23 weken zwanger en ineens weer misselijk

04-01-2012 19:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het erbij hoort: zwanger en misselijk maar toch even een vraagje hierover.

De eerste weken ben ik enorm misselijk geweest maar gelukkig was het zo rond de 14e week weer voorbij.

Nu ben ik bijna 24 week zwanger en sinds een kleine week weer enorm misselijk. Warm eten krijg ik met moeite weg. Ik sta misselijk op en het duurt de hele dag.

Kan dit er 'gewoon' bij horen of is dit iets waar ik de vk van op de hoogte moet stellen?

Maak mezelf niet zoveel zorgen hoor maar wie weet is het iets wat duidt op iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel altijd de VK even bellen! Misschien heb je wel last van een te laag ijzergehalte? Daar kan je ook misselijk van zijn..



Succes!
Ik ben zelf tot week 26 misselijk geweest, maar dat was non-stop. Ik zou even bellen om te overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Of buikgriepje? Het gaat vreselijk rond. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen.
Alle reacties Link kopieren
vervelend zeg! Ben zelf bijna 23 weken, misselijkheid was over rond 17 a 18 weken, maar 2 weken geleden moest ik weer overgeven, nu nog steeds af en toe misselijk. Bij mij helpt het om niet te veel en vooral niet te vet te eten. Verder vers geperst sinaasappel of grapefruitsap.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zwanger van de 2e en tot week 10 misselijk geweest. Nu in week 13, moest ik gisteren ineens overgeven, en weer veel misselijk op de dag en in de nacht. Maar mijn schoonmoeder heeft buikgriep, dus ik kijk het even aan. Buikgriep heerst wel heel erg nu.
Ik had het in mijn eerste zwangerschap ook wel wat. In het begin extreem misselijk (met medicatie kon ik nog niet volledig werken en kotste ik gewoon door). Toen het over was ging het een tijdje goed maar al snel weer last van de maag doordat de baby erg hoog lag. Toen was ik dus weer snel misselijk en had ik heel veel last van maagzuur. Flessen maagzuurremmer gingen er hier wekelijks doorheen. Bleeegh, vies spul! En ik werd sowieso de hele zwangerschap snel misselijk van allerlei luchtjes.

In het begin was in continu misselijk en later ging het op en af. Niet aanhoudend dus. Als je nog wel eten en drinken binnen kan houden zou ik het tijdens de volgende afspraak even noemen. Als je niets/weinig binnen kan houden of je kan je werk e.d. niet meer doen dan zou ik toch even bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het beste even bij de verloskundige langs kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel te doen hoor die misselijkheid... Maar goed voel ik me niet... Gelukkig niet overgeven, dat scheelt...

Buikgriep sluit ik niet uit....

Zal morgen in ieder geval even bellen met de vk
Alle reacties Link kopieren
Idd even laten weten aan de VK. Kan heel onschuldig zijn, maar icm bv een lage of juist hoge bloeddruk op iets anders wijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven