Zwanger.. Maar relatie zit totaal niet goed !!

20-12-2011 19:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Praten, praten, praten en vooral met elkaar! Zorg dat je samen sterk staat in de beslissing die je gaat nemen.

Niemand kan in de toekomst kijken, al zouden we dat wel graag willen.
Alle reacties Link kopieren
Zorg ervoor dat je achter je beslissing staat! Praat over jullie relatie, ga in therapie...ga voor het kindje als je het wilt!
Alle reacties Link kopieren
Je zegt zelf dat je vriend er van schrok maar er samen uit wil komen. Waarom zeg je later in je topic dat je kindje zonder vader door het leven zal moeten?

Denk je dat jullie relatie te slecht is om stand te houden? Hoe graag wil je dat je kind een goede toekomst heeft... Er is bijna altijd een weg namelijk.
@sn00pily eerst een

Wat een vervelende situatie. De tips hierboven. En met wie zou je dit kunnen bespreken? Heb je vriendinnen bij wie je terecht kunt? Ga ook eens in overleg met je huisarts. Die kent je en luistert ook naar je.

Veel sterkte.
Wat zijn de redenen die je hebt om het wel te houden? Die zie ik niet in je post. Sterkte met het nemen van een besluit.
Alle reacties Link kopieren
Ojee, dit klinkt niet best. Wat heb jij dit kind te bieden?

Geen vader, althans daar lijkt het op want je bent niet positief over hem, geen geld, geen baan. Niks eigenlijk..

Alleen liefde, maarja daar worden ze niet groot van.

En je wil ook geen kind zeg je.



Kies rationeel of emotioneel het zal hoe dan ook moeilijk zijn.



Veel sterkte
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Gezien je eerdere topic kun je eigenlijk nauwelijks voor jezelf zorgen. Laat staan voor een baby.

Veel te jong, chronisch ziek, Wajong, heel veel schulden, en gedwongen in een huis met iemand waar je niet meer mee wil zijn.



Ik vind dat je dat een kind niet aan moet willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt schulden, bent niet in staat te werken en je weet al dat je niet de rest van je leven bij je vriend wil zijn,maar je gebruikt hem nu wel om het financieel wat beter te hebben.



En dan denk je nog na of je een kind wil? Je bent nu nog heel kort zwanger, je kunt deze nog heel makkelijk afbreken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreemd dat je zegt dat je momenteel NOG samenwoont. Was je van plan weer apart te wonen dan?
*
Alle reacties Link kopieren
Kom er maar in EN. Of zal ik het maar gewoon meteen voor je invullen want je reactie is nogal voorspelbaar.



Succes TO, ik hoop dat je er uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gelijk je andere topic maar gelezen.

Ik denk dat je gewoon zelf moet beslissen wat je wil en kijken of dat haalbaar en reeel is.
quote:jo12345 schreef op 20 december 2011 @ 20:17:

Gezien je eerdere topic kun je eigenlijk nauwelijks voor jezelf zorgen. Laat staan voor een baby.

Veel te jong, chronisch ziek, Wajong, heel veel schulden, en gedwongen in een huis met iemand waar je niet meer mee wil zijn.



Ik vind dat je dat een kind niet aan moet willen doen.Daar ben ik het helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Goh, wel heel toevallig dat je hier eergisteren een dramatopic opent en dan gisteren ontdekt hebt dat je zwanger bent, met spiraal (!) die ondertussen verwijderd is en nu open je hier maar weer een topic? Dat zijn een partijtje heftige 48 uur geweest zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 20 december 2011 @ 20:22:

Goh, wel heel toevallig dat je hier eergisteren een dramatopic opent en dan gisteren ontdekt hebt dat je zwanger bent, met spiraal (!) die ondertussen verwijderd is en nu open je hier maar weer een topic? Dat zijn een partijtje heftige 48 uur geweest zeg!hmmm, wel verdacht ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 20 december 2011 @ 20:22:

Goh, wel heel toevallig dat je hier eergisteren een dramatopic opent en dan gisteren ontdekt hebt dat je zwanger bent, met spiraal (!) die ondertussen verwijderd is en nu open je hier maar weer een topic? Dat zijn een partijtje heftige 48 uur geweest zeg!Stressen joh, die kerstvakanties
Alle reacties Link kopieren
quote:photini schreef op 20 december 2011 @ 20:26:

[...]



Stressen joh, die kerstvakanties Meer voorbereidingstijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:noodles schreef op 20 december 2011 @ 20:25:

[...]





hmmm, wel verdacht ja misschien heeft kruidigmeisje een nieuwe naam
quote:unscientifique schreef op 20 december 2011 @ 20:27:

[...]





misschien heeft kruidigmeisje een nieuwe naam



zou best kunnen eigenlijk.

Of misschien een van de vele persoonlijkheden vriendinnen van haar?
Alle reacties Link kopieren
quote:photini schreef op 20 december 2011 @ 20:26:

[...]



Stressen joh, die kerstvakanties Ha - Ha -Ha PROEST

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven