Nieuwe wet mbt voorbehoedsmiddelen?

11-09-2011 13:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, voor 1 keer. Ik zie weer zoveel topics met de vraag of iemand zwanger is. Waarom halen mensen als ze aan seks gaan doen ook naast de voorbehoedsmiddelen gelijk zaken als de morning after pil en zwangerschapstesten in huis? Voor 20 euro heb je beide in huis en dat geeft veel rust. Want als er dan iets mis gaat met bijvoorbeeld de condooms of je blijkt over tijd in het weekend, dan kan je gelijk actie ondernemen! Kan daar niet een wet voor komen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren




Ik stel voor om daar ook de verplichting tot het (her)lezen van de bijsluiter van de pil aan toe te voegen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg?!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja goed plan, ik stem voor.
Alle reacties Link kopieren
Amen!
Alle reacties Link kopieren
We kunnen starten met als je de pil bij de apotheek krijgt ook gelijk een test mee te geven, voor het geval dat je er eentje vergeten bent...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem nog steeds voor de usb stick die ook als zwangerschapstest functioneert, die steek je in je comp en vervolgens kunnen wij eindelijk met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet!
Alle reacties Link kopieren
en misschien een verplichte les over de bijsluiter, testen en de morning after pil... Wordt gegeven op woensdagavond en zaterdagmiddag door:

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
waarom moet je het in huis halen? De winkels zijn door de bank genomen 6 dagen per week open
Alle reacties Link kopieren
Omdat je net op die 7e dag tijd hebt om te gaan zitten rekenen, wanneer je NOD ook alweer was en bovendien kun je, met meer tijd, ook altijd veel meer voelen.
Later is nu
En een breinaald natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven