Zwanger worden na hersteloperatie sterilisatie man deel 2

13-10-2016 22:11 527 berichten
Hey meiden ik zag dat het topic gesloten was ik heb een nieuwe aangemaakt ik hoop dat jullie me kunnen vinden



Liefsxx Marieke
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Fijn dat je een nieuwe hebt geopend.
Top! :-)



Hier gaat goed. Eigenlijk niet zoveel te melden. Het is gewoon afwachten of het nog gaat lukken en of een 2e hersteloperatie zin heeft.



Nadia 37 weken nu. Ben benieuwd wanneer de kleine komt!

Voor jou duurt het nu ook niet lang meer Camaro!

Succes allebei met de laatste loodjes.



Pff. jij had toch de echo gehad? Fijn dat het goed was nu proberen te genieten!



Liefsxx
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb al 2 echo's gehad bij 6 en bij 7 weken.ik mag elke week even komen kijken dus dat is wel heeeeel fijn.ik heb inmiddels ook een afspraak gepland voor de combinatietest.

Ik probeer te genieten maar ben nog steeds heel bang dat het fout gaat.



Ik hoop dat het jullie ook snel gegund is.
Sorry Marieke ik had niet gezien dat jij al een nieuw topic geopend had, dacht ineens hey die ander zit op slot , tijd voor een vervolg ;)

Heb daar de berichten verwijderd dus kunnen we hier verder schrijven



@camaro Gelukkig was je ctg goed!

En nee nog geen babynieuws hoor ;) maar ben idd vandaag 37 weken zwanger dus het mag geboren worden!

Ik ga er maar vanuit dat het nog zeker 3 weken duurt maar goed misschien komt de kleine toch wat eerder, dat zou ik ook wel lekker vinden

Spannend word het wel!!



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Yessss gevonden.



Ik schrok gewoon toen ik zag dat het Forum gesloten was haha..

Maar we kunnen weer een paar jaar voort.
Geeft niet hoor Nadia

Ik dacht gisteravond: "Ik moet echt weer es reageren en toen zag ik datie op slot was.

Nou Steffie ik schrok ook dus gelijk een vervolg topic geopend

Of ik nou veel of weinig reageer ik vind het wel leuk om jullie te blijven volgen!



Pfff wat fijn dat je elke week langs mag komen. ! Gewoon lekker doen als dat je gerust stelt.

Stress en spanningen zijn ook niet goed voor de kleine. Maar ik begrijp je onzekerheid wel.



Nadia, spannend!! Wie weet komt deze wel eerder. Dat je uitgaat van nog 3 weken snap ik wel, dan kan het alleen maar meevallen.



Camaro hoe gaat het met jou?



Yoshi hoe is het in nieuw Zeeland?



Anne wat naar dat de iui niet geholpen heeft. Wie weet gaat het met icsi wel lukken!!

Ik hoop het voor je!



Als ik iemand vergeten ben. Sorry!



oiw FLow hoe gaat het met je en met de kleine man?



Liefsxx Marieke
Alle reacties Link kopieren
Is het stilte voor de storm?



Hier gaat alles goed met manlief en we mogen/kunnen weer hahaha.. Begin november is m'n eisprong pas weer dus nog even geduld haha waarschijnlijk heb ik nog veeeeeeel meer geduld nodig komt goed.



Fijne avond en ik hoop dat iedereen Oké is x
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Het is alweer enige tijd geleden dat ik iets op het forum heb gezet dus nog even in het kort mijn verhaal. Mijn vriend heeft na 10jaar een hersteloperatie gehad (maart 2015). Alles is al gecheckt en goed bevonden, maar helaas dus nog steeds niet zwanger. Deze week beginnen we met IUI zonder hormonen, waarschijnlijk dit weekend de eerste inseminatie. Ben benieuwd....



Ik lees eigenlijk wel altijd met jullie mee. Leuk om te lezen dat het bij vele van jullie wel lukt! Geeft weer hoop! En leuk dat er veel brabo's bij zitten, ik woon ook in brabant.



Hoe gaat het met iedereen? Ben benieuwd naar de kleintjes, Camaro en Nadia....



Anne hoe heb jij de IUI ervaren? Was zeker wel met hormonen? Succes met de ICSI behandeling, hopelijk nu wel snel zwanger!
even kort berichtje, alles hier nog rustig en verwacht ook wel dat ik tot 40 wk door loop ;)

gisteren op controle geweest en kleine deed het goed

Alleen zelf niet lekker, al 2 dagen flink last van mijn migraine en dat is zo pittig als je niks mag innemen :(

Komende dagen even rustig aandoen..



Ik reageer later nog wel uitgebreider



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Steffie veel plezier!

Anno veel succes met de iui.

Nadia hopelijk laat de kleine niet meer te lang op zich wachten.



Wij hebben vandaag weer een echo gehad alles zag er goed uit.het kindje is in precies een week tijd bijna verdubbeld.echt bijzonder om te zien hoe snel het groeit.

31 oktober hebben we de termijn echo ik denk dat we het daarna ook gaan vertellen.ik heb van mezelf al een buikje dus nu al echt een buik zal niet lang meer duren voor mensen vragen gaan stellen.
Wat een goed nieuws pff!!! Ben zo blij voor je

Op naar 31 oktober en een hele mooie echo van jullie beeb



Liefs xx
Alle reacties Link kopieren
Zelfs in nieuw zeeland heb ik het topic gevonden;-) de kleine slaapt en ik even lekker in de wifi modus.

Vruchtbare dagen zijn net geweest en we hebben goed ons best gedaan zal ik maar zeggen;-)

Ik reageer uitgebreider in NL!

Liefs
Anno, Succes met de inseminatie!!

Pffff wat fijn dat je goede echo's hebt gehad! Op naar de 31e!

Steffie, sterkte met wachten Voor je t weet is t november hoor :-)

Nadia, wat vervelend van je migraine. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

38 weken nu toch?

Yoshi, fijn dat je ons ook gevonden hebt :-) Ik hoop dat het een vruchtbare vakantie is voor jullie en je straks met goed nieuws thuis komt!



Hier volgens mij ook mn vruchtbare dagen weer gehad. Blijft toch lastig nu ik vorige maand ineens 6 dagen later mn eisprong had. Dus nu mn nod ook maar een week opgeschoten. En komtie eerder dan is t ook niet zo erg. Al hoop ik natuurlijk dat het eindelijk een keer raak mag zijn.



Ik ga zwemmen met de kids.

Fijn weekend allemaal!



Liefsxx Marieke
@marieke Klopt vandaag precies 38 weken. Migraine is gelukkig weg maar volgens mij word ik verkouden... en dat op het laatst bah

Slapen is ook echt niet altijd leuk meer door de pijn in mijn bekken, soms weet ik niet hoe ik moet liggen pfff

Maar goed, dat was ff mijn geklaag ;) verder gaat het goed en voel ik onze kleine ook nog steeds goed

Ik kijk er zo naar uit dat ik de kleine eindelijk vast kan houden!!

Nog 2 weekjes hoop ik ( of eerder haha)



@yoshi Hopelijk mooi nieuws als je weer terug bent in nederland ;)



Jullie ook een fijn weekend!
Nadia wat naar joh dat je je zo beroerd voelt! Wel fijn dat de migraine weg is! Ik hoop voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten!



Liefsxx
Hopen wij ook ;) Maar zoals ik al zei, heb het gevoel dat ik de 40 weken zeker wel vol maak

Gisteren nog controle bij vk gehad en alles was weer goed.

De kleine vind het denk ik nog prima bij mama in de buik haha

Hou jullie op de hoogte ;)

Misschien bevalt camaro nog wel eerder dan ik, wie zal het zeggen ;)



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
Haai dames

Gewoon 2 weken verder . dacht als ik nu eens onder de zelfde naam zoek aangezien ik zelf niet zo slim ben in een nieuwe aanmaken dacht wie weet heeft een ander t gedaan en ja hoor .

Gewoon 2 weken in de zenuwen moeten zitten of nadia al bevallen was hahahah .

Wat fijn dat t verders met iedereen goed gaat.



Wij zitten nu op 35 weken . en krijg nu de wekelijkse controles.

Wel sinds kort veel slijm verlies . maar ze komt Maar niet. Verder heb ik t eigenlijk wel gehad . dikke voeten maagpijn bijna niet kunnen eten . snachts veel wakker . dus

mag ze wel komen. Van mij



Dus ben benieuwd

Nadia bij jou nog steeds niks ?





Gr dikke kus mij
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik kom ook weer eens langs. Heb tijden dat ik het moeilijk vind om hier de succes verhalen te lezen, al gun ik het iedereen uiteraard van harte. Ons verhaal in het kort: sterilisatie in 2006, herstel augustus 2012. Operatie geslaagd, goede aantallen. Kwaliteit 2 x laten onderzoeken, dit was niet al te best maar heb kortgeleden vernomen dat dat ook kan komen doordat het ziekenhuis waar we het hebben laten onderzoeken dit vaak te lang laten staan voordat ze het onderzoeken. Dit bleek idd te kloppen toen ik het terugkeek in de papieren. Er zat 15 en 20 minuten tussen de tijd dat mijn man het bracht en dat het onderzocht werd.



We hebben sinds de hersteloperatie wel 2x een pauze ingelast, door bepaalde omstandigheden en met name omdat we het probeerden af te sluiten. We hebben al kinderen, de MMM zien we eigenlijk niet zitten en we, of nou ja met name ik, kon niet meer tegen het hopen en de teleurstellingen elke maand weer. Heb van april 2014 tot april 2015 een spiraal gehad. En in april 2016 opnieuw 1 laten zetten waar we eigenlijk meteen spijt van hadden, waarnaar ik hem op 1 juli 2016 weer heb laten verwijderen. Dus 1,5 jaar geprobeerd zwanger te worden en na een jaar spiraal weer 1 jaar geprobeerd zwanger te worden.



Zit inmiddels in cyclus nummer 4. Ik ben nu goed mijn cyclus aan het bijhouden met behulp van ovulatietesten en in januari willen we een verwijzing naar het ziekenhuis vragen. Geen idee of we evt behandelingen willen maar we willen sowieso weten hoe het er bij hem nu voor staat. Wie weet is het inmiddels dichtgegroeid. We gaan dan ook mijn man zijn zorgverzekering aanpassen zodat een evt nieuwe hersteloperatie vergoedt zal worden (geen idee of we dit echt zullen gaan doen trouwens maar willen in ieder geval de mogelijkheid hebben). En wie zegt dat bij mij alles nog goed is, mijn zwangerschappen zijn inmiddels allemaal al meer dan 10 jaar geleden. Dus ook dat wil ik graag onderzocht hebben.



xxx
@ Camaro Ik dacht al waar ben je nou ;) maar je was het topic dus gewoon ff kwijt haha

Gelukkig weer gevonden!

Dat slijmverlies herken ik, zelf ook al weken last van, soms zoveel dat ik denk sjonge waar komt het vandaan :P

Maar helaas nog geen nieuws, het is nog steeds rustig hier.

Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren en dan we misschien deze aankomende week ons kleintje in de armen kunnen sluiten



@beloved Welkom terug, snap heel goed dat je ff niet mee hebt geschreven.

Ik ben benieuwd naar de uitslag van de onderzoeken!

Verder heb ik je privé al gesproken dus kan er weinig aan toevoegen ;)



Liefs Nadia
Alle reacties Link kopieren
@nadia

Ben ondertussen al bezig met bedankjes om mn tijd te verdoen hahah . heb t wel gehad . regelmatig last van slijm steken rechts in men buik en last van indalingspijn. Of hoe ze t noemen . en heb zo nu en dan een harde buik .

Dus hoop dat t hier ook niet. Extreem lang meer duurt .

Hoop voor jou dat t ook opschiet. Ook al is t alleen al omdat ik ook een beetje nieuwsgierig ben of t nu een jongetje of meisje is hahahah .

Geniet in ieder geval van je laatste lootjes en hopelijk snel leuk nieuws



@ beloved. Heel veel succes . en. Kan t goed begrijpen dat succes verhalen voor jou niet altijd leuk zijn . had ik ook dat t niet echt misgunnen was . maar wel gewoon rot van waarom hun wel en ik niet .





Xxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ook in NZ weet het rode leger me te vinden... :@ weer ongesteld...

Nu moet ik zeggen dat ik de afgelopen weken niet hele zwangerschaps vriendelijke dingen heb gedaan (bergbeklimmen, skydiven etc;-)) maar toch is t ruk iedere keer weer dat gedoe. We zijn hier nog 3 weken dus ik heb nog 1 cyclus de tijd om mijn 'zwanger op vakantie' riedeltje door te zetten. En zo niet dan gaan we zsm weer naar het ziekenhuis om spijkers met koppen te slaan, want het duurt! Ik krijg steeds meer het gevoel dat het op deze manier niet meer gaat lukken dus ik hoop dat we straks ook richting IUI mogen. Hup actie want met dit geleuter zijn we nu zo onderhand wel klaar.

Liefssss
Hey Meiden,



Hier helaas ook weer ongesteld geworden. wel weer een normale cyclus gelukkig! Verder zien we t wel. ik probeer er niet veel mee bezig te zijn. We zullen zien in hoeverre dat lukt.



Yoshi, Balen dat het nu nog niet gelukt is. Hopelijk neem je toch nog een mooi "presentje" mee uit Nieuw Zeeland.



Camaro, ik kan me voorstellen dat het zo niet makkelijker wordt om het vol te houden. Het duurt nu in ieder geval niet zo lang meer.



Anne hoe gaat het met jullie?



Anno hoe is de 1e inseminatie gegaan?



Liefsxx



Nadia, ik hoop zo dat de kleine zich snel aandient. Ben ook best nieuwsgierig hoor hahah.



Beloved, echt zoo balen dat het nog niet gelukt is. Hier ook nog steeds niet na 2,5 jaar. Wij gaan nu ook kijken voor een 2e hersteloperatie.



Pffff hoe was het bij de termijn echo? Alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Camaro en nadia hopelijk laten de kleintjes niet meer lang op zich wachten.



Beloved wat balen dat het nog steeds niet gelukt is 2012 is wel echt lang.ik vond 1 jaar al lang duren.



Marieke en yoshi hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws.



Termijn echo was perfect!!

ik ben nu 10+1 en dus op 28 mei uitgerekend.

Verloskundige gaf nu aan dat de grens van 12 weken iets van vroeger is en na onze 4 mooie echo's de kans op een miskraam nu net zo groot is als in de rest van de zwangerschap.

Dus vandaag hebben we het tegen iedereen verteld en nu proberen te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Pppff1987 fijn dat het er goed uitzag en hoop dat je een fijne leuke zwangerschap mag hebben





Xxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven