Vreemd einde van Op klaarlichte dag

09-10-2010 10:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het boek Op kaarlichte dag van Simone van der Vlugt gelezen? Ik vond het einde zo raar... Die Vincent zit al twee jaar in de gevangenis en dat kind is één jaar. Toch wordt er gesuggereerd dat het zijn kind is. Mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Boek niet gelezen. Maar gevangenen krijgen 1 keer in de maand de gelegenheid om te seksen. Dus het zou kunnen..
Alle reacties Link kopieren
ze hadden toch nog een keer seks gehad?? nheb er eigenlijk niet zo bij stilgestaan..



was op die boot volgens mij.. die laatste keer..
Alle reacties Link kopieren
Ze was al zwanger toen hij in de gevangenis zat .... misschien is ze er gewoon laat achter gekomen ???? Kan met zoveel stress ;) !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde. Snap niet van wie het kind is. Mooi boek overigens
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niveau van Simone vd Vlugt sowieso hard achteruitgaan.

Haar laatste boek vond ik dramatisch. Alsof Suzanne Vermeer het had geschreven...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar boeken helaas ook niet goed, deze heb ik dus ook niet gelezen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom boeken zo makkelijk de titel 'literaire' thriller krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Met een ander boek van Simone vd Vlugt had ik dat ook, "Bosgraf" geloof ik.

Die heb ik op m'n e-reader en ik heb een hele tijd gedacht dat het geen complete versie was, tot ik 'm in de bibliotheek had ingekeken. Wel compleet dus, maar ook een vreemd einde.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik vond het wel een tof boek vooral omdat het zo spannend was. Het einde was wel raar en wat verwarrend, jammer dat ze het einde niet meer uitgeschreven heeft. Ik had niet opgemerkt dat Nathalie zwanger was!

Zomer28 : Het kindje dat ze kidnapte was van haar vorige buurvrouw, ze had dit gedaan omdat die vrouw vroeger haar moeder en broertje had dood gereden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven