baby al ingedaald met 29 weken

23-12-2011 13:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik was afgelopen dinsdag bij de gyneacoloog en na voelen aan m'n buik vertelde ze me dat m'n kleine man al ingedaald is en vast zit. Kon geen kwaad vertelde ze me. Maar wel vroeg toch? Vind het wel een beetje zielig voor hem want dat betekent dat hij minder bewegingsvrijheid heeft. Of is dat gekke logica van een leek?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Als de vk zegt dat het geen kwaad kan zal het wel zo zijn.

Daarnaast kan je er toch niks aan veranderen geloof ik :(
Alle reacties Link kopieren
Was bij mij ook rond die tijd. Niks aan de hand. Alleen niet teveel hopen dat je niet over tijd gaat lopen, ik heb tot 40+5 gewacht
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht graag tot 40+5 hoor. Zijn al sinds week 22 bang voor vroeggeboorte - dat wordt elke dag minder - en de kleine man moet lekker goed volgroeid zijn ivm een operatie dus van mij mag hij zo lang mogelijk blijven zitten! :-)
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Zo had mijn dochter een hele gleuf in haar hoofd. Ze bleef namelijk wel ronddraaien. Het is overigens snel goed gekomen hoor en nu is het een hele knappe 16-jarige!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als de gyn zegt dat het geen kwaad kan, waarom denk je dan dat je hier andere antwoorden gaat krijgen?
Alle reacties Link kopieren
De gyneacoloog liegt!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me ook geen zorgen hoor, meer op zoek naar anderen die dat ook hadden. Ik schrok er dinsdag wel een beetje van omdat ik dacht dat alle baby's pas rond wk 36/37 indaalden dus heb ook niet alles gevraagd zeg maar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
je hebt indalen en indalen. In het eerste geval is het zoals jij het omschrijft, maar mijn derde daalde zó diep in dat ik niet meer normaal kon lopen, alleen enigzins wijdbeens. Dat was bij 37 weken en enkele dagen. 'Nou' zei de verloskundige: 'die kan wel eens niet de 38 weken halen, die komt echt véééél vroeger'. Helaas werd hij pas met 39 weken geboren. Wel lekker dat ik de laatste 10 weken minder last had van brandendmaagzuur want kind zat niet meer in de weg. Verder niets aan over gehouden, hij niet, ik niet. Dus kwaad kan het niet.



Succes met de rest van je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
En hij kan altijd nog uitdalen he. Wist ik ook niet, maar onze uk was netjes ingedaald, lag helemaal vast, aldus verloskundige en enkele weken later gyn. Toen ik vlak voor KS op laatste controle kwam bij Gyn bleek meneer vrolijk weer omhoog gevlogen te zijn. Dus het zegt helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee mijn kleine was ook al met 30 weken ingedaald zat lekker daar ze was dan ook wel kleiner dan normaal maar twas vooral voor mij niet erg fijn omdat het toen al leek of ze er elk moment uit zou vallen! Maak je niet druk iedergeval genoeg bescherming voor de beeb
Alle reacties Link kopieren
De mijne zat met 30 weken muurvast, en kwam er met 40+4 uit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Sandt: Dat was bij 37 weken en enkele dagen. 'Nou' zei de verloskundige: 'die kan wel eens niet de 38 weken halen, die komt echt véééél vroeger'. Helaas werd hij pas met 39 weken geboren.





Nou, geboren met 39 weken klinkt mij als muziek in de oren hoor. Ook al moet ik daar 10 dagen wijdbeens voor lopen, of voor mijn part helemaal niet lopen.

Ik heb moeite met lopen doordat baby op een zenuw draait, en wie weet nog wel tot 42 weken (ben nu 38 wk)



Maare ontopic: Geeft niks hoor, en is ook niet zielig voor de baby maar k snap je wel.

Maar het zegt vlgs mij niet veel. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Bovenste gedeelte is quote dus beetje onduidelijk misschien, forum mobiel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven