veel afscheiding

05-09-2011 18:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag, zit hier namelijk erg mee!

Sinds paar dagen (4?) heb ik ineens heel veel afscheiding, veel meer dan normaal. ik vroeg me af hoe dit zou komen, ik ben verder ook erg bang voor als ik dit google aangezien ik dan bij allerlei zwangerschapssites kom...? :S

Ik gebruik de pil, ben 2 weken geleden nog ongesteld geweest 22 aug tot 26 aug.

Daarna wel seks gehad, gebruik alleen pil geen condoom.

heeft iemand dit ook gehad? wat zou het kunnen zijn en is dit een symptoom van een evt zwangerschap of hoef ik me daar niet zo zorgen om te maken (menstruatie is over 2 w pas weer.)
Alle reacties Link kopieren
Week voordat je weer ongesteld wordt heb je meestal meer afscheiding.

Maar advies ook altijd condoom gebruiken. Als je toch twijfel ga dan na huisarts wat kan schimmelinfectie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zwangerschap lijkt me uitgesloten. Hoewel je ook door de pil heen zwanger kunt raken. Als je de pil slikt zijn het geen menstruaties maar zogenaamde ontrekkingsbloedingen veroorzaakt door het stoppen met de pil. Een zwangerschapstestje (kruitvat 2 voor 5 euro) kan je inzake zwangerschap meer uitsluistsel geven, maar zoals ik al zei, zwangerschap lijkt me uitgesloten omdat dit niet een typisch zwangerschapsverschijnsel is.



Een schimmeltje zo ukunnen, maar als je geen jeuk hebt is die kans ook klein. Je vagina heeft een eigen schoonmaaksysteem. Misschien zijn er wat bacterien binnen gekomen (al dan niet door gemeenschap) en krijgt de boel een grote schoonmaakbeurt. Op zich mooi dat je een eigen reinigingssysteem hebt.



Ik zo ume als ik jou was niet al te veel zorgen maken. Houdt het aan en krijg je jeuk, dan is een bezoekje aan de huisarts een optie. En die gaat waarschijnlijk niet gelijk een onbderzoek doen waarbij je met d ebillen bloot moet hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gelijk aan een eisprong. En sinds je zegt 2wk geleden ongesteld te zijn geweest zou het prima kunnen, toch?
Alle reacties Link kopieren
ik denk geen zwangerschap...denk ook dat het wat met je hormonen te maken heeft. als het aan blijft houden zou ik wel even naar de huisarts gaan want het zou iets van een schimmel kunnen zijn. als dat laatste het geval is dan krijg je een pil en gaat het over.



succes!
Je hebt je eisprong! Snel seksen als je een baby wil ;)
O oeps niet goed gelezen, je slikt de pil. Sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:gevondenvoorwerp schreef op 05 september 2011 @ 18:58:

Ik dacht gelijk aan een eisprong. En sinds je zegt 2wk geleden ongesteld te zijn geweest zou het prima kunnen, toch?Die krijg je toch niet (in principe) met pilgebruik?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zolang het niet jeukt en niet raar ruikt lijkt het me niets vreemds hoor. De ene keer is het wat meer dan de andere keer.
Alle reacties Link kopieren
@Fame: niet aan gedacht, geen idee. (nooit zo goed opgelet tijdens biologie)
Alle reacties Link kopieren
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Zwangerschap kan niet, want je zou (als je de pil niet slikte) pas halverwege je cyclus (nu dus) je eisprong hebben en dan zou je pas over 2 weken zwangerschapsverschijnselen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
ja, of ze is al 6 weken zwanger natuurlijk



zonder gekheid; even een testje ertegen aan gooien (zo'n goedkope) anders blijf je het je afvragen. Het klopt idd dat bij zwangerschap er vaak meer afscheiding is. Ook tijdens eisprong idd. Maar als je de pil goed slikt, is kans op eisprong klein. En kans op zs ook. Je lichaam kan wel eens anders reageren dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel voor jullie reacties. Heb dit ook nog niet eerder gehad in de tijd voordat en tijdens dat ik de pil slik.
Alle reacties Link kopieren
een zwangerschapstest, kan je die sws doen?

ik lees namelijk dat je dat pas kan doen 4 dagen voor je NOD?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven