Rhysand of Tamlin? (ACOTAR) (Spoilers)

11-05-2020 14:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die de serie "A court of thorns and roses" hebben gelezen van Sarah J Maas. Ik heb de boeken verslonden en praat het liefst de hele dag over deze fantastische serie, waaronder over Rhysand en Tamlin. Ik las dat sommige mensen zich wel konden inleven in Tamlins situatie maar ik heb dat dus totaal niet. Ik kon de woede gewoon voelen in het tweede boek bij het slot met de koning van Hybern. Ben ik hier de enige in?
By far één van mijn lievelingsboeken, al staat hij absoluut op dezelfde (eenzame) hoogte als Throne of Glass-series.

Ik vind Tamlin vooral een zeikerd, om eerlijk te zijn. En dat hij dan vervolgens zijn hele Court doomed tot een dramatische toekomst met Hybern, alleen voor één vrouw, vind ik helemaal droevig.

Over Rhysand raken mijn positieve woorden nooit uitgeput overigens. Dus ik ben echt Team Rhys all the way.
Alle reacties Link kopieren
SuzanneCQ schreef:
11-05-2020 15:34
By far één van mijn lievelingsboeken, al staat hij absoluut op dezelfde (eenzame) hoogte als Throne of Glass-series.

Ik vind Tamlin vooral een zeikerd, om eerlijk te zijn. En dat hij dan vervolgens zijn hele Court doomed tot een dramatische toekomst met Hybern, alleen voor één vrouw, vind ik helemaal droevig.

Over Rhysand raken mijn positieve woorden nooit uitgeput overigens. Dus ik ben echt Team Rhys all the way.
Yeah, same!! Vond het ook zo gemeen hoe hij haar nog ff voor schut zette bij die vergadering met de Edelheren. Niet dat hij daarna nog een woord kon zeggen toen Rhys hem liet zwijgen hahaha
jillrose schreef:
11-05-2020 16:12
Yeah, same!! Vond het ook zo gemeen hoe hij haar nog ff voor schut zette bij die vergadering met de Edelheren. Niet dat hij daarna nog een woord kon zeggen toen Rhys hem liet zwijgen hahaha
Heb je de andere boeken ookal gelezen? Voor ik dingen spoil of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Rhysand! Tamlin is :whip:
Alle reacties Link kopieren
SuzanneCQ schreef:
11-05-2020 17:11
Heb je de andere boeken ookal gelezen? Voor ik dingen spoil of iets dergelijks.
Jaa gelijk alles achter elkaar
Alle reacties Link kopieren
Celaena schreef:
11-05-2020 18:36
Rhysand! Tamlin is :whip:
Echt he, over een zieke echtgenoot gesproken :-x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven