Positiekleding

30-03-2015 12:59 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



ik ben er achter dat ik zwanger ben, super blij mee natuurlijk!

maar nu ben ik 6 weken en passen mijn broeken nauwelijks nog dicht..

waar halen jullie (goedkope) positiemode?

ik draag maat 46 aan broeken, dus de H&M valt helaas al af.

ik heb jammer genoeg niet het budget om 50 a 60 euro per broek te besteden, dit maakt mijn zoektocht een stuk lastiger!

webshops zijn ook welkom!!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Miss-Outlet! Is van de Miss Etam. Ik weet niet waar je woont want er zijn maar 4 vestigingen geloof ik. En bij Wehkamp.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik heb dezelfde maat en kan goed slagen bij Miss Etam en Bon Prix.
Alle reacties Link kopieren
En marktplaats. Staan vaak vele advertenties.
Zoeken op marktplaats en in kringloopwinkels.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!



http://www.bonprix.nl/cat ... chapsmode-onder-3/?ssz=46 hier staan opties zat in elk geval.
Marktplaats, en als je je aanmeld voor bijvoorbeeld de blije doos enz krijg je genoeg reclame via de mail en op die websites is ook vaak uitverkoop.



Ik zou je wel aanraden om eerst eens in een winkel te passen zodat je weet welke maat je nu lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een positiejeans gekocht bij kiabi.nl, niet duur en hij zit heerlijk. Verder heb ik veel van H&M en een paar dingen van C&A.



En gefeliciteerd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wel gepast? Ik heb namelijk broekmaat 48 en heb/had vooral H en M positiebroeken.
Alle reacties Link kopieren
c&a voor 25 a 30 euro broeken.. mijne gaan al 2 zwangerschappen mee
Alle reacties Link kopieren
ik draag aardig vaak van die leggings broeken (het dikkere soort) en onder mn shirt een buikband zodat ik nog steun heb aan mn buik zelf. Die "broeken" rekken heerlijk mee, en vind het zelf zo fijn dat het net lijkt of je een trainingsbroek aan hebt. En als je er een leuk lang shirt over heen doet, ziet zowat niemand dat het geen echte broek is.
Alle reacties Link kopieren
C&a en miss etam, verder droeg ik veel jurkjes met een legging lekker los!
Alle reacties Link kopieren
meer dan een paar broeken heb je ook niet nodig. Al dat gedoe met een volledige garderobe positie kleding is gewoon geldklopperij. Ik ben nu ruim 7 maanden zwanger en ik heb 2 positiebroeken en voor de rest draag ik gewoon normale bovenkleding. De meeste shirtjes rekken best een eindje mee, een vest met knopen laat je dan gewoon open op je buik en als het straks mooi weer wordt, doen de jurkjes het ook prima met een buikje er in.



Ik heb nog twee weggevertjes liggen die nog prima zijn, maar mij te groot. Mocht je in de buurt wonen mag je ze van mij zo hebben.
Alle reacties Link kopieren
iedereen hartelijk dank voor de tips! een hoop winkels had ik nog niet aan gedacht,

ik woon in Kampen dus kan lekker kijken bij de miss outlet.
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Over de miss etam outlet: miss etam heeft in de winkels geen positiekleding meer..dus het zou mij verbazen als ze in de outlets dat nog wel hebben...dat is immers waar de winkels in de omgeving hun restjes naar toe doen..dus als er in de winkels geen positie mode meer hangt hebben ze ook geen restjes om naar de outlet te doen..toch? Of maak ik nou een denk fout..?
Alle reacties Link kopieren
Met 6 weken al een positie kleding? Gaat wel erg snel dan

Elastiekje om je knoop/knoopsgat? Of gaat dat ook al niet meer? Op Bonprix.nl hebben ze een ook een aardige collectie, kan je lekker thuis passen.
Alle reacties Link kopieren
Geordie, ik dacht precies hetzelfde...

maar merk echt dat ik moeite heb met mijn broeken (ik heb vooral broeken met een iets hogere taille)

het elastiekje gebruik ik nu veel ja! haha



iedereen bedankt voor de tips!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven