Mei'12 Mama's

05-09-2011 01:26 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die in mei 2012 mama worden!
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben en ik vind het geweldig en heftig tegelijkertijd! Er komt zoveel over je heen. Ik zou dit alles de komende acht maanden graag met meiden delen die in hetzelfde schuitje zitteb!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook een week dat ik zwanger ben! Volgens eigen berekeningen zou het op 6 mei moeten gaan gebeuren.

Spannend allemaal hè! Is het je eerste? Ik heb al een dochtertje dus niet alles is meer nieuw voor me. Maar nog steeds even spannend!!



Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bibaatje! Kan me voorstellen dat het toch weer spannend is.

Ik ben 9 mei uitgerekend. Voel me nog prima, nog niet echt misselijk ofzo.

Wel merk ik dat ik de zorgen dat het mis kan gaan opzij moet zetten en ervan moet genieten.



Hoe voel jij je?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!



Ik voel me redelijk, wel op en af behoorlijk misselijk en moeoeoeoeo!!!! Dat vind ik wel het moeilijkste. Op je werk dat gevoel van 'hoe kom ik de dag door'.. Helemaal nu nog niemand het weet.



Die zorgen over dat het misgaat heb ik ook. Veel meer dan bij eerste zwangerschap. Ook heb ik behoorlijke complicaties gehad bij nr. 1 en daar ben ik toch ook wel bang voor. Gelukkig sta ik onder strenge controle van de gyn , ik moet volgende week al voor mijn eerste afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Hoi bibaatje en soofje, ook ik ben een aanstaande mei mama. Er is overigens al een topic met tabel, kom er gezellig bij!
Alle reacties Link kopieren
Onder welke naam staat het forum? Zag er nog geen tussen staan...
Dat staat onder mei-mama's of meimoeders, ik zal hem even uppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven