Uitgerekend tweede helft Februari 2017

13-06-2016 09:55 1618 berichten
NaamLftdKind # Datum BijzGeslachtBevallenPinkLady26119-02 Jongen 26-01 Annepannetjuh27122-02 Meisje 15-02 Muisje26227-02 Jongen 16-02 MN26111-02 Jongen 17-02 Inky32119-02 Jongen 22-02 Gummybeer31224-02 Meisje 23-02 Octaviana31120-02 Meisje 23-02 Salacia29105-03 Meisje 27-02 Lenne32119-02 Jongen 03-03 Klaske35325-02 Jongen 07-03 Elle30126-02 Meisje 07-03 Nerual25126-02 Meisje 08-03 Wasabigirl 107-03 Jongen



Maisnon



Margrietje88, Diamonds, VivaMamaJST en Kikkilovekikki, ik heb jullie verwijderd omdat jullie lange tijd niet meer gereageerd hebben. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te schrijven. Mocht je weer bij in de tabel willen, laat het even horen!



13.06.2016

Goedemorgen,



Ik ben er afgelopen vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben! Vanochtend nogmaals getest en de streep is gelukkig duidelijker geworden. Zou nu ongeveer op 4+5 zitten waardoor m'n uitgerekende datum rond 15 februari 2017 zal zijn.



Zijn er meer dames die net weten dat ze zwanger zijn en zich in deze toch onzekere tijd hier aan willen sluiten?



Groetjes,

Lenne
Nog niemand?

Of vindt iedereen het nog wat te vroeg om al aan te sluiten?



Dat laatste heb ik ook wel natuurlijk, wilde dat ik de tijd een paar weken vooruit kon duwen! En de tijd gaat ook ineens zo langzaam
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Sinds vanmorgen weet ik zeker dat ik zwanger ben, al vermoedde ik het al een paar dagen.

Ik vind het wel leuk om mee te schrijven! Inderdaad een spannende tijd, al heb ik er wel vertrouwen in
Hoi Octaviana! Gelukkig toch iemand die mee wil schrijven haha



Gefeliciteerd! Wat fijn dat je het nu zeker weet! Was je eerste test een twijfelgeval?

Of had je gewoon het gevoel dat je zwanger bent en is het nu door een test bevestigd?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb pas 1 test gedaan, maar ik voelde me gewoon zo anders!



Zou leuk zijn als er nog meer dames aanschuiven
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Gefeliciteerd aan iedereen die positief heeft getest!!!!!



Ik kon trouwens alleen deze vinden over uitgerekend zijn in februari.....



Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben en wij mogen ons kindje verwachten rond de 7de van fabruari.

we weten het nog niet zeker omdat we nog geen echo hebben gehad maaf volgens mijn berekeningen ben ik sinds maandag 6 weken zwanger ????
Hoi Roo! Jij ook gefeliciteerd! En fijn al 6 weken op weg. Zit de dagen echt af te strepen hier.. Morgen volgens m'n berekening precies 5 weken als zou t dus nog iets anders uit kunnen vallen bij de echo. Ben 9 mei voor het laatst ongesteld geweest en daarvoor nog aan de anticonceptie, dus weet niet hoe lang m'n cyclus precies is.



Octaviana: wat grappig dat je dat gewoon aanvoelde. Ik ben geloof ik niet zo 'in touch' met m'n eigen lichaam haha ik had niet echt het idee dat ik zwanger was (en nog voel ik dat niet echt zo). Had alleen een soort kriebel in m'n baarmoeder op t moment van de innesteling waardoor ik dacht dat t misschien wel eens raak kon zijn.



Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb wel aardig wat kwaaltjes, maar niet in hele erge mate. Voel me op zich prima, klein beetje pijnlijke borsten en wat krampen in m'n buik. M'n darmen zijn lichtelijk op hol en heb al sinds ruim een week lage rugpijn. Maar niet misselijk, dus hopelijk blijft dat zo!



Octaviana weet je al hoe lang je zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik vandaag precies vier weken zwanger ben. Nog niet veel kwaaltjes. Wel wat sneller moe, eerder honger en word licht misselijk als ik niet op tijd eet, wat voller borsten en soms wat krampjes in mijn onderbuik.

Jij bent dus snel zwanger geraakt Lenne! Bij ons duurde het zeven rondes, misschien dat ik daardoor ook zo'n verschil voelde.



Leuk dat je meeschrijft Roo!
Vandaag precies 4 weken, dan heb je wel vroeg positief getest! En wat pril dan nog, ik vind t nog zo kwetsbaar nu. Heb op zich geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zou gaan dus probeer ook maar van het positieve uit te gaan. Jij hebt een goed gevoel erover zei je toch? Wel prettig als je er alvast een beetje van kunt genieten!



Roo, zie in het andere topic dat je momenteel niet in een makkelijke situatie zit. Dat je hard werkt om alles op de rit te krijgen, maar dit is niet niks zo alles bij elkaar. Wil je vanaf hier sterkte wensen en hoop dat het je lukt
Hoi dames, ik schrijf graag mee. Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil. Ik kwam er vlak daarvoor achter dat ik een traagwerkende schildklier heb. Ik ben in behandeling gegaan bij een internist in het ziekenhuis. Doordat m'n schildklier niet goed werkte, was m'n menstruatiecyclus erg onregelmatig. Sinds afgelopen december is alles onder controle en sinds 2 maanden zijn we echt actief bezig geweest om onze kinderwens uit te laten komen.



Ruim 2 weken geleden (op onze trouwdag ) was m'n eisprong en hebben daar goed gebruik van gemaakt. Sinds vorige week maandag heb ik elke dag wel een moment dat ik last heb van (menstruatie) krampen en zere boobs. Maar omdat ik dankzij de ovu testen wist dat m'n nod een paar dagen later zou zijn, kreeg ik een vaag vermoeden. Ik durfde niet gelijk enthousiast te zijn, want misschien zat ik er wel helemaal naast.



Afgelopen zondag was dus m'n nod. Toen ik savonds nog niet ongesteld was, hebben we een test gedaan. En ja hoor, het was raak!!! Ik heb die nacht geen oog dicht gedaan haha. Ik heb berekend dat ik op 19 februari ben uitgerekend.



Ik voel me verder prima en heb gelukkig (nog) geen kwaaltjes
Lenne85, ik schrijf ook mee met een ander forum. Daar gebruiken we een tabel waarin alle informatie over iedereen in staat (nickname, leeftijd, ud). Ik weet niet of we dat in deze forum ook kunnen toevoegen, maar het is wel erg handig, zeker als we straks veel dames hebben die meeschrijven.
O ja, nog een aanvulling op m'n vorige bericht. Het lijkt me ook leuk om te weten of dit jullie al meer kindjes hebben. Voor ons wordt het de eerste
Hoi Kyrrow! Leuk dat je er ook bij komt!

Wat een schok hè, ineens zo'n positieve test had ik ook afgelopen vrijdag haha en dus ook al fijn snel zwanger. Wij hebben vorige maand besloten de natuur z'n beloop te laten en te zien wanneer het dan raak zou zijn. Bleek dus nu direct al, dat had ik helemaal nog niet verwacht!



Die tabel had ik ook in de planning, het liep alleen nog niet echt storm hier haha dus dat wilde ik eerst nog even afwachten. Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan flansen



Ik heb ook niet veel kwaaltjes. Ben alleen wel echt super moe steeds. En m'n borsten beginnen nu een beetje pijnlijk te worden, maar das eigenlijk pas echt sinds een paar dagen.



Het wordt voor ons ook ons eerste kindje!



Heb je al een afspraak gemaakt met de verloskundige? Ik nog niet, de eerste afspraak is toch pas bij 8 weken. Dus denk dat ik begin volgende week bel. Dan zou ik bijna 6 weken zijn.
Het was idd echt een verrassing Lenne85. Vervelend voor je dat je zo moe bent, ik heb er gelukkig geen last van.



Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij de vk, dat wil ik vrijdag gaan doen. Ik heb dan een vrije dag en kan dan ongestoord bellen. Ik ben 25 juli jarig en wil het dan m'n familie vertellen, dus ik wil graag op die dag of daarvoor een afspraak. Ik ben dan 10 weken (als alles goed gaat natuurlijk).



Succes met het tabel, hopelijk lukt het je.
Na een heel gepriegel een soort van tabel in elkaar kan alleen de dwarsstrepen die ertussen zouden moeten niet voor elkaar krijgen? Weet jij dat misschien?
Alle reacties Link kopieren
Lenne, je weet dat je je eigen naam in de tabel hebt gezet ?



Ik ben 31, UD is 20-2, en het is ook mijn eerste kindje.



Ik heb de verloskundige inmiddels gebeld, omdat ik anders bang was dat mijn man er niet bij kon zijn. In deze praktijk is het gebruikelijk om bij 8 weken een echo te doen, dus half juli mogen we komen. Vind het (nu al!) best spannend.
Woops! Alert Octaviana! Heb het snel aangepast. Niet verder vertellen he
Alle reacties Link kopieren
Ik houd mijn mond
Bij mijn leeftijd mag je 28 invullen
Kyrrow wat handig dat je dan jarig bent, kun je het iedereen direct vertellen! Ook een mooie termijn om het bekend te maken.



Het geheim houden is hier nogal problematisch gebleken ik drink eigenlijk bij alle feestjes of andere gelegenheden wel een wijntje (of meer). Vrijdag nadat ik er achter kwam dat ik zwanger ben hadden we net feestweekend bij ons in t dorp. Toen ik daar dus aan de fris bleef werd er direct al geroepen dat ik vast zwanger was want anders had ik iig wel een wijntje meegedronken.. heb in alle toonaarden ontkend natuurlijk maar geloof niet dat ze het helemaal geloofden..



Denk dus dat we komende week onze ouders en broers/zussen alvast in gaan lichten en dan maar hopen dat het dan voor de rest van de wereld nog wel even geheim kan blijven tot een week of 10.



Het is voor ons aan beide kanten het eerste kleinkind, dus dat maakt het wel extra spannend! Hoe is dat bij jullie?
Octaviana, jij hebt dus al een afspraak met de VK gemaakt. Ik vraag me af of ik m'n huisarts ook moet inlichten?



Ik probeer het tot m'n 10e week echt geheim te houden, gelukkig zijn we straks 2 weken op vakantie en kan ik niemand iets verklappen . Ik ga het waarschijnlijk binnenkort wel aan mn collega vertellen die elke dag tegenover me zit, want wij zien elkaar straks 5 weken niet ivm onze vakanties. En ik vind het een beetje lullig als zij het als laatste hoort. Voor m'n familie hou ik het voorlopig stil.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik weet nog niet of ik zwanger ben maar het lijkt er wel op! Ik ben nu 5 dagen overtijd. Mijn NOD was 13 juni. Ik voel me zwaar beroerd sinds maandag maar de menstruatie blijft uit. Huisarts gebeld maar moet geduld hebben. Hopelijk kan ik me snel bij dit forum aansluiten. Hoe voelen jullie je momenteel? Wij waren op vakantie toen de menstruatie uitbleef. Baal wel erg ervan dat ik nog geen positieve test heb maar al ben ik het nog nooit eerder geweest ik voel me erg zwanger!
Ik ga graag meeschrijven. Ik schreef mee in januari maar lijk korter zwanger en zou rond 13 februari moeten bevallen. Echo zag er wel goed uit, maar gewoon erg pril nog.



Ik ben door mijn koperspiraal heen zwanger geraakt.
Rosalie: spannend! Hoe komt het dat je geen positieve test had tot nu toe? Lekker net op vakantie geweest! Ik voel me momenteel vooral moe. Ben elke avond helemaal op als ik thuis kom uit m'n werk. Verder voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger dus kan het nog steeds nauwelijks geloven dat het echt zo is.



MN: welkom dan! Ik lees ook mee bij het januari topic af en toe en zag daar idd al dat je toch wat minder ver was dan gedacht. Maar je mag hier natuurlijk ook mee komen schrijven! Wij zijn bijna even ver nu. Ben wel jaloers op je dat je al een echo hebt gehad.. Ik waarschijnlijk pas over een week of 5
Alle reacties Link kopieren
De huisarts zei dat m'n hcg dan nog te laag is maar begin nu wel te twijfelen. Misschien was ik toch iets te enthousiast om nu al op dit forum een bericht te plaatsen. M'n klachten zijn nu minder en had vanmiddag al wat bloedverlies dus het is nog even spannend hier. Jullie in elk geval gefeliciteerd met de zwangerschap en hopelijk kom ik hier toch nog terug binnenkort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven