Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2017 (2)

12-12-2016 20:23 513 berichten
Een nieuw topic om Bloempje te ontlasten.



NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendAfsprakenmupje12330/322e**14 juli 22 feb 20 wekenechoFrensie8135/321e21 juli 9 mrt 20 wekenechoEspana33/361e 20 juli tulpenrood31/401e**26 juli 10 mrt 20 wekenechoEverThine26/321e25 juli Lavendel_Madelief32/361e*31 juli 15 mrt 20 wekenecho _imaginairy_31/342e 1 augustus 20 mrt 20 wekenechoPassiepasje33/322e1 augustus Boogschutter28/291e*30 juli mw198036/381e26 juli Sorano32/311e28 juli 8 mrt 20 wekenecho Zilver_31/311e25 juli 6 mrt 20 wekenecho



april88

Hormonster1982

Autumn_87

Boogschutter_87

Bloempje300

stellarules



Korbakimmy, ik heb je uit de tabel gehaald omdat we een tijdje niets van je gehoord hebben. Je bent uiteraard nog steeds van harte welkom op dit topic.
Bedankt voor het aanmaken, Lavendel. Ik ben echt even verslagen door al het slechte nieuws van de andere meiden. Hopelijk zijn de rest van onze kindjes gewoon gezond.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg lief en fijn Lavendel!!
Ik ben blij dat het nieuwe topic in goede aarde valt.
Alle reacties Link kopieren
EverThine, zie dat jij bijna mag voor je 1e echo! Hoe kijk je er tegenaan? Eindelijk is het bijna zover na het lange wachten, hoe ver ben je dan?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Bloem en Stella..wat super verdrietig dat het zo voor jullie loopt..Veel kracht en liefs voor jullie!! Denk aan jullie!



Mijn gevoel klopte, ik heb vorige week een miskraam gehad.

MAAR bij de verloskundige bleek dat er nog een vruchtzakje in zit (1e is namelijk nog niet helemaal weg daar moet ik even voor naar gynaceloog dat kan zij beter bekijken) in het 2e vruchtzakje zat nog wel leven en was er ook hartslag te zien! Natuurlijk nog steeds erg pril. Heel onwerkelijk en een mooi wonder. Zit alleen ook nog een bloedprop wat niet helemaal oké is maar verder zijn we weer (voorzichtig) blij..



Voelt heel dubbel om dit nu zo neer te zetten na nieuws van de andere..
Wauw Boogschutter. Wat verdrietig maar wat fijn voor je tegelijkertijd.



Zou jij je gegevens willen herhalen dan zet ik je naam weer in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het aanmaken van een nieuw topic.



Boogschutter: wouw wat een bijzonder bericht! Je was dus zwanger van een tweeling. Het lijkt me heel verwarrend als je zo iets hoort, maar wat mooi. Welkom terug. Hopelijk blijft dit kindje wel zitten.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor het maken van een nieuw topic!



En Boogschutter: wat fijn en dubbel... Wanneer moet je weer en heb je meer zekerheid?



Wel schrikken hé al dat slechte nieuws.. ook als je zit hoe kort de tabel is geworden..



London was heerlijk, maar wel heftig met een kleintje. Lekker geschaatst en de kerstversiering bekeken..Afternoon tea gehad.



Ik ben lekker aan het broeden en groeien.. en misselijker dan bij de vorige zw. merk ik.



Bij mijn vorige zw. had ik ook een bloeding rond mijn NOD en bij de bevalling zagen ze een kleine mini placenta.. dus dat was ook de 2e...bizar!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het aanmaken Lavendel!



Boogschutter, wat een verrassing! Ik ben heel blij voor je! Mijn moeder heeft precies hetzelfde meegemaakt toen ze zwanger was van mijn zus. Het kan dus zeker goed gaan. Wat gaan ze nu verder doen dan met de bloedprop dan? En hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Passiepasje: fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Londen. Je bent nu vast al helemaal in kerstsfeer!



Sinds kort voel ik opeens een bultje in mijn borst die er eerst volgens mij niet zat. Zal dat komen doordat mijn borsten nu veranderen door de zwangerschap? Misschien is het een opgezet kliertje ofzo? Hebben jullie dat ook dat je nu bobbeltjes voelt die er eerder niet zaten? Ik denk dat ik me weer druk maak om niks, misschien komt het door mijn oma dat het nu opvalt.
Boogschutter, wat bijzonder zeg. Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Wanneer moet je naar de gyn?



Passie, fijn dat je het naar je zin het gehad! Londen is leuk!



tulpenrood: ik zou het niet weten, sorry. Volgens mij kan het inderdaad wel een kliertje ofzo zijn, ik zou voor de zekerheid de HA even bellen.



mupje: ik kan niet wachten tot het donderdag is, gelukkig mag ik al om 08:30. Ik merk wel dat ik het extra spannend vind door wat zoveel meiden hier hebben meegemaakt. Hopelijk is gewoon alles goed! Ik ben dan als het goed is precies 8 weken. Ik zou eigenlijk de 30e pas mogen voor een echo, maar toen ik aangaf dat ik dat wel heeeeel lang vond duren hebben ze de termijn echo en de eerste controle los van elkaar gepland, anders zouden ze dat tegelijk doen.
Alle reacties Link kopieren
Tsja Tulpenrood er verandert natuurlijk een hele hoop tijdens een zw. Ik denk dat het daar dan ook mee te maken heeft.. Maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Misschien even aan je vk vragen?



En als ik het goed lees is 15e dus weer een spannende dag!!



Ik kan niet wachten tot de 22e.. en tot die tijd zoveel dingen nog: morgen bonusgesprek, di tekenen voor huis... en dan pas volgende do de echo... ook gelukkig in de ochtend!
Alle reacties Link kopieren
Passiepasje: gefeliciteerd met je nieuwe huis!



Houden jullie ook een dagboek bij of een 9 maanden boek? Iemand nog tips voor een leuk boek?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vorige x wel een boek bijgehouden.. maar lees ik nooit meer in... Zal nu eens kijken naar een leuke
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dames..Moet al over 2 dagen dus dan weten we meer..bekijk het maar van week tot week. Ben bang dat die bloedprop zelf een keer loslaat..maar dat kan dus overal gebeuren..fijn om terug te zijn!!



ik ben nu 29 jaar en m'n vriend 28 en zijn dus vooralsnog op 30 juli uitgetelt van ons 1e kindje;) alvast bedankt voor aanpassen en succes allemaal met de symptomen!!
Tulpenrood, met dat soort dingen kun je maar beter niet rond blijven lopen. Ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was.



Passiepasje. Wat een hoop leuke en spannende dingen in je leven op dit moment



EverThine, spannend de 15e! Wat goed dat je zo assertief geweest bent.



Ik houd geen dagboek bij van mijn zwangerschap. Ik ben wel van plan om dat te doen voor het eerste jaar. Dat heeft mijn moeder nl. gedaan en dat vond/vind ik erg leuk om te lezen.



Boogschutter, ik heb je toegevoegd aan de tabel. Ik begrijp heel goed dat je van dag tot dag leeft. Ik hoop voor je dat je thuisbent als die bloedprop loslaat.
Alle reacties Link kopieren
Tulpenrood: Ik zou er niet te lang mee blijven lopen als ik jou was. Waarschijnlijk is het een kliertje, maar als je het zeker wilt weten zou ik toch even naar de huisarts gaan of het aan de verloskundige vragen.

Ik hou (nog) geen dagboek bij.



Everthine, wat fijn dat je in de ochtend mag! Spannend hoor! Prettig dat ze je begrepen en dat je eerder mag.



Passiepasje, wat staat er een hoop te gebeuren voor jou deze en volgende week! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Lavendel, bedankt voor het nieuwe topic.



Bloem en Stellarules, heel veel sterkte! Ik hoop echt dat het jullie een volgende keer wel gegund is.



Boogschutter, wat een wonder, heel bijzonder!



Pebble, van harte gefeliciteerd!



Ik heb goed nieuws, mijn echo was vandaag (staat verkeerd in de tabel), en alles ziet er goed uit, hartje zien kloppen. Zo fijn! Ik ben ongeveer net zo ver als ik dacht, 8w,4d. Voorlopig op 21 juli uitgerekend.



Frensie, de echo was gewoon uitwendig, en was prima te zien. Vantevoren zei ze wel dat dat niet zeker was, maar dan weet je dat dat dus ook kan. (Moest een volle blaas hebben).



Ik wil wel een dagboek gaan bijhouden denk ik (of weekboek ofzo ). Mijn moeder heeft dat de 1e drie maanden van haar zwangerschap van mij gedaan, en vind het zo leuk om te lezen.
Ik breek nog heel even in. Boogschutter wat bijzonder! Mixed feelings denk ik. In ieder geval gefeliciteerd!



Espana jij ook! Fijn dat alles goed was.



Tulpenrood ik kan jou niet pb-en. Die optie staat niet aan blijkbaar. Mocht je jouw ervaring nog willen delen dan zie ik wel een pb verschijnen. Maar voel je niet verplicht.



@allen: bedankt voor alles. Ik wens jullie zorgeloze zwangerschappen en kerngezonde kindjes!
Gefeliciteerd Espana!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Espana! Heerlijk nieuws! En bedankt voor je opmerking over de uitwendige echo. Ik zal het van de volle blaas onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Espana!



En wat een nieuws Boogschutter... hoe voel je je er nu onder? Morgen weer controle toch?



Everthine, fijn dat je morgen al lekker vroeg in de ochtend mag!



Vwb boek bijhouden, ik ben daar echt heel slecht in dus denk dat ik dat maar oversla



Hier gaat het verder wel oke. Ben wel echt heel erg misselijk de hele dag door. Heb nu van die sea band armbandjes en helpen misschien een klein beetje, biscuitjes liggen langs mn bed voor als ik wakker wordt maar pff het is de hele dag een gevecht. Gisteren zelfs bij de opvang van mijn zoontje voor in het gras staan overgeven Naja het hoort erbij maar ben toch wel blij als het voorbij is.. Ook ga ik het morgen op mn werk vertellen dus kan ik eindelijk ook eerlijk zijn hoe ik me voel, wel echt fijn, kijk er naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jullie trouwens aanraden om de app: Day one te downloaden. Ik hou hierbij af en toe in een zinnetje en een foto'tje leuke dingen bij. Dit kun je dan als .pdf exporteren en als boek afdrukken. Heel leuk! Ik doe het veel te weinig maar hou me vast aan eens in de paar maanden.



Ik heb me vergist, morgen bonusgesprek i.p.v. vandaag. Dan hoor ik ook of ik een vast contract krijg... spannend dus!



Vandaag heb ik mega hoofdpijn, denk dat de griep een beetje rondzingt hier.



Wat ik dus voor vaags had de vorige keer: zwangerschapsischias. Bij mij was het vanaf week 9 een trekkend gevoel in mijn rechterbil. Dit werd dan elke week gemasseerd door de fysio. Eigenlijk het enige waar ik last van had:) Ik voel dit dus nu ook alweer opkomen en rek mijn bil elke dag.... bizar he!



De misselijkheid is ook erger dit keer.. als ik maar eten in mijn buik heb is er niks aan de hand:) Zouden het er 2 zijn?



Gelukkig volgende week de echo...kan niet wachten!



En morgen dus weer een spannende dag hier...ik ben zo benieuwd!
Mupje, ga echt naar de huisarts voor medicatie tegen het overgeven. Je kunt het altijd proberen.



Wat een bijzondere klacht Passiepasje.



Ik ben niet langer misselijk maar ik heb zo'n trek . Ik weet dat je niet voor twee mag eten maar het is echt moeilijk om dit hongergevoel te negeren. Vooral op het werk merk ik dat ik eten tekort kom. Ik heb om 11 uur al mijn lunch op. Ik ga flink extra eten meenemen vanaf morgen. `s Avonds wil ik niet veel extra eten maar dat is moeilijk. Gisteravond had ik ook megatrek maar ik had al twee stroopwafels, crackers en fruit op. Ik ben toen mijn tanden gaan poetsen en ben op bed gaan liggen, waar ik vervolgens alleen nog maar de pizza kon denken die ik morgenavond op het werk ga eten i.v.m. overwerk. Echt bizar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven