Wil zo graag een derde kindje maar hij niet...

03-09-2011 14:32 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn allebei 36 en hebben een zoon van 9 en een dochter van 6. Heel veel vriendinnen en collega's van mijn leeftijd zijn zwanger of hebben een baby. Ik zou zelf ook heel graag nog een kindje willen maar hij moet er niet aan denken en is blij dat hij 'uit de luiers' is. Hij denkt zelfs over een sterilisatie. Wat te doen, stiekem stoppen met de pil nu het nog kan? Of me er toch maar bij neerleggen?
Alle reacties Link kopieren
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:01
Reden: daarom
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pardon?

Stiekem stoppen met de pil? En dan je vriend opzadelen met een ongewenst kind en je kind opzadelen met een vader die hem/haar liever niet had gehad. Heb je ook nog over andere belangen nagedacht behalve die van jezelf?

The time is now
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je noemt de optie' stiekem stoppen met de pil alsof het doodnormaal is om je man zo te belazeren. Ik snap dat echt niet. Wil je op zo'n manier je zin krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:natanja schreef op 03 september 2011 @ 14:32:

stiekem stoppen met de pil nu het nog kan?Wow. Heks.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou vooral stiekem stoppen met de pil. Not!



Misschien moet je blij zijn met wat je hebt en je partner respecteren in zijn keuze
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren


What the hell! Arme man...
Alle reacties Link kopieren
OMG!!!! Stiekem stoppen met de pil??????????



Meen je dat nou serieus????????????????



Hij wil geen kind meer, jullie hebben er 2, klaar dus. Daar valt verder niet meer over te discusieren en je hebt simpelweg geen opties meer.



Als hij verstandig is laat hij zich steriliseren......Jezus, stiekem met de pil stoppen, hoe triest...
Alle reacties Link kopieren
Nouja zeg, stiekem stoppen met de pil, dat het uberhaupt in je opkomt! Als ik jou vriend was zou ik me snel laten steriliseren want als hij het van jou moest laten afhangen...
Alle reacties Link kopieren
Wat stiekem stoppen met de pil? dat is wel heel erg laag.
Alle reacties Link kopieren
al je vriendinnen zijn in verwachting of hebben een baby, dus jij wil ook. Heel goed gebuanceerd van je.

Jij reist ook je vriendinnen achterna als die naar Afrika, Lutjebroek of Italie op vakantie gaan?

Hel lief hoor zo'n baby, maar over een paar jaar is het baby-af, en dan zit je weer zonder, moet je weer opnieuw beginnen meet de pil te vergeten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je hebt twee gezonde (neem ik voor het gemak aan) kinderen en dan nog niet tevreden omdat anderen momenteel baby's hebben of krijgen? Zijn die dan ook allemaal aan hun derde bezig of zo? Sommige mensen zijn ook echt nooit tevreden. Als je je relatie wilt ontwrichten, zou ik vooral stoppen met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat als je je man leuk genoeg vindt om nog een derde kind mee te maken, je hem tegelijkertijd zo makkelijk kan belazeren. Of is die man alleen nog maar leuk als zaaddonor?
Alle reacties Link kopieren
Dan hoop ik dat hijzich stiekem laat steriliseren.





Geeft zo'n beetje hetzelfde gevoel. Denk daar eens over na.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een kind van een ouder die me eigenlijk niet wilde.

Weet je hoe fijn dat is? Not!!



Maar doe vooral lekker egoistisch en zadel je man op met een kind dat hij niet wil en je kind met een vader die hem of haar niet wil.



Dit alles nog even los van het feit dat je het blijkbaar normaal vindt om je man te bedonderen. Fijne relatie zullen jullie hebben.

Heb eigenlijk nu al medelijden met je man en kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja en erna wil je er nog wel eentje. Waarom niet gelukkig en tevreden zijn met 2, lijkt mij als ik vele topics lees al een Godsgeschenk als je 2 gezonde kinderen hebt.



Ja of je gaat je relatie om zeep halen door de pil niet meer te slikken, denk dat geen enkele man zich zo "genaaid" zou willen voelen als die heeft aangegeven niet meer kinderen te willen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Kan je 3 kinderen in je eentje opvoeden dan?
Alle reacties Link kopieren
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:02
Reden: daarom
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je verhaal komt over: alsof je zwanger wilt worden, omdat je collega's en vriendinnen dat ook zijn.

Vind je dat zelf ook niet een beetje oppervlakkig?



Enne je weet wat dokter Phil zegt: je hebt twee ja's nodig om voor een kindje te gaan en je hebt maar 1 nee nodig om alles tegen te houden. Soms komt er een verstandig woord uit de mond van die man.



Dus jouw man's nee is van groter belang dan jouw ja.

(andersom was dat ook zo geweest)



'Stiekem met de pil stoppen' nomineer ik als slechtste advies van de maand. (ookal geef je die aan jezelf)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen met de pil als ik jou was. Gewoon doen. Wat kan jou het schelen dat je je man pijn doet en een kind op de wereld zet waarvan papa het eigenlijk niet wilde. Kan je daarna lekker 3 kinderen in je eentje opvoeden. Of zal papa achteraf toch wel blij zijn als het blijkt dat je in verwachting bent...Ja he?



ga toch weg man.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Wacht eens even.. *pijler zwanger* Had ik die niet geblokkeerd??
dit is het laatste vakantieweekend voor het noorden. Nog even volhouden TO dan mag je weer naar school.



sorry hoor, maar jij wilt serieus beweren dat je 36 bent? Stiekum stoppen met de pil...echt volwassen hoor...



Maar goed, laat ik TO het voordeel van de twijfel geven en serieus reageren:

beste Natanja,

Wat ga je dan tegen je man zeggen als jij zwanger blijkt? Ga je dan beweren dwars door de pil heen zwanger te zijn geraakt? Of dat je hem een keer vergeten bent of hem uitgspuugd heb toen je ziek was?

Dat is mogelijk namelijk.

Maar dan.....stel nou dat je man een abortus wil omdat hij gewoon echt geen trek heeft in weer een baby? Wat doe je dan?

Je beseft dat je je relatie op het spel zet als je dit soort dingen door wil drukken?

Veel wijsheid gewenst.
Alle reacties Link kopieren
@Nantanja Ongelóóflijk dat je uberhaupt denkt over het stoppen met de pil. Lekkere relatie heb je dan met elkaar als je elkaar zo kan belazeren. Echt 'm'n bek valt open'. Walgelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven