Ik ben zwanger praatgroep III

31-12-2016 09:54 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3 alweer



Inmiddels zwanger van een 2e:

Wiennie, Spruit, Lotte_joy



Inmiddels bevallen van een 2e:

GateKeeper, Bloem





Link naar het vorige topic

Ik ben zwanger praatgroep vervolg II
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Gefeliciteerd Lotte, wiennie en Bloem!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd wiennie!! Wat leuk voor jullie!!



Lotte, het klinkt me wel bekend. Zelf ook zoiets gehad. Had ook zo'n echo. Met een heel klein friemeltje er in. Is uiteindelijk vanzelf losgekomen.. ik duim voor jou voor een betere afloop!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! En happy new year allemaal!



Dank je wiennie en gate.. Ik wacht het af. Vilgende week weet ik meer
Alle reacties Link kopieren
Oh Lotte, dat heb ik gemist, zit het misschien niet goed?! Och, meisje, ik duim voor het beste scenario en een mooie echo volgende week
Gefeliciteerd wiennie!



Succes volgende week Lotte.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer moet je @lotte? Hoe gaat t nu?
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je het vraagt Myrna, en lief al jullie berichtjes



Vrijdagmiddag heb ik de echo. Als het gegroeid is is het goed, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Nog steeds af en toe wat bruinverlies bij afvegen en het is natuurlijk erg raar dat ik als het vrucchtje echt 5 weken oud is ik bij 2 weken al positief testte (dat is het moment van ovulatie??? ) maar soms heb ik dan weer hoop en denk ik de wonderen zijn de wereld niet uit nou ja, we weten het vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
@ lotte, bruinverlies is vollgens mij niet zo erg, sommige dames denken zelf dat ze hun regels nog hebben gehad, en zijn toch zwanger, als het echt mis is zou je veel buikpijn hebben en krampen, met rood bloedverlies, mijn gynaecoloog zei dat bruin bloed oud bloed was en niet erg is, ik duim voor je mee voor een goede echo,



hier ben ik benieuwd naar de 19 e eerste echo, als alles blijft goed gaan. veel last van rugpijn/hoofdpijn.

ben bang om eigenlijk al blij te zijn, en het is niet dezelfde blijheid toen ik zwanger was van men dochter toen probeerden we 2 jaar en nu zou het in 1 x raak zijn het lijkt me zo ondoordringend...en ik wil gewoon de bevestiging van de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik heb jullie weer gevonden!



Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's en zwangerschappen! Super leuk om te lezen!



Ik mag mij inmiddels ook weer aansluiten en ben 8 weken zwanger.



Hoe gaat het met jullie?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Lotte, ik hoop dat alles goed zit meis! Zal voor je duimen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Spruit gefeliciteerd met je zwangerschap ik kan eigenlijk gewoon weer een tabel maken



@hier gaat alles goed. Vandaag nacontrole in t ziekenhuis en zijn longetjes zijn gelukkig schoon. Geen rs virus meer



Ik ben alleen chronisch vermoeid door de huidhonger van de kleine man. Maar inmiddels slaapt hij ook op andere plaatsen dan alleen op zijn moeder. We komen er wel en slapen komt wel weer een keer.
Gefeliciteerd spruit. Leuk dat er steeds meer dames weer zwanger zijn.



Wat fijn gatekeeper. En die huidhonger, gelukkig weten we van de eerste dat alles overgaat en beter word.



Hier inmiddels de 35 weken gepasseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al met verlof Bloem?
Alle reacties Link kopieren
Spruit, gefeliciteerd wat leuk!!



Bloem, het wordt spannend voor jou! leukleuk!



Gate, wat fijn dat er geen virus meer is. Heerlijk die huidhonger, wel even afzien maar toch ook ergens aandoenlijk



Wiennie, je hebt niet het hele verhaal meegekregen, ik had eerst gewoon bloedverlies en een vruchtje wat te klein is voor de termijn. heb dus niet veel hoop. maar gister en vandaag wél misselijk, dus dan twijfel ik weer. nog 1 dagje dan eindelijk zekerheid....
Alle reacties Link kopieren
Wat een boel zwangeren alweer, leuk zeg! Gefeliciteerd allemaal

Lotte, heel veel sterkte morgen, ik brand een kaarsje voor je!
Alle reacties Link kopieren
@lotte hoeveel weken zou je nu zijn?



@winnie hoever ben jij? Heb je al kwalen?



Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb de eerste echo pas met 10 weken. Bij mijn dochter had ik toen de termijn echo.



Leuk om te lezen dat nog een aardig groot deel van de oude club hier schrijft ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Als ik uit ga van mijn nod morgen 9 weken. Als ik uit ga van de eerste positieve test morgen 8 weken en op de echo zou ik vorige week 5 weken zijn en dus dan morgen 6 weken.



Lion, dank je
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle zwangeren!

Lotte veel succes morgen, hoop voor je op goed nieuws!

Hier wacht ik nog even met n 2 e, vind t nog wel FF prima zo
Alle reacties Link kopieren
@lotte: denk aan je! Succes morgen!!



@spruit: gefeliciteerd!! Super leuk!! Joe oud is je dochtertje nu?



@bloem: gaat hard bij jou!!



@gate: wat fijn dat het beter gaat!!
Ik heb al verlof. Nu 6 weken vantevoren gedaan ipv 4. Was er ook echt aan toe. Vind de tweede zwangerschap nu op het eind toch echt zwaar worden.



Succes morgen Lotte!
Alle reacties Link kopieren
@myrna, mijn dochter is in december 2 geworden. Hoe oud is jouw kindje nu?



@lotte, succes vandaag
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@ spruit: die is nu 15.5 maand dus gaat ook hard!!
Lotte weet je al iets meer?
Alle reacties Link kopieren
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! doet me echt goed.



Bij de verloskundige was het vandaag niet goed. Het was wel iets gegroeid, maar op de meting 4 dagen verschil, dus te weinig gegroeid voor een week. We mochten nog afwachten, of het misschien door groeit, maar ik heb besloten dat niet te doen.

Omdat ik én al een week te laat positief testte, én toen bloedverlies had, én het vruchtje te klein bleek , én nu ook nog te weinig gegroeid was, met ( daardoor logisch) ook nog geen hartactie, ben ik veel te bang dat zelf áls er een wonder gebeurt en het nog wel verder groeit, ik de hele tijd bang ga zijn dat er iets niet goed zit en het daarom zo moeizaam is, en ik later alsnog een miskraam krijg of erger nog, dan met 20 weken zelf moet beslissen het te stoppen.



De verloskundige vond het een terechte angst, en schatte de kans dat het niet goed zat ook zeer hoog, en ik mag maandag al naar het ziekenhuis om het te laten verwijderen. Het voelt aan de ene kant wel rot, maar aan de andere kant had ik al het gevoel dat het niet goed was en is het wel een beetje een opluchting dat we nu verder kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven