Voelde je dat je zwanger was?

16-01-2012 20:11 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn eerste (en enige) zwangerschap voelde ik op de dag dat ik overtijd was ook dat ik zwanger was. Ik wist het in mijn hoofd en voelde het aan mijn lichaam (pijnlijke borsten). De test was toen positief.

Nu, een aantal jaren later ben ik, na anderhalf jaar wachten, eindelijk een dag overtijd. Alleen voel ik nu niets...

Mijn verstand weet natuurlijk dat elke zwangerschap anders voelt, maar ik vind het toch wel spannend.



Ga dadelijk testen, maar dan moet ik natuurlijk eerst moeten plassen en dat hoef ik nu natuurlijk net niet.



Dus mijn vraag: wat voelde jij?
Alle reacties Link kopieren
Niets.
Alle reacties Link kopieren
ik voelde tot ik 5/6 weken zwanger was nog niets. Toen begon het wel met wat misselijkheid. Ik was achteraf gezien hoogstens wat extra moe, maar ik weet niet of dat wat met de zwangerschap te maken had.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gevoel ongesteld te moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Ook niets.. pas met 7 weken kreeg ik kwaaltjes..
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Beide keren. Daarom was ik ook zo verbaasd zwanger te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder beweerde dat ze het altijd meteen wist als ze zwanger was. Dan belde ze al weer met moeders voor moeders voordat ze een test had gedaan. Ze heeft ook alle drie de keren gelijk gehad. Ben zelf nooit zwanger geweest, dus geen idee verder.
Alle reacties Link kopieren
Maar spannend! krijgen we een live test?
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij mijn eerste zwangerschap last van pijnlijke borsten. De tweede ronde voelde ik niets. Succes met testen!
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde niets.

Toen we bezig waren met proberen heb ik wel vaak onterecht gedacht dat ik voelde dat ik zwanger was maar dat bleek toen toch niet zo te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Drink trouwens even een glas water oid. We willen graag meegenieten van een live-test
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het! Aan de puistjes in mijn gezicht! (Niet dat ik er anders geen had, maar deze waren op de een of andere manier anders, ja hier spreekt een expert.) En wel al vóórdat ik overtijd was. Eigenlijk wist ik het toen al zeker, ik wilde er alleen nog niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Zet anders even regengeluiden of watergeluiden op. Dan moet je gegarandeerd zo plassen
Alle reacties Link kopieren
Ik had ineens het gevoel iets in m'n buik te moeten 'beschermen', echt raar... Paar dagen later wen positieve test...
Alle reacties Link kopieren
Achteraf had ik het kunnen weten. Mijn huid voelde op een of andere manier anders en mijn borsten deden zeer. Op het moment zelf dacht ik dat ik aan het ontpillen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde ook niets...



Ben wel benieuwd naar de live-test!

Je moet inmiddels toch wel plassen?
Alle reacties Link kopieren
Ja spannend, vinden wij ook.

He is ook alleen een hernnering van de vorige keer, ik heb er niks van opgeschreven ofzo.

Met 7 weken ben ik toen een week heel ziek gewwest en daarna bijna geen kwaaltjes meer gehad.



*gaat wat drinken*
Alle reacties Link kopieren
Proost!
Alle reacties Link kopieren
Ik had net als 'sparood' het gevoel dat ik ongesteld zou worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik voelde het ook, tintelingen of zoiets in mijn buik, moe en dizzy.

Die avond positieve test;)



Sterkte, spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde niks, maar 'wist' het. Heel bijzonder, want waren al 3 jaar bezig om zwanger te worden. En toen ineens dat gevoel: ik zág mezelf bijna letterlijk achter een kinderwagen lopen. Dag erop testte ik positief (een dag te vroeg, maar wilde van het gevoel af zijn, en verwachtte een negatieve test. Was positief )
Ik voelde mijn eisprong (de eerste en enige keer) en voelde me beroert en raar. Ook voelde ik me daarna heel part en heel sereen. Zullen wel de hormonen zijn geweest.....
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, maar mijn man wel. De dag na de bevruchting verander ik direct in een onhebbelijk mens met een enorme nesteldrang haha. Gelukkig duur het maar 9 maanden ;)
Ik kreeg een echo op de dag dat ik ongesteld moest worden. Daarop was niets te zien. Ik voelde ook helemaal niets bijzonders. De dag daarna toch een positieve test!
Tataaa, moet je al plassen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven