zwanger of niet?

11-09-2011 23:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!

Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en zie een licht streepje! Ik had eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden, maar ben het nu nog niet.

Dit zou dus supernieuws kunnen zijn, maar ik twijfel erg.

Ik heb nl een week voor mijn ongesteldheid een bloeding gehad. Ik ben toen naar de dokter gegaan en die zei dat ik niet zwanger was en er geen miskraam was. Nu ben ik dus erg bang dat de test niet kan kloppen. De test bij de dokter was natuurlijk wel erg vroeg...
Alle reacties Link kopieren
Een licht streepje is ook een streepje! Ik hoop dat ik je mag feliciteren!
een streepje is een streepje!

als er geen HCG in je urine zit, krijg je geen streepje.

(believe me, i know!)

duuuusss... van harte!!!

(p.s. overmorgen even opnieuw testen, je HCG verdubbelt per 48 uur.)
Streep = streep.



Ik heb eens positief getest met 3 weken en een beetje.



Gefeliciteerd!



Voor de zekerheid kun je het beste over 2 a 3 dagen nog een test doen.
Alle reacties Link kopieren
Hihi zo lang wachten!! ;)

Ben bang dat er misschien een miskraam was, waardoor ik wat bruine afscheiding had en dat ik daardoor nog niet ongesteld ben..

Wil het graag geloven, maar ben een beetje bang om blij te zijn en straks toch teleurgesteld te raken!!!

Ik volg jullie advies op en zal over twee daagjes nog eens testen.

Thanks
quote:vivajuf schreef op 11 september 2011 @ 23:30:

Hihi zo lang wachten!! ;)

Ben bang dat er misschien een miskraam was, waardoor ik wat bruine afscheiding had en dat ik daardoor nog niet ongesteld ben..

Wil het graag geloven, maar ben een beetje bang om blij te zijn en straks toch teleurgesteld te raken!!!

Ik volg jullie advies op en zal over twee daagjes nog eens testen.

Thanks De garantie dat het goed blijft gaan, krijg je er helaas niet bij, is een kwestie van afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Kan ook innestelingsbloeding zijn, TO.

Verder zou ik nog even afwachten, maar voor de zekerheid je wel gedragen als een zwangere (drinken, bepaalde voeding e.d.).

Volgende week nog niks? Weer een test doen.

Weer positief, dan naar HA.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heel normaal wat bloedverlies net voor dat je het had moeten worden,is een innestelings bloeding ,treed op een aantal dagen voordat je ongesteld had moeten worden.

Ook een licht streepje is zwanger!



Ik zelf heb bij 3 zwangerschappen enkele dagen voor mijn menstruatie,wat bloed plekjes gehad.
quote:wifra98 schreef op 11 september 2011 @ 23:38:

Kan ook innestelingsbloeding zijn, TO.





ja zeg! dat was ik helemaal vergeten!

een innestelingsbloeding kan ergens tussen dag 5 en dag 10 na de bevruchting plaatsvinden.

dat is ongeveer een week voordat je ongesteld moet worden...
Oftewel, waarschijnlijk geen innestelingsbloeding, aangezien ze al overtijd is.



Je baarmoeder raakt meer doorbloed, dus op zich is een beetje bloedverlies niet erg. Maar je schrikt wel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
@Helene,als je goed leest zie je dat ze een week voordat ze ongesteld had moeten worden wat bloedverlies had,dat is exact de tijd voor een innestelings bloeding.
Ah, niet goed gelezen. Sorry dames!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, je bent zwanger!

En bloedverlies hoef verder ook niets te betekenen. Ik heb beide zwangerschappen bloedverlies gehad ( bij de eerste een beetje, bij de tweede behoorlijk) en we hebben twee kerngezonde kinderen gekregen!
Gefeliciteerd, een streep is een streep. En die bloeding klinkt als een innestelingsbloeding.

Bij een miskraam verlies je denk ik meer bloed..

Over 2 dagen weer testen (met ochtendurine) en als het goed is heb je dan een duidelijker streepje.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je na een vroege miskraam nog positief testen omdat de hcg nog in je lichaam zit, maar weet dit niet 100% zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even dit topic binnenwandelen, ben nu 2 dagen ( je het stelt niets voor) over tijd maar test negatief. Misschien te vroeg getest ? Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas een positieve test met 4 (!!) maanden.

Zijn de testen van de huisarts betrouwbaarder dan die van clearblue ? Zal hem straks even bellen en een afspraak maken voor komende maandag, of zou dat te lang zijn ?

Ik vind het zo spannend !! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook spannend! Weet nu nog steeds niet of ik blij mag zijn! Erg onwerkelijk!



Ik heb ook gehoord dat je nog positief kan testen als het een miskraam is geweest. Ik krijg zo een telefoontje van de huisarts over de test die ik vorige week over de bloeding dus zal dit nieuws meteen maar delen! Kijken wat die zegt...



Des_ree: Ik hoop het voor je!! Succes! Zal straks eens vragen of de test van de dokter betrouwbaarder is!!
Alle reacties Link kopieren
Ja graag dankjewel ! Wil niet te vroeg zijn met testen en straks teleurgesteld zijn. Jij heel erg veel succes !!
Alle reacties Link kopieren
@vivajuf,

Knappe dokter heb je trouwens die kan zeggen dat je niet zwanger bent en ook geen miskraam hebt gehad,waarop baseerde hij dat??
Alle reacties Link kopieren
clear blue digital kan al testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een heel dun streepje.. De cleur blue zei weg zwanger!!!! Helaas uitgedraaid op een miskraam...

Maar digitale test kan zekerheid geven!
quote:vivajuf schreef op 12 september 2011 @ 11:36:

Ik vind het ook spannend! Weet nu nog steeds niet of ik blij mag zijn! Erg onwerkelijk!



Ik heb ook gehoord dat je nog positief kan testen als het een miskraam is geweest. Ik krijg zo een telefoontje van de huisarts over de test die ik vorige week over de bloeding dus zal dit nieuws meteen maar delen! Kijken wat die zegt...Ook dat kan. Is niet te zeggen. Wel dat je het meestal merkt. En anders (heel spijtig) merk je het bij de echo pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven