Doorslikken pil en zwanger worden

08-09-2011 21:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben in februari gestopt met de pil en we zijn in mei gestart met proberen zwanger te worden. Helaas is het nog steeds niet gelukt.

Ik ben wel heel regelmatig ongesteld, maar heb 2 keer een tussentijdse bloeding gehad.

Nu vraag ik me af of het feit dat ik tijdens het slikken van de pil vaak doorslikte om niet ongesteld te worden, meespeelt dat ik niet zwanger wordt.



Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee, dat heeft er geen invloed op.



En het is nog steeds niet gelukt? Je bent pas sinds mei bezig! Gemiddeld duurt het een jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik slikte altijd de pil door, was de eerste keer binnen een half jaar zwanger, en nu binnen 2 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen invloed hoor.

Misschien moet je eens met ovulatietesten in de weer gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik slikte de pil al jaren door en werd per ongeluk zwanger.. daar ligt het denk ik dus niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig!

Ovulatietesten al geprobeerd, dus denk dat ik wel weet wanneer 't ' moet' zeg maar ;) Nog andere tips? Weet wel dat het normaal is een paar maanden maar hoor zoveel verhalen van 1 of 2 maanden dat is langzaam jaloers begin te worden!
Alle reacties Link kopieren
@TO

Zwanger worden duurt soms wel een jaar of nóg langer. Vanaf mei tot nu is toch echt niet zolang. Wacht gewoon geduldig af, en vooral véél en vaak oefenen.

Succes!

(begin alvast met foliumzuur, kan je gewoon bij kruidvat kopen, heeft meeste effect als je al begint vóór de bevruchting)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist het idee dat de pil van doorslikken minder veilig wordt. Ken in mijn omgeving 2 mensen die 'm doorslikten en ongepland zwanger waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik slikte de pil altijd een paar maanden door, heeft geen invloed gehad op zwanger worden. En vanaf mei is inderdaad nog erg kort, gemiddeld is het dacht ik een jaar.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven