Nieuw boek Stephenie Meyer?

04-05-2020 11:28 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stephenie Meyer heeft een countdown op haar site staan voor 14:30. Sommige suggereren dat na 12 jaar eindelijk Midnight Sun uitkomt (Twilight maar dan uit Edwards perspectief) Wat denken jullie? Ik hoop het in ieder geval wel!

Wat denk je dat de countdown betekent?

Totaal aantal stemmen: 12

Midnight Sun komt eindelijk uit (33%)
Nieuw boek release (8%)
Vervolg op Host (8%)
Werkelijk geen idee (50%)
Geen idee. Ik vond het zó suf dat ze gestopt is dat boek te schrijven omdat er een paar hoofdstukken waren uitgelekt..

Ik denk dat haar geld op is en dat ze daarom nu met iets nieuws komt.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
04-05-2020 11:30
Geen idee. Ik vond het zó suf dat ze gestopt is dat boek te schrijven omdat er een paar hoofdstukken waren uitgelekt..

Ik denk dat haar geld op is en dat ze daarom nu met iets nieuws komt.
Is inderdaad zo, ik zou denken ga toch lekker door die Twilight serie slaat toch wel aan
Dat zou het beste nieuws van de dag zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik hooooooooooooooop een vervolg op Twilight. Maar dat denk ik eigenlijk niet.

Midnight sun zou heel goed kunnen, want ze had wel gezegd dat ze die ooit nog ging afmaken als fans er niet meer mee bezig waren. Als 16-jarige wilde ik die heeeeeeeeeel graag lezen, maar nu boeit het me niet meer zo.

Die andere boeken heb ik niet gelezen.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Dan het liefst een vervolg op Host. Alhoewel ik dat boek als stand alone eigenlijk ook prima vind. Misschien liever zo dan een verhaal waarbij alle losse eindjes afgewerkt worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-05-2020 11:33
Dat zou het beste nieuws van de dag zijn!
Ja toch? Een keer leuk om zijn kant van het verhaal te lezen! Dat lijkt me echt zo tof dat je bijvoorbeeld Edwards gedachtes leest wanneer die Bella komt redden van die mannen uit dat steegje
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
04-05-2020 11:36
Dan het liefst een vervolg op Host. Alhoewel ik dat boek als stand alone eigenlijk ook prima vind. Misschien liever zo dan een verhaal waarbij alle losse eindjes afgewerkt worden.
Is Host een beetje vergelijkbaar met Twilight?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens niet dat ze geld tekort heeft hoor. Ze is echt heel rijk....
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
jillrose schreef:
04-05-2020 11:38
Is Host een beetje vergelijkbaar met Twilight?
Nee, helemaal niet. Maar wel a good read. En ik vond de film ook wel vermakelijk.
Ik had toen wel dat online stuk gelezen. Ik vond dat ook wel leuk, ja.

Ik vond the host niets aan.

Ben nu nog midden in m'n Harry Potter cyclus. Maar die wordt altijd gevolgd door een Twilight cyclus (en dan een Hunger Games cyclus). En dan zou ik Midnight Sun mooi kunnen toevoegen aan de roulatie.
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-05-2020 11:49
Ik had toen wel dat online stuk gelezen. Ik vond dat ook wel leuk, ja.

Ik vond the host niets aan.

Ben nu nog midden in m'n Harry Potter cyclus. Maar die wordt altijd gevolgd door een Twilight cyclus (en dan een Hunger Games cyclus). En dan zou ik Midnight Sun mooi kunnen toevoegen aan de roulatie.
Heb jij nog boekentips? Dit valt namelijk precies in mijn straatje.

Ik vond de trilogie van Miss Peregrine ook heel leuk. En Eragon ook.
Alle reacties Link kopieren
jillrose schreef:
04-05-2020 11:38
Is Host een beetje vergelijkbaar met Twilight?
Ik vind Host 100x beter dan Twilight. Twilight was leuk toen ik een tiener was. Heb ze pas allemaal nog een keer gelezen en het viel zwaar tegen. Echt gericht op jonge meiden. Midnight sun is iets wat ik nooit zal lezen. Waarom precies dezelfde verhaallijn nog een keer, met hier en daar andere scenes? Dat is lui schrijven en alleen voor geld.

Host vond ik een waanzinnig mooi verhaal, veel betere personages waar ik echt mee mee leefde. Veel minder gericht op giechelende meisjes, maar wel weer een soort driehoeksverhouding als je daar van houdt.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
04-05-2020 11:50
Heb jij nog boekentips? Dit valt namelijk precies in mijn straatje.

Ik vond de trilogie van Miss Peregrine ook heel leuk. En Eragon ook.
Misschien vind je de boeken van Sarah J. Maas leuk. Ik heb onlangs de serie "A court of" uitgelezen en ik was helemaal in de ban. Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als Twilight dat ik wel door moest lezen
Alle reacties Link kopieren
Oh als je van Twilight, HP :heart: en Hunger Games houdt, dan is de schrijfster Cassandra Clare ook wat voor je! Mortal instruments serie, Infernal devices series etc.
Minder bekend: graceling van Kristin Cashore. Zijn later nog 2 delen van gekomen, maar is ook prima als losstaand boek te doen. Ik loop straks even naar boven, ik lees alleen maar young adult fantasy haha.
Kokoro schreef:
04-05-2020 11:50
Heb jij nog boekentips? Dit valt namelijk precies in mijn straatje.

Ik vond de trilogie van Miss Peregrine ook heel leuk. En Eragon ook.

Dit zijn de enige 'series' die ik lees. Maar losse boeken die ik mooi vind (en die een beetje hierbij passen):

- The Time Traveler's Wife
- How I live now

Vermakelijk en ook over een soort tovenaarswereld:
- Carry on van Rainbow Rowell
Oh ik lees ook Game of Thrones maar die zit niet echt in de roulatie. Wacht ook al jaren en jaren en jaren op de laatste delen, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-05-2020 12:00
Oh ik lees ook Game of Thrones maar die zit niet echt in de roulatie. Wacht ook al jaren en jaren en jaren op de laatste delen, natuurlijk.
Ik heb ergens de hoop opgeheven dat die ooit uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
jillrose schreef:
04-05-2020 11:38
Is Host een beetje vergelijkbaar met Twilight?
Nee, totaal niet. De Twilight-serie heb ik één keer gelezen en vond het niet bijzonder. Host heb ik al meerdere keren gelezen en ik blijf het verhaal leuk vinden. Is meer science fiction.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
BabyGroot schreef:
04-05-2020 12:01
Ik heb ergens de hoop opgeheven dat die ooit uitkomen.
Ik wil ze pas gaan lezen als de serie compleet is, omdat ik anders bang ben dat je altijd met een cliffhanger blijft zitten... (als er dus geen nieuwe delen komen).
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
BabyGroot schreef:
04-05-2020 11:58
Oh als je van Twilight, HP :heart: en Hunger Games houdt, dan is de schrijfster Cassandra Clare ook wat voor je! Mortal instruments serie, Infernal devices series etc.
Minder bekend: graceling van Kristin Cashore. Zijn later nog 2 delen van gekomen, maar is ook prima als losstaand boek te doen. Ik loop straks even naar boven, ik lees alleen maar young adult fantasy haha.
YA fantasy is geweldig! Ben ook bekend met de boeken van Sarah J Maas?
Alle reacties Link kopieren
BabyGroot schreef:
04-05-2020 11:54
Ik vind Host 100x beter dan Twilight. Twilight was leuk toen ik een tiener was. Heb ze pas allemaal nog een keer gelezen en het viel zwaar tegen. Echt gericht op jonge meiden. Midnight sun is iets wat ik nooit zal lezen. Waarom precies dezelfde verhaallijn nog een keer, met hier en daar andere scenes? Dat is lui schrijven en alleen voor geld.

Host vond ik een waanzinnig mooi verhaal, veel betere personages waar ik echt mee mee leefde. Veel minder gericht op giechelende meisjes, maar wel weer een soort driehoeksverhouding als je daar van houdt.
Beetje zoals bij 50 shades of grey, toch? Dat 'nieuwe' is toch een hertelling alleen dan vanuit zijn kant?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik hoop wel op Midnight Sun al vind ik het aan de ene kant nogal een lame concept, maar aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat haar interpretatie is na al die jaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Twilight geweldig, de films vreselijk. Ik heb ook de hoofdstukken uit Midnight sun gelezen. Toen wilde ik niks anders als het hele boek lezen, nu weet ik het niet. Waarschijnlijk lees ik het in 1 ruk uit, zodra ik het open sla, maar het trekt niet echt op dit moment.

De Host was ok, maar het verhaal kon me niet echt boeien.

Lees tip: Kelley Amstrong. Ze heeft zowel YA als adult series. Women of the otherworld is mijn absolute favoriet (adult serie)
Alle reacties Link kopieren
Blueitis schreef:
04-05-2020 12:52
Ik vond Twilight geweldig, de films vreselijk. Ik heb ook de hoofdstukken uit Midnight sun gelezen. Toen wilde ik niks anders als het hele boek lezen, nu weet ik het niet. Waarschijnlijk lees ik het in 1 ruk uit, zodra ik het open sla, maar het trekt niet echt op dit moment.

De Host was ok, maar het verhaal kon me niet echt boeien.

Lees tip: Kelley Amstrong. Ze heeft zowel YA als adult series. Women of the otherworld is mijn absolute favoriet (adult serie)
Toevallig heb ik daar de YA serie van liggen. Ben nog een beetje in dubio of ik ze ga verkopen of niet. Op zich vond ik het eerste boek wel interessant, maar daarna werd het een beetje vaag. Misschien toch maar eens herlezen....
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven