hart ritme stornis

07-10-2011 00:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi ik ben 29 weken zwanger en moest vandag naar het ziekenhuis het blijkt dat mn baby een hartritme stornis heeft maar ze zeiden dat ik me niet zo druk moet maken maar donderdag moet ik alweer naar het ziekenhuis er voor want dan gaan ze nog een keer na cheken en een echo er bij doen ik vraag me af of het niet tog ernstig is voral ik heb as baby en kind ook een hart afwijking mar nu geen last meer van maar ik vraag me af warom ik er weer heen moet en of dat mischien wel eernstig is want hij sloeg van 107 tot 190 en dan altijd er tussen in het vershilde wel
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer en dan met hoofdletters, punten en komma's graag. En dan ook misschien nog vermelden wat je graag wilt weten?
Vraag het de arts.



Niemand hier kan zo die vraag beantwoorden.





Wel heel veel sterkte, onzekerheid is niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Baby en kind? Ik snap erg weinig van je post, is dit je tweede zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
To is 29 weken zwanger en moest gisteren naar het ziekenhuis. Daar werd geconstateerd dat haar baby een hartritmestoornis heeft. In het ziekenhuis vertelden ze haar dat ze zich niet zo druk moest maken. Echter, aangezien ze donderdag weer naar het ziekenhuis moet, voor een onderzoek maakt ze zich zorgen. Ze vraagt zich af waarom ze naar het ziekenhuis moet als ze men haar hebben verteld zich niet druk te maken. Ze vraagt zich dan ook af of het toch niet stiekem ernstig is.

Zelf heeft TO als baby en kind ook een hartafwijking gehad, maar daar heeft ze nu geen last van.

Ze vraagt zich af waarom ze opnieuw naar het ziekenhuis moet, of het toch ernstig kan zijn. Hartslag van de baby (?) schommelt tussen de 107 en 190 slagen per minuut.



Zo lees ik het.



@TO:

Geen idee. Vertrouw op de arts. Schrijf je vragen op en stel ze tijdens het spreekuur. Dikke voor jou, wat naar dat je niet onbezorgd van deze zwangerschap mag genieten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter had dat ook. Het schijnt niet ongewoon te zijn voor baby's in de baarmoeder. Meestal gaat het vanzelf weer over, al kan het in zeldzamere gevallen ook op iets ernstigs duiden. Bij mijn dochter is het vanzelf over gegaan, ze is inmiddels twee en kerngezond.
Het hoeft niet altijd ernstig te zijn, TO. Mijn zoon had het ook, ik heb destijds verschillende keren een ochtend met zo'n band om mijn buik in het ziekenhuis gelegen om de hartslag van de baby te registreren. Dan was die weer langzaam, dan weer razendsnel. Zoon is nu 22 en heeft nooit last van zijn hart gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven