uitblijven zwangerschap en tussentijdse bloedingen

04-09-2011 18:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vriend en ik proberen al een maand of 6 zwanger te raken. Helaas zit het nog niet mee. Nu krijg ik de laatste 2 keer opeens een tussentijdse bloeding precies een week voor ik ongesteld moet worden. Ten eerste is dat super vervelend omdat dat betekent dat het die maand niet gelukt is. Daarnaast vind ik het ook een beetje vreemd omdat ik voor ik probeerde zwanger te worden, nooit last had van tussentijdse bloedingen.

Weet iemand wat dat kan zijn? De laatste keer had ik ook erge krampen erbij. Ik hoop dat iemand dit al eens meegemaakt heeft en me uit kan leggen wat het kan betekenen!!
Alle reacties Link kopieren
6 maanden is toch ook niet zo lang..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Nee is niet heel lang, maar het feit dat ik opeens tussentijdse bloedingen heb en kramp vind ik vreemd
Alle reacties Link kopieren
Gebruikte je hiervoor de pil? want je lichaam moet wel wennen. Toen ik stopte met de pil duurde het ook heel lang voor dat alles weer oke liep. Ik had toen ook tussentijdse bloedingen enzo.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Dat zou kunnen. Ik heb tot 6 maanden geleden de pil geslikt. Alleen de eerste 4 maanden geen last gehad. Toen ging het direct netjes 28 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Maar kan die bloeding (hoe heftig is het?) ook geen innestelingsbloeding zijn van een vruchtje wat het toch niet redt en waarna je dus gewoon ongesteld wordt..?

Is je cyclus nog steeds precies 28 dagen? Of toch anders nu? Dat laatste zou hierbij kunnen kloppen.
Ik zou ivm de tussentijdse bloedingen even bij de ha langs gaan om een uitstrijkje te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens. Ben ermee naar de huisarts geweest en naar de gyn. Uitstrijkje wijst niks uit gelukkig, echo leek in eerste instantie te wijzen op cystes. (en die kunnen bloeden) Maar die cystes zijn nu weer weg. Je kunt ook wat bloed verliezen bij de eisprong. Sommige vrouwen hebben dat vaker.



Ik zou er mee naar de huisarts gaan om voor de zekerheid een uitstrijkje te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven