steek in zij

04-09-2011 04:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi ik heb een vragje ik kan de hele nacht niet slapen heb behoorlijk last van steken in de zij van n buik ben 25 weken zwanger heb al kruik gebroberd en een ware dusche maar niets helpt nu is n vraag wat is dat en of dat kwaad kan verder is de baby wel stil aleen heb ik behoorlijk veel last van die steek in de rechte zij
Alle reacties Link kopieren
Waar zit het? Kan het bandenpijn zijn?
Alle reacties Link kopieren
in de zij bij n buik en dan onderin in rechts
Alle reacties Link kopieren
Om je zelf gerust te stellen, bel gewoon de huisartsenpost. Ik had het ook, bij mij bleken het mn darmen te zijn. Gewoon simpele verstopping, maar wel helse pijnen.



En wat Twinkle zegt, bandenpijn kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:muisje007 schreef op 04 september 2011 @ 04:21:

in de zij bij n buik en dan onderin in rechts



Ja, als het onderin zit, aan de zijkant, dan kan het bandenpijn zijn.

Is niet erg, maar kan wel heel zeer doen.



Maar wat Lexie zegt, bel even de huisartsenpost. Al is het maar even voor je eigen gemoedsrust.
Ik heb zulke steken ook gehad. Ik kon bijna niet ademhalen. Ik had destijds last van nierstuwing. Dat is erg pijnlijk. In ieder geval even de vk bellen. Als je de huisartsenpost belt dan zeggen ze toch dat je je vk moet bellen.
Alle reacties Link kopieren
Actueel-pijler?



En mag ik er voorzichtig op wijzen dat leken-diagnoses gevaarlijk kunnen zijn? Raadpleeg een arts!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom niet door de tekst heen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Pff nooit van punten en komma's gehoord?

Het is 1 grote wazige zin geworden nu.
Bellen met je vk.
Bij mij past het niet in mijn tas, maar ik weet dat er op het forum een aantal mensen met een glazenbol zijn, misschien moeten we die even roepen...



Ik snap nooit zo goed waarom mensen die soort vragen op een forum stellen



Bel de verloskundige of de huisartsenpost dan weet je tenminste zeker dat er iemand antwoordt met verstand van zake...
Alle reacties Link kopieren
ik had hetzelfde, maar dat bleek een acute blinde darm ontsteking te zijn, bij 7 1/2 maand zwanger.

wel handig dus om even naar de edokter te gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven