last van stuit tijdens de zwangerschap.

07-01-2012 10:23 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



6 geleden van mijn paard gevallen en veel stuitproblemen gehad. Met goede therapie en een goede houding leek het net of het zo goed als weg was. Nu ik 12 weken zwanger ben komt de pijn weer heftig op na lang zitten. Volgens mij spelen de hormonen deze keer ook een rol. Ik word er echt weemoedig van...pffff kan wel janken. Ik verricht zittend werk en zit ook veel in de wagen voor mijn werk.heeft iemand een wondertherapie voor mij.
Alle reacties Link kopieren
heb precies hetzelfde gehad, vreselijk. Had een zittend beroep, heb op een gegeven moment een aangepast kussen voor op de stoel gekregen, wat een rotgevoel was het.

heel veel succes, wondermiddel heb ik helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Beaugirl ... Dus je weet hoe slecht je je daarvan kan voelen. Ik kan amper zitten en neem overal een stuitkussen mee. Wil volgende week naar de chiropractor. Dit is trouwens mijn 2 de zwangerschap. Mijn eerste was een drama... Met ernstige bekkeninstabiliteit erbij.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het bij mijn eerste gehad, en bij de tweede heel kort, maar bij de eerste was vooral de stuit die opsteelde, daardoor ben ik toen minder gaan werken en naar fysio doorgestuurd.

had meerdere klachten maar die stuit was echt heel vervelend,. Hoop voor je dat de last beperkt blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven