Zwanger, Uitgerekend half tot eind november 2017

16-03-2017 11:05 1665 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrolijke zomer :heart:
1ste kindje4 november
Feelice :heart:
1ste kindje12november
Ingie-ing :heart:
2de kindje13 november
Saike :heart:
1ste kindje16november
Juni86 :heart:
2de kindje17 november
Isayez :heart:
1ste kindje19november
SterreWaterman :heart:
1ste kindje19 november
Snugglebug :heart:
2de kindje19november
Ronnie :heart:
1ste kindje20 november
April89 :heart:
1ste kindje20november
Mellala :heart:
1ste kindje21 november
Dennen :heart:
1ste kindje22november
Deye :heart:
1ste kindje22 november
Aankleefsjaan :heart:
1ste kindje23 november
Eevie83 :heart:
2de kindje23 november
Elsa1985 :heart:
2de kindje23 november
Nordic :heart:
2de kindje24 november
Uitgerekendinnovember :heart:
2de kindje24 november
Unicorn32 :heart:
1ste kindje24 november
Mamel :heart:
1stee kindje25 november
Elcid79 :heart:
2de kindje26 november
Puknijmegen :heart:
2de kindje28 november
Lie :heart:
4de kindje28 november
Mommy29nov :heart:
1ste kindje29 november
Songforyourheart :heart:
1ste kindje29 november
Anirac :redrose: Elleanna :redrose: JBL :redrose: J508 :redrose: Canofcoke :redrose:
Hallo allemaal.
Hierbij wil ik een topic starten voor vrouwen die halverwege - eind november uitgerekend zijn.
Kunnen we het tenminste al aan elkaar kwijt. Hihi. Ons mooie kleine geheimpje.
Ikzelf denk 21 november uitgerekend te zijn van mijn 2de kindje.
Ik heb al een zoontje.
Was in september ook al zwanger wat helaas is uitgelopen op een miskraam.
Erg spannend allemaal die eerste weken.
Afgelopen woensdag een test gedaan en ja. Zwanger. Zo ontzettend leuk en bijzonder.
Wie schrijft er mee?!
anoniem_311139 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:06
59.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha juni86!



Ik schrijf graag mee!

Ik ben 18 nov uitgerekend.

Ook ik heb al een zoontje van 11 maanden nu.

Hoe oud is die van jou?



Voor jou is het nu extra spannend met die eerdere miskraam kan ik me voorstellen.

Ik had voor de zwangerschap van mijn zoontje een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.



Die eerste 12 weken zijn zo moeilijk!

Je kan er nog niet over praten en je hoopt zo dat alles goed gaat!

Ik heb op 11 april de eerste echo!



Het voelt nu nog heel onwerkelijk moet ik zeggen. Na die echo zal het hopelijk echter voelen.



Voel jij je verder goed?
Alle reacties Link kopieren
Ha Loes,



Welkom. Leuk. Hopelijk komen er gauw meer!

Ik heb een zoontje van 20 maanden.



Voor iedereen is de eerste periode erg spannend, maar inderdaad vind ik het nu wel extra spannend ja.

O jeetje, dat is ook niet niks een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.



De eerste 12 weken zijn heel moeilijk ja.

Het liefst schreeuw ik het van de daken af, maar ja nog maar even wachten is wel zo verstandig.

Spannend de eerste echo. Nog ver weg he! Dan ben je 8 weken toch?

Ik moet nog bellen voor een afspraak. Maar ben continue op het werk dus maandag maar even bellen.



Ik voel me prima. Wat moe maar dat kan ook door me nachtdiensten komen waar ik zaterdagochtend uitgekomen ben.

Wel ben ik wel van sneller geïrriteerd hihi. Ik zei tegen me man, of ik ben zwanger of ik ben een heks aan het worden. Haha. Gelukkig ben ik zwanger.

Hoe voel jij je?



Ik zal proberen een tafel te maken maar weet nog niet exact hoe het werkt dus ga me best doen.
Alle reacties Link kopieren
Loes 32,

2de kind, Uitgerekend 18 november, Echo 11 april Juni86,

2de kind, Uitgerekend 21 november, Echo ??Dennen,

1ste kind, uitgerekend 22 november, 29 maart intakeEevie83,

2de kind, uitgerekend 23 november, 13 april echo
Ik wil meeschrijven! Ik denk uitgerekend rond 19 november.

12 april de eerste echo!



In augustus begonnen en eindelijk zwanger!



Nu dus inmiddels 4,5 week. Ik weet het si ds zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mellala,

Welkom en gefeliciteerd!!!

Fijn he zo'n positieve test.

Ben je zwanger van je eerste kindje?

Voel je je goed?
Ja! Eerste kindje. Zo spannend en zo eng!



Ik ben wel wat moe en in de ochtend rommelende darmen. Vanochtend voor het eerst misselijk geweest.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Spannend voor jou Mellala!

We zijn hier al met zn drieën

Zo kunnen we er in de tijd die we moeten doorkomen toch wat over praten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik ook mee schrijven. Ben 33 en gisteren d'r achter gekomen dat ik zwanger ben. November was ik ook 1 dag zwanger dat was een vroege miskraam. Ik ben nu 4 weken. Uitgerekend 23 november. Vind nog heel spannend allemaal. We hebben al een kindje van 1,5. Hij wordt juli 2.



De eerste echo staat donderdag 13 april gepland.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden! Fijn ook wat "ervaringsdeskundige" onder ons!



Ook ik wil graag meeschrijven. Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben, ik ben waarschijnlijk 22 november uitgerekend. Het is ons eerste kindje. Het is in ronde 15 gelukt, dus het voelt nog heel raar. Op de een of andere manier ben niet bang voor een miskraam, voor mijn gevoel zit het gewoon goed (o, ik hoop dat ik op dit gevoel kan vertrouwen!) Zijn jullie onzeker de eerste weken? Voelen jullie al iets?

Ik heb 29 maart al een intake (nog geen echo).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie in de tabel gezet.

Welkom meiden en gefeliciteerd!!!



Hier nog niet misselijk gelukkig. Hopelijk blijft het bij een beetje ochtendmisselijkheid mellela.



Vergelijkbare situatie eevie, mijn zoontje word eind juni 2.



Fijn dat het eindelijk gelukt is dennen. Je geduld is erg op de proef gesteld. Hier een 10 maanden bezig geweest en vond dat al zo lang.
Ja, best onzeker. Het enige bewijs is de positieve zwangerschapstest. Verder voel ik me niet zwanger. Heel gek.



Hoop dat het ons allemaal gegund is dat het blijft zitten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik schrijf mee. Gefeliciteerd allemaal! Na eerdere topics door mij opgestart ben ik morgen 7 weken zwanger. (IVf België, na 4 miskramen en 4 jaar bezig). Veel bloedingen en gedoe, maar het groeit gelukkig door. Morgen weer een echo, mag wekelijks komen, dat helpt! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de eerste weken! Hoe kom ik in het schema?
Alle reacties Link kopieren
Ahh Samenmoos, Wat een traject heb je achter de rug en wat fijn dat je nu zwanger ben! Bij hoeveel weken waren de miskramen?
Alle reacties Link kopieren
Zo Samenmoos wat ben je lang bezig geweest. Spannend hoor ook voor jullie.



Zelf zijn wij 7 maanden bezig geweest. Ik had ook erg weinig ongeduld.

Ik voel zelf ook niet veel kwaaltjes eigenlijk. Ik ben dan echt bang als dat maar goed gaat. Mijn borsten voelen wat zwaarder aan, geen pijn en mijn eetlust met bepaalde dingen is wel iets anders. Ik ben gek op chocolade en dat ik eet nog amper. Verder merk ik dat mijn darmen behoorlijk rommelen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig samenmoos. Ik vond 1 miskraam al heftig.

Ik zal je vandaag in het schema zetten.

Succes bij de echo. Wanneer is je uitgerekende datum?

Mag je na de 12 weken onder behandeling bij de verloskundige of moet je bij de gyn onder behandeling blijven?



Kwaaltjes komen waarschijnlijk snel zat eevie. Nog even genieten van de niet misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer echo gehad, nu 7 weken en kloppend hartje voor de derde keer. Ben 3-11 uitgerekend . @dennen, lief dat je het vraagt. Omdat ik niemand ongerust wil maken in het topic stel ik voor dat ik dit weg laat? Lekker genieten van je geluk! @Evie83 super gefeliciteerd! Fijn geen kwaaltjes, hier ook niet. @juni86 Naar dat je ook een miskraam hebt doorgemaakt en gefeliciteerd. Uitgerekend op 3-11
Alle reacties Link kopieren
@juni86 ja blijf bij gynaecoloog. Moet wel verloskundige zoeken die bevalling wil doen in ZKH ondanks begeleiding zwangerschap door gyn.
Ik las regelmatig: "nu ik net zwanger ben is de onzekerheid alleen maar groter".

Ik kon me daar niets bij voorstellen. Maar nu begrijp ik wat iedereen voelde. Het zwanger proberen te worden was een onzekere tijd maar zwanger zijn is ook enorm eng. Het kan op ieder moment nog misgaan.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik zou ook graag meeschrijven als dat mag. Ik had exacte eenzelfde topic geopend maar helaas geen reacties gehad.



Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Zelf had ik 1,5 week geleden een positieve test. Na een halfjaar proberen kregen wij een verwijzing (ik had een extreem korte luteale fase van 7-9 dagen), die dag van de verwijzing bleek ik zwanger. Echt een wonder dus vinden wij zelf. Ik heb alleen dus totáál geen kwaaltjes, echt ik voel niets. En dat terwijl ik al die maanden wel ergens last van dacht te hebben haha.

Over 13 dagen de eerste echo (30 maart), ik ben dan net geen 7 weken. Onzeker ben ik 24/7, durf het dan ook nog niet zo goed allemaal binnen te laten komen. Als het hartje klopt zal ik echt genieten.



X
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Allereerst, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Bijzonder!!



Ik wil ook graag meeschrijven.. Maar ik ben nog wat voorzichtig.. We zijn wel aan het proberen.. sinds vorige maand dus..Ik heb vandaag getest, maar wat aan de vroege kant (dag 29 cyclus, maar m'n cyclus wisselt nogal).. ik kwam in de la een oude test tegen (4 maanden over datum) en dacht, ach ik ga eens testen.. anders gooi ik hem toch weg.. Ik had anders gewacht tot dag 35 ofzo als ik dan nog niet ongesteld was geworden..

Nou er verschenen dus de juiste controlestreep, daarnaast een licht kruis te zien..

Ik kan het nog niet geloven en houd er rekening mee dat het mogelijk niet klopt of misgaat..



Voor de zekerheid wel een digitale test gedaan vervolgens, die ik vanochtend alvast gekocht had, omdat we weer begonnen zijn.. en die gaf ook zwanger aan, 1 a 2 weken..



Als het allemaal klopt.. en goed mag gaan, zou ik rond 24 november uitgerekend zijn volgens mijn eigen berekening..



We hebben 1 zoontje van 1 jaar en 5 maanden. Hopelijk mag alles goed blijven gaan, dan kom ik lekker meeschrijven met jullie!



Komt er ook zo'n handige tabel bovenaan? Altijd leuk!



x
Wat leuk! Welkom!



Heeft er iemand hier al spulletjes gekocht?

Ik heb eigenlijk zin om morgen naar Babypark te gaan en kinderwagens te testen. Kan ik op Marktplaats wat gerichter zoeken haha. Op dit moment wil ik een Joolz Geo.

Maar ik wil het lot ook niet tarten door nu al vanalles te kopen
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat we al met meer zijn!

Iedereen in dezelfde spannende fase.



Juni86 kun je de tabel ook in je openingspost zetten?

Nu moet je de hele tijd scrollen om m te vinden.

Niet dat ik weet hoe het moet hoor



Morgen 5 weken.

Het duurt nog zoo laaaang
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle zwangere. Ik heb jullie allemaal boven in mijn eerste bericht in de tabel gezet.



Melalla, ja die onzekerheid is het grootst zo tot de echo. Het is ook spannend allemaal. Eerst moet het zwanger worden maar lukken en nu zijn we zwanger en zijn er weer andere onzekerheden. Gelukkig gaat het bij de meeste altijd goed. Dus houden we daar maar aan vast.



Samenmoos, gefeliciteerd. Ik heb bij jou al een hartje erbij gezet. Wat heerlijk moet dat zijn om te zien.

Goede insteek om het zo leuk mogelijk te houden hier. Heb zelf ook de insteek om er een ander niet teveel te mee willen belasten.



Elleanna, ik had jou topic helemaal niet gezien zeg. Wanneer had je hem aangemaakt. Ach als er maar een topic is waar we gezellig kunnen kletsen.

Welkom in ieder geval.

Wat fijn dat het spontaan nog gelukt is zeg. Is toch wel het fijnste als dat zo kan.

Wanneer denk je uitgerekend te zijn. Dan zet ik dat er nog even bij.



Elsa1985, dat is toch even spannend zo met een test over de datum. Maar hartstikke leuk dat de andere test ook positief was. Gefeliciteerd. Ik had al een tabel maar heb hem er nu in het eerste bericht erbij gezet.
Alle reacties Link kopieren
Gaat langzaam he zo die eerste weken. Kan niet wachten tot een goede echo.

Maandag maar even bellen met de gyn voor een afspraak.



Hier nog geen spullen gekocht. Vind in nog wat vroeg.

En een kinderwagen heb ik al. Ik heb een joolz.

Hier vandaag ineens wat meer meer vermoeid en wat gevoeligere borsten. Af en toe van die lelijke steken erin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven