Wat heb jij gedaan onder invloed van hormonen?

16-11-2015 12:24 110 berichten
Ah, zwanger zijn. Mooie tijd. Maar ook een tijd waarin je achteraf soms denkt: what was I thinking?

Wat heb jij gedaan in je zwangerschap wat toen in jouw ogen mooi, gerechtvaardigd, echt het einde was? Of heb je spullen weggedaan waar je achteraf veel spijt van hebt?



TO trapt af natuurlijk, al vrij onschuldig:



Ik draag nooit roze. Dat vind ik schattig bij jonge meisjes en meisjesachtige vrouwen, maar bij mezelf: nah. Toch heb ik onder invloed van de hormonen shirts gekocht voor na de bevalling: roze. Toen ik eenmaal weer ontzwangert was en het licht zag (oftewel: weer mezelf was), zijn ze in de zak van max beland.



Ook heb ik een jurkje weggedaan onder het mom: daar pas ik de komende tijd niet meer in. Spijt! Nu nog, twee jaar later.



Goed, nu jullie.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad! Ik was juist blij met mijn hormonen, ik kreeg meer opgeruimd dan voorheen (en daarna...) en was directer met mening uiten. Geen spijt!
Alle reacties Link kopieren
25 km door de regen gefietst met tegenwind omdat ik persee de soort met chipolata spul gevulde gebakjes moest hebben van die ene bakker. Mijn man had de auto mee. En dan thuis denken 'o ja er gaat ook nog zoiets als OV'
Een gozer die op mijn auto fluimde en vervolgens de kroeg in dook uit de kroeg getrokken en vervolgens

gesommeerd de auto schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Wat een leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
Mijn spijkerbroeken weggegooid, want tja zal wel nieuwe kopen. Even vergeten dat er 2 hele speciale bij zaten, die en niet meer te krijgen waren en heel duur waren...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan eigenlijk niets verzinnen. Behalve dat ik een keer in huilen uitbarstte omdat ik tomatensoep had gemaakt en me bij het op tafel zetten ervan realiseerde dat ik was vergeten room voor in de soep te kopen.

Als ik nu licht paniekerig reageer op iets zegt m'n man nog steeds dat ik een 'geen-room-moment' heb...
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha poeziewoezie!
Mijn man zijn zin gegeven toen we het niet helemaal eens waren over de inrichting van de nieuwe badkamer. Helaas vergeten af te spreken dat als hij dit per se wilde, hij het dan ook schoon zou maken. Dus wordt ik al vijftien jaar lang, wekelijks herinnert aan mijn stomme hormonen.
ik kreeg een huilbui omdat ik onze vissen in het aquarium laat zwemmen en ze horen in de zeeheeeee.... toen beloofde ik ze dat ik ze aankomend weekend nieuw water en nieuwe plantjes zou geven maar dat was ik vergeten. weer een huilbui.

dit is nu 2 weken geleden...



oh en een maand geleden een heeeeeel stuk moeten rijden om oliebollen te halen. die moest ik hebben. Hele zak van 15 gekocht, 4 opgegeten en daarna hartstikke ziek van die vette dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 16 november 2015 @ 13:08:

Mijn man zijn zin gegeven toen we het niet helemaal eens waren over de inrichting van de nieuwe badkamer. Helaas vergeten af te spreken dat als hij dit per se wilde, hij het dan ook schoon zou maken. Dus wordt ik al vijftien jaar lang, wekelijks herinnert aan mijn stomme hormonen.Maak jij 1 keer per week de badkamer schoon? Wauw, respect! Of bedoel je dat je 1 keer per week een douche neemt?
Alle reacties Link kopieren
Net met verlof en ik moest en zou alle babykleertjes wassen. Door mijn fout liep de wasmachine vast en daar kwamen we net voor we naar bed gingen achter. Tranen met tuiten en werkelijk waar voor geen rede vatbaar. Mijn man kon het de volgende dag zelf maken dus het was amper een issue wat ik nornaal prima zou kunnen handelenm dus duidelijk een gevalletje van hormonen gelukkig had ik op het moment zelf nog wel enigszins door dat ik redelijk doordraaide om niets :p
Alle reacties Link kopieren
De cassiëre uitgekafferd omdat ze geen goedemorgen tegen me zei en mijn bonuskaart voor mijn snufferd neergooide ipv in mijn uitgestoken hand deponeerde. Ik schaam me nu nog....
Op het aller- allerlaatste moment besloot man dat hij zoon toch een andere naam wilde geven. Het ging om de derde naam, dus heel schokkend was die verandering niet en in mijn hormonaliteit (laatste week, was al meer dan 41 weken zwanger) zei ik dat ik het best vond. En nu denk ik potverdikkie, mijn zoon heeft nu drie namen waarvan ik er niet eentje heb bedacht èn zijn voorletters maken nu een stomme afkorting. Mocht er nog een kind komen, heb ik inmiddels het alleenrecht op de naamkeuze opgeeist. In goed overleg uiteraard, we hebben een polderrelatie, maar toch.
quote:FroggyP schreef op 16 november 2015 @ 13:11:

[...]



Maak jij 1 keer per week de badkamer schoon? Wauw, respect! Of bedoel je dat je 1 keer per week een douche neemt? Tja met twee volwassenen en drie pubers én de materialen die mijn man koos is dat helaas wel noodzakelijk. Ik droom van een minder bewerkelijke badkamer.
Alle reacties Link kopieren
Niets schokkender dan tegen de rijrichting ingereden. Was de weg kwijt in een stukje stad/straat waar ik 6 jaar lang naar school ging
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Manlief maakte opmerking over het avondeten en toen heb ik hem de gebraden kip naar zijn hoofd gegooid. De katten hadden daar uiteraard geen probleem mee
Ik was net zwanger ten tijde van de Mexicaanse griep. Zwangere vrouwen waren een risicogroep en ik ken ook daadwerkelijk iemand die haar kindje na vijf maanden zwangerschap door die griep verloos.



Dus toen een student in de tram flink aan het hoesten was en zei dat hij dacht dat hij Mexicaanse griep had, ben ik vol-le-dig uit mijn dak gegaan. Heb een tirade gehouden dat als je een zwaar besmettelijke ziekte hebt, je zeker niet in een overvolle tram moet gaan zitten. Ahem. Vrij genant dus.



Toen ik uitstapte, zeiden twee bejaarden (ook een risicogroep) dat ze het met me eens waren. Het trouwens een grapje van hem. Oeps.
quote:fietsie schreef op 16 november 2015 @ 13:16:

[...]





Tja met twee volwassenen en drie pubers én de materialen die mijn man koos is dat helaas wel noodzakelijk. Ik droom van een minder bewerkelijke badkamer.En die man en kinderen hebben geen handjes gekregen, jij moet dat per se doen? Slecht geregeld.
quote:poeziewoezie schreef op 16 november 2015 @ 12:40:

Een gozer die op mijn auto fluimde en vervolgens de kroeg in dook uit de kroeg getrokken en vervolgens

gesommeerd de auto schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
HuileN omdat er tomaat op mijn broodje zat. Iedereen weer toch dat ik geen tomaat lust!



Met shampoo en andere flessen die voorhanden waren gooien tegen nieuw gestucte badkamermuur omdat ik een klit in haren had die ik er niet uitkreeg en ik lamme armen had van het proberen.
Nooit zwanger geweest, maar wel flink last gehad van hormonale buien na een operatie aan mijn eierstok, telt dat ook? In dat geval:



-Tranen met tuiten gehuild omdat ik per ongeluk een verpakking met mini ciabatta's had gehaald, in plaats van een grote. En dus was natúúrlijk het lekkere lunchrecept dat ik had willen maken meteen verknald.



-Nog meer tranen toen mijn vriend plagerig opmerkte dat onze kat zo zielig was omdat ik de hond altijd voor zou trekken. Wat voelde ik me schuldig naar die arme zielige kat. Om het goed te maken wilde ik haar knuffelen, daar had ze geen zin in en liep weg. Waarbij uiteraard bevestigd werd dat ze mij ook een vreselijk mens vond.
Haha leuk dit.

Ik heb nog niet veel meegemaakt, heb 1 van de favoriete cd's van man tijdens het autorijden het raam uitgegooid. Was die cd helemaal zat en zat naar mijn mening al te lang in de cd-speler. Man heeft het er nog steeds over en behandelt me nu 'voorzichtiger' straks vliegt er weer wat van mij weg zegt ie



Verder ben ik veel directer, met name kassapersoneel dat brutaal is of onduidelijk praat/ niet groet oid
quote:Goede-Fee schreef op 16 november 2015 @ 13:37:

[...]





En die man en kinderen hebben geen handjes gekregen, jij moet dat per se doen? Slecht geregeld.Zou eel heel raar zijn als ik het niet zou doen. Iedereen hier heeft een baan(tje) behalve ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven