bruine menstruatie 5 a 7 dagen voor NOD

24-02-2017 12:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een cyclus van ongeveer 28 a 30 dagen. Vaak begint mijn mestruatie met 2 a 3 dagen bruin bloedverlies en dan gaat het over in rode vloed. Vanaf de rode vloed tel ik de cyclus pas.

Afgelopen zondag, op dag 24, begon het bruine bloedverlies t/m donderdag, dag 28. Iedere dag was het ongeveer 1 inlegkruisje. Dinsdagavond heb ik eenmalig een grote druppel rood bloedverlies tussendoor gehad. Vandaag, dag 29, heb ik helemaal geen bloedverlies meer.

Ik heb verder geen klachten van misselijk, pijnlijke borsten enz. Ik kom alleen wel moeilijk in slaap, maar ik heb wel vaker periodes dat ik niet goed slaap, dus dat is ook niet nieuw voormij. Daarom heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar is het dan normaal dat ik alleen maar bruin bloedverlies heb? Ik ga voor de zekerheid morgenochtend wel testen, je weet maar nooit

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Alle reacties Link kopieren
Kan een innesteling zijn geweest, ik zou vandaag gewoon een test doen! Succes!
Jep, gewoon testen. Ik had een heel klein beetje bruinverlies rond 12 dpo volgens mij. En toen was ik dus zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het hetzelfde en ik bleek zwanger te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje waarom tel je je cyclus pas vanaf de dag dat je helderrood bloed hebt? Dat donker bruine bloed hoort ook al bij de cyclus, het bloed heeft alleen wat langer over gedaan om je lichaam te verlaten.
Ik heb altijd bruine afscheiding voor de "echte" ongesteldheid.

Ik heb een hele moeilijke cyclus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een keer gehad, op dag 20

Op dag 26 een positieve test

Als je het normaal niet hebt kan het een innesteling zijn



Bij de eerste en tweede zwangerschap had ik pas kwaaltjes vanaf 6-7 weken

(Deze derde keer al voor positieve test)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het elke maand, een a twee dagen een beetje bruin, dan paar dagen niets, dan 'echt' bloed.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:Tulpje25 schreef op 24 februari 2017 @ 12:58:

Een vraagje waarom tel je je cyclus pas vanaf de dag dat je helderrood bloed hebt? Dat donker bruine bloed hoort ook al bij de cyclus, het bloed heeft alleen wat langer over gedaan om je lichaam te verlaten.



Volgens mijn gyn is dag 1 van de cyclus de dag dat je menstruatie echt doorbreekt. Dus pas bij helderrood bloed.



OT: Ik heb ook altijd eerst wat donkerbruin oud bloed voordat ik echt ongesteld word. Maar als je het zeker wilt weten, doe je toch een test?
Alle reacties Link kopieren
Ieder lichaam reageerd anders het kan van alles zijn.. enige optie is een (vroege) zwangerschapstest!
Ik herken je gevoel. Heb iedere cyclus eerst7 dagen licht bruinverlies en dan 4 dagen menstruatie.

Deze cyclus 2 dagen heeeeel licht bloedverlies gehad en toen een paar dagen bruinverlies. Inmiddels al een week radiostilte. Geen menstruatie en geen positieve testen.

Succes met wachten/testen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Zoals ik gister al in mijn bericht zei heb ik zojuist een zwangerschapstest gedaan. Vannacht 2x gedroomd dat hij negatief was en vanochtend in het echt bleek hij positief te zijn!! Ben heel blij maar moet wel even aan het idee wennen, want ik ging er al zo vanuit dat het negatief was. Bovendien is dit m'n eerste dus is alles nieuw



bedankt voor jullie reacties allemaal
Oh wat goed! Gefeliciteerd!!!

( moet bekennen dat dit mij nog een beetje hoop heeft gegeven haha)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!
quote:Tulpje25 schreef op 24 februari 2017 @ 12:58:

Een vraagje waarom tel je je cyclus pas vanaf de dag dat je helderrood bloed hebt? Dat donker bruine bloed hoort ook al bij de cyclus, het bloed heeft alleen wat langer over gedaan om je lichaam te verlaten.Wat TO doet klopt hoor. Ik heb dat ook altijd, heb er jaren over gedaan om zwanger te worden. En alle testen, onderzoeken, tempratuurcurves etc. wezen er op dat ik het bruinverlies niet mee moest tellen.
En nu lees ik pas verder in je topic; yeah! Wat fijn! Zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Zo begon mijn eerste zwangerschap ook. Ik was een dikke week in de veronderstelling dat ik ongesteld zou worden maar op wat bruinverlies na gebeurde er helemaal niks. Toen toch maar getest op dag 35 en welja ik was zwanger!

Ik wens je een fijne zwangerschap!!
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 25 februari 2017 @ 11:21:

[...]





Wat TO doet klopt hoor. Ik heb dat ook altijd, heb er jaren over gedaan om zwanger te worden. En alle testen, onderzoeken, tempratuurcurves etc. wezen er op dat ik het bruinverlies niet mee moest tellen.

Weer wat geleerd.



TO: gefeliciteerd met de zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Ik heb uiteindelijk nog tot week 6 bruin verlies gehad tijdens mijn Zwangerschap, maar zolang het bruin is, is er niets aan het handje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven