Zwanger worden van een tweede deel II

06-07-2016 23:01 2622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: NOD Bijzonderheden
Ka14 29 November 2014 02-02 BBZ feb '17, bezig met IVF
Lou28 34 Februari 2015 03-02 2x ICSI en 2x IUI, 1 miskraam, 1 missed abortion, nu weer pril zwanger.... doodeng
EvaViva 34 Juni 2015
Zwanger! :yes:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Uitgerekend Bijzonderheden
Valiente 25 Augustus 2015 8 februari 2018 :heart:
Vlammetje-1 31 September 2015 September 2018
Bevallen! :love:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Tweede kindje :duckie:
Zonnestraal88 29 Juli 2015 April 2017
Prettymama 27 Februari 2016 18 mei 2017
Gebruiker2016 Mei 2015 Mei 2017
Bam1984 32 Juli 2015 16 juni 2017
Emma1979 37 December 2014 27 juli 2017
Lentefruit 32 September 2015 Augustus 2017
-lelie- 26 Maart 2014 22 september 2017
Kans 29 Juli 2015 Oktober 2017
Eevie83 33 Juli 2015 17 november 2017
Cactus 29 Mei 2015 20 december 2017
Lotte_joy 31 April 2015 30 december 2017
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:53
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
80.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo...

Thnx voor degene die het topic aangemaakt heeft!

Ik heb de tabel erin gezet, mocht iemand hulp nodig hebben dan hoor ik het graag

Heb expres niet de oude tabel overgenomen want volgens mij schrijft de helft niet meer mee!
Dankje Ik wist niet hoe dat werkte. Ben al een half uur bezig geweest met t topic überhaupt aanmaken enzo
ik sluit me natuurlijk weer aan. waarom eigenlijk een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan a.s. zondag -eindelijk- testen.. ben zo bang dat het negatief zal zijn :(
say what?
Alle reacties Link kopieren
Omdat miss flower te ziek is om de tabel bij te houden en zo kan iedereen z'n eigen gegevens invullen



Vnjkc: hopelijk gewoon positief
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Bam! Ik forum even mobiel, dus zal mijzelf er later inzetten.

Ben benieuwd vivamamajst. Hoor het graag!
Hoe was de echo VivaMama?



Hebben/hadden jullie ooit last van gevoelige borsten een paar dagen voor je menstruatie? Ik was er daardoor de vorige keer van overtuigd dat ik zwanger was maar nu heb ik t weer

Voor de zwangerschap deed t altijd zeer en daarna ben ik altijd aan de ac geweest dus weet niet of dit dan gewoon normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb dat ook. Eerst viel het me ook niet op maar laatste 2 maanden wel. Was de vorige keer ook zo en de maand dat ik zwanger was had ik het niet
Oh dan zal ik me daar maar vast op instellen
Alle reacties Link kopieren
Netjes! Kunnen we hier mooi verder schrijven en hopen dat de tabel zich gauw vult met poisitieve berichten!



Fijn voor Missflower dat ze zo even ontlast wordt.



Ik had het ook nu extra Tabaa voor mijn NOD, 2 dagen voor de NOD ofzoiets? Dat viel me toen wel op, maar dacht bij mezelf misschien ook dat ik het inbeelde!
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik had dat ook. Kan me niet herinneren van de vorige keren.
tabaa ja hier ook pijnlijke borsten paar dagen voor menstruatie helaas hoeft dat dus niet te betekenen dat je zwanger bent
Nee weet ik dat ook weer, thanks



Gaan jullie nog wat leuks ondernemen dit weekend? Wij niet echt, alleen een verjaardag zondag... Morgen met het lekkere weer dus misschien wel even op pad
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jullie dag Tabaa? Wij zijn er ook lekker op uit.
Even naar opa en oma geweest, verder uiteindelijk niets meer gedaan. Weer was toch niet helemaal wat we hoopten... bewolkt en benauwd



[...]
Alle reacties Link kopieren
Balen Tabaa, ik denk dat iedereen er toch wel beetje (on)bewust mee bezig is, kan ook niet anders. Hoewel ik de laatste ronde veel relaxter in ging, voelde ik ook van alles. En dan denk je toch; zal het misschien?! Ik zal voor je duimen!



Respect voor vrouwen die jaren die rondes hebben Man, wat lijkt me dat moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het hoor Tabaa. Vind het ook erg irritant van mijzelf. Merk ook dat ik het buiten de vruchtbare periodes prima vind als man een keer geen zin heeft, maar tijdens..
Inderdaad, lijkt me zwaar al die jaren! En dan misschien ook nog aan de hormonen moeten voor ivf ofzo... heb er wel respect voor.
een streep(je)
Alle reacties Link kopieren
Foto!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Tabaa! Wat goed nieuws. Gefeliciteerd!
tabaa yeah wat goed gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!



Allereerst gefeliciteerd Tabaa! Geweldig!



Hier ook voor een tweede, mag ik meeschrijven?



Ik ben 25 en mijn man is 27. Wij zijn bijna 3 jaar getrouwd en hebben een dochter van bijna 14 maanden. Ik had bedacht om september weer te beginnen met vrijen zonder condooms. Hij zei pas volgend jaar als onze dochter twee zou worden. En ineens zei hij een paar dagen voor haar eerste verjaardag in mei, zullen we gewoon starten, ik weet niet waarom ik wil wachten haha. Ik helemaal happy natuurlijk!



Ik geef nog steeds borstvoeding (één keer per dag in de ochtend, meer wil ze niet) mijn menstruatie kwam 9 maanden na de bevalling en werd langzaam aan regelmatig. Ik slikte al geen pil, maar deden het gewoon met condooms. Zit nu op 32 dagen cyclus. Echt fijn, want toen ik stopte met de pil in juli 2014, was dat nog erger. Heel irritant. Nu dus niet! De vorige keer had ik binnen 3 maanden een positieve test, terwijl we het niet hadden verwacht. Ik werd maar niet ongesteld en zwanger was ik ook niet. Ik dronk volop alcohol (nee ben geen alcoholist hoor haha) maar goed lekker drankje in de zomer, op onze reis in Zuid-Afrika ook lekker aan het rood vlees enzo. En toen was ik een aantal dagen misselijk en voelde me vreemd en jawel hoor daar een test gekocht en zwanger. Teruggerekend was ik toen al zo’n 6 weken zwanger.



Hebben een dochter van mei 2015. Ik was in juni uitgerekend, maar ben drie weken eerder ingeleid. Ze had een groeiachterstand en liepen al vanaf 30 weken in het ziekenhuis. Heel erg spannende tijd was dat. Uiteindelijk viel het mee en woog ze 2670 gram met 47 cm lengte. Maat 44 was nog te groot. Goede bevalling gehad gelukkig! Dit is heel beknopt hoor



Hier dus ronde 3, ik heb mezelf er al ingezet als jullie dat goed vinden? Ik schrijf ook mee in een ander topic, maar daar zitten veel dames die voor een eerste kindje gaan en dat schrijft toch een beetje anders! Prettymama, leuk om jou hier ook tegen te komen :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh zie ik het oude topic niet omhoog schieten.... Nu weet ik ook waarom!



Natuurlijk meld ik me weer.



Yeah tabaa!! Super. Hoe voel je je?



Wij beginnen: nu! Vandaag ongesteld geworden dus we gaan er over een week weer voor (als manlief op tijd terug is van zakenreis).



Voor de tabel: Man is 43 en ik ben 29. Dochter juli 2015. (Wil iemand mij toevoegen? Forum nl mobiel)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven