
Wat let je om weer een abonnement te nemen? Mijn ouders hebben hem ook opgezegd en zij hebben later toch weer de krant in het weekend genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven