De nieuwe van Nicci French

14-08-2007 09:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot het voorbij is!



Ik lees hem nu en vind het weer een ontzettend goed boek! Echt een aanrader voor literaire thriller fans (maar hee, wie kent dat duo nou niet ;-)
"De nieuwe": wil dat zeggen dat er alweer een nieuwe uit is, of heb je het over die van vorig jaar, Losing you -ik weet niet hoe hij in de vertaling heet. Dat is die, die op dat eiland speelt, over een moeder die op vakantie wil en haar kind kwijtraakt.
Alle reacties Link kopieren
Tot het voorbij heet dit boek. Vrijdag gekocht en had 'm zobdag al uit!

Goed verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem straks denk halen. heb deze vakantie al zoveel boeken gelezen ook van nicci french.



maar zit nu weer zonder nieuwe boeken die ik kan lezen,
Neu, dat is geen nieuwe Korenwolf, die heb ik een tijdje terug al gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Tot het voorbij is gaat over een koerier die erg veel doden op haar pad treft. Eerlijk gezegd vond ik er niet veel aan. Het verschil in de schrijfstijl tussen Nicci en Sean begint echt op te vallen. Het laatste deel van het boek vond ik echt slecht. Maar meestal zijn de boeken van Nicci French om en om goed en slecht. Het vorige boek dat op het eiland speelde, was wel goed. Het boek ervoor, dat over een manisch-depressieve vrouw ging, was weer minder.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe heb ik nog niet gelezen, maar ik vond juist de vorige erg slecht en voorspelbaar. Die daarvoor was ik overigens ook niet erg weg van. En toch ga ik het nieuwe boek ook nog halen, maar als dat weer zo slecht is, is het voor mij echt 'voorbij'.
Alle reacties Link kopieren
Nou, hopelijk komt mijn reactie nu wel aan!



Ik bedoelde inderdaad de allernieuwste boek van hun! Ik ben nog steeds in het begin, want heb het erg druk momenteel met andere zaken.



Dat boek van dat eiland vond ikzelf erg spannend! gelukkig liep dat wel goed af!
Alle reacties Link kopieren
Lukt het nog een keertje?? |-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag dan gehaald.



dus zal er vandaag of morgen wel in beginnen. ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm ook gekocht en inmiddels uitgelezen... vond 'm niet heeeeeeeel erg sterk. Het veilige huis bijvoorbeeld vond ik veel spannender, en Bezeten van jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal van de eerste boeken gelezen. Vond ze erg spannend, maar het einde viel mij altijd zo tegen. Hebben jullie dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Is het echt een goed boek? Ik vond de vorige - die over het verdwenen meisje op het eiland - namelijk ontzettend slecht.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit vind ik echt een slecht boek! Normaal bleef een Nicci French me vanaf begin tot eind boeien, dit is de enige waarbij ik vrijwel meteen ben gestopt...Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar boeken van Nicci French gelezen, maar het viel me ontzettend tegen..Te veel ophef over niets..voorspel en simpel.
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos boek! Wist in het eerste hoofdstuk al wie de dader was!
waardeloos, de slechtste van nicci frenc tot nu toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven