Kan je met 13 weken al weeen hebben??

17-01-2012 18:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan je met 13 weken zwangerschap al rugweeen hebben?

misschien rare vraag maar heb heel erg veel pijn in mijn onderrug

en bij mijn onderbuik steken!wat kan dit zijn



Bij mijn vorige zwangerschap begon met 20 weken mijn zwangerschap met rugweeen!en ben te vroeg bevallen helaas...



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet of het rugweeen zijn maar het lijkt mij in deze dat je beter naar een arts kunt gaan.

Zeker met wat er voorheen gebeurd is.

sterkte
Bel je verloskundige dat ze op huis bezoek moet komen. Ik vind dat je je nu even gerust moet laten stellen.



Alle reacties Link kopieren
Tja dan moet je toch echt niet hier zijn. Gewoon bellen! Is voor hun geen enkele moeite om even te komen kijken en je gerust te stellen. Daar zijn ze verloskundige voor! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!



Ik ben afgelopen donderdag ook al bij de gyn geweest alles zag er goed uit baarmoedermond gesloten en lengte baarmoederhals 4cm lang.Ik was hier niet voor de rugpijn maar voor iets anders.Loop trouwens wel om de 2 weken bij de gyn.



Ik ga wel even bellen maar ik dacht ik vraag het even misschien dat er meer vrouwen zijn die dit herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad met 14 weken zwangerschap, dus ja het is wel mogelijk. Gewoon vk/gyn bellen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Kan dat al zo vroeg in de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat het kan als je bijv een miskraam krijgt. Ik duim voor je dat het niet zo is

Bel gewoon naar de vlos of arts, sterkte
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Bellen hoor! Zeker met jouw voorgeschiedenis. Laat je even goed nakijken en geruststellen. Sterkte!
Bij mij was dat groei/bandenpijn. Maar in jouw geval gewoon even de vk bellen lijkt me het beste.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!heb nu even 2 paracetamol ingenomen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben meer vrouwen dit gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:an032 schreef op 17 januari 2012 @ 19:05:

Bedankt!heb nu even 2 paracetamol ingenomen.Jij kent je lichaam het beste. Voelt het echt als weeen dan zou ik als de sodemieter de Gyn bellen. Bandenpijn is over het algemeen niet zo heftig dat je er 2 paracetamol voor in moet nemen dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Laat je ochtendurine morgenvroeg ook even testen (op blaasontsteking).
Alle reacties Link kopieren
Soms stopt de pijn even en dan komt het weer!

verder voel ik me prima!alleen die zeurende pijn in me onderrug

ja voelt het als weeen weet het niet precies stom misschien.

ga zeker bellen.
Alle reacties Link kopieren
Succes An, laat je even weten hoe het gaat??
Alle reacties Link kopieren
Is al gedaan vorigeweek donderdag ben ik ook met spoed gegaan omdat ik groen slijm had toen vertelde ik het ook over de rugpijn en zat alles nog mooi dicht.Ze hebben toen ook kweekjes afgenomen.Ivb met infecties en urine onderzoek gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Nu moet je echt eerst even gaan bellen voordat je verder gaat forumen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had rond de feestdagen ook rugweeen (ben nu 30 weken) en moest naar de ER. Omdat het een klein stadje was konden ze daar eigenlijk niets voor me doen, was nog te kort zwanger om naar het grote ziekenhuis gebracht te worden met de ambulance (want als het misging konden ze toch niets doen) dus moest complete bedrust houden tot we zelf naar de grote stad konden rijden.



Na een heel circus (rondbellen om de enige gyn te vinden die die week werkte en uit te zoeken in welk stadje hij werkte en op welke tijden) toch uiteindelijk in het ziekenhuis aan de monitor en yep, flinke weeen. Bleek dat ik een infectie had maar ze konden niet echt uitgebreid onderzoek doen want dat kon de weeen erger maken dus maar op goed geluk antibiotica gekregen en godzijdank werkte dat.



Nu moet ik tot de bevalling antibiotica blijven slikken en heel rustig aan doen.



Net wat de rest ook al zegt, bel om uit te leggen wat je probleem is en vraag of het misschien een infectie kan zijn. Bij mij wisten ze dus niet precies waar de infectie zat, blaas of nieren of wat maar de ontsteking of de pijn/koorts/watdanook daarvan was dus genoeg om de weeen op te wekken.
TO, ik zou de vlos bellen, gewoon om hopelijk gerustgesteld te worden.



WTF orangecowgirl! Mijn zoon is met 28 wkn geboren en tegelijkertijd is er ook een meisje van 26 wkn geboren (en zij heeft het ook overleefd) laat je nooit meer zo afschepen en doorsturen naar een academisch zh (mocht zoiets nog gebeuren in de toekomst).



Beiden veel succes met jullie zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Oh, bellen, langs laten komen, hopelijk opgelucht en gerustgesteld ons informeren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je nou al gebeld??
Alle reacties Link kopieren
Jeetjebel de VK. Ik las net een verhaal over een vrouw die 3 kids was kwijtgeraakt door een verweekte baarmoeder mond waardoor ze ook veels te vroeg weeen kreeg.....misschien heb je gewoon rugklachten maar hee bel een professional!
Alle reacties Link kopieren
TO is er al nieuws? Wat zei de verloskundige?
Alle reacties Link kopieren
To? Alles goed?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven