Wachten tot zomer 2016 3.0

28-03-2017 10:06 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Swirls 27/29 Eerste 7 april 2018 PCOS
Zegeens 28/35 Eerste februari 2019 -
Sfietje 29/33 tweede 02-04-2019 -
Chantilly 30/30 tweede 24-07-2019 -
Juffert22 28/27 Eerste 14-09-2019 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger



Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Fleurdelis 27/27 Eerste :heart: ??-12-2016 bevallen van een zoon! :love:
MiAnoo 24/32 Eerste :heart: 01-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Huisjebeestjekindje 25/27 Eerste :heart: 14-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Whoopsadaisies 30/30 Eerste :heart: 15-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Gecko 30/30 Eerste :heart: 25-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Maisie 30/33 Eerste :heart: 13-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Sfietje89 27/31 Eerste :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Chocolientje 25/27 Tweede :heart: 20-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Knotje 27/26 Eerste :heart: 30-08-2017 bevallen van een dochter! :love:
Dekentje 24 Eerste :heart: 20-09-2017 bevallen van een dochter! :love:
Chantilly 28/29 Eerste :heart: 24-09-2017 bevallen van een dochter! :love:


Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
En hier schrijven we verder
Alle reacties Link kopieren
jeej , dank je Chantilly!



leuk vooruitzicht, nog even lekker op vakantie met z'n tweetjes. We hebben afgelopen jaar veel gereisd, voor zowel vakantie als werk. Dat was ook wel fijn, ik vond mijn werk-reis aan het begin van de zwangerschap wel spannend maar het was ook erg fijn om nog even echt iets alleen te doen. Er staan nu geen vakanties op de planning, we zien wel hoe het loopt met de kleine!



Oh en happy new topic natuurlijk .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej, een nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Jee! Nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Jeeej, nieuw topic! Goed gedaan, Chantilly!



En wat leuk dat jullie nog een vakantie hebben geboekt! Dat is een lekker vooruitzicht!



Wij gaan over een paar weken naar Oostenrijk. Ik ben dan 20 weken, dus zelf skiën zit er niet in, maar m'n vriend kan dan wel lekker van de berg af! We zijn met een grote groep, dus altijd wel iemand om mee te kletsen op het terras. Ik vermaak me wel! Ben wel benieuwd hoe de busreis zal verlopen.



Sfietje, ik hoop ook zo dat je je na de bevalling meteen weer goed voelt! Aftellen is nu echt begonnen!



Whoops, spannend zeg! Elke dag ben je dichterbij je bevalling. Zo benieuwd wanneer jullie kleintje zich meldt!



Swirls, ik duim heel hard voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Jeeee een nieuw topic!



Even een update: vandaag langs de dokter gegaan en manlief moet een spermatest aanvragen en ikzelf moet bloed prikken en vervolgens langs de gynaecoloog. Ben benieuwd of hier wat uit gaat komen..



@Knotje Over een paar weken naar Oostenrijk? Wij zijn net terug van wintersport en de sneeuw was echt drama en overal groen, dus hoop dat jullie nog wel kunnen skiën !
Spannend Juffert! Wel fijn dat jullie nu hopelijk meer duidelijkheid gaan krijgen.



Eind februari was het al drama met de sneeuw en wij zaten in Italie, ruim boven de sneeuwgrens en in een supersneeuwzeker gebied.

Dit jaar was gewoon behoorlijk ruk qua sneeuw..



Volgend jaar maar weer een mooi pak sneeuw Lekker wandelen met frummel, hond en mijn moeder en af en toe de berg af roetsjen
Alle reacties Link kopieren
Juffert, ben benieuwd wat eruit gaat komen!
Alle reacties Link kopieren
Juffert, spannend zeg! Wel fijn dat je huisarts het serieus neemt!



Wij zitten op de gletsjer, elk jaar rond die tijd in hetzelfde gebied, dus ik verwacht wel sneeuw. Komt goed! En anders lekker wandelen en terrasjes. In ieder geval zijn we er dan lekker een weekje tussenuit.
Leuk een nieuw topic!

Spannend Juffert, wel fijn dat de huisarts meteen actie onderneemt.

Ik duim voor Swirls en ik hoop dat ik binnenkort de enige ben die in de bovenste tabel staat.



Op dit moment ben ik op zoek naar ander werk, want ik heb het niet zo naar mijn zin meer waar ik nu zit.

Met ons nieuwe huis gaat het goed, we lopen zelfs voor op schema. Als alles goed blijft gaan, dan gaan we in het paasweekend verhuizen
Alle reacties Link kopieren
Teemo, dat gaat hard! Het paasweekend is al over 2,5 week, dus dat schiet al op! Super leuk!!



Wij hebben vandaag de babykamer, kinderwagen, maxi cosi en kinderstoel besteld! Chantilly, goed dat je het zei van de kinderwagen! Die van ons wordt zelfs pas begin juli geleverd. De rest komt wel al eerder, half mei ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Ook goed geshopt Knotje! Weer iets om af te strepen, en de levering is natuurlijk weer iets om naar uit te kijken!



Teemo wat fijn zeg, zo snel al naar jullie nieuwe huis. Succes ook met werk zoeken, zijn er voldoende vacatures in jouw vakgebied?



Juffert, spannend inderdaad, wanneer verwachten jullie de eerste uitslagen?



Hier is alles rustig, al beginnen er wel steeds meer berichtjes en telefoontjes binnen te komen met de vraag hoe het gaat en of ik het nog volhoud (oftewel: is de baby er al ???). Het gaat gelukkig nog erg goed, alleen 's nachts word ik soms wat onrustig, ben sowieso vaak wakker en dan word ik soms toch wel zenuwachtig voor de hele bevalling / kraamtijd. Maar goed ik weet ook wel dat ik er wel doorheen kom, samen met man / verloskundige / familie. Hopelijk weet ik dat ook nog tijdens de weeën, haha. En het is overigens ook helemaal geen straf om nu met dit heerlijke weer verlof te hebben en in de tuin te zitten .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Spannend juffert, maar fijn dat je de stap gezet hebt en serieus gekomen wordt.



Swirls, ik ben alvast heel erg hard voor jou aan het duimen!!



Whoops, vandaag de dag! Moet toch gek zijn lijkt me. Fijn dat je het nog goed volhoudt. En het mooie weer is zeker fijn! Dat het spannend is is ook wel logisch toch. Het is zo onbekend. Maar het komt goed, nog max 14 dagen en dan is je kindje er!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic... lees nog altijd mee...
Alle reacties Link kopieren
Hey choccolientje, hoe gaat het met jou?



Hier nog alles rustig, dit weekend een beetje van de zon genoten en rustig aan gedaan. Voelt soms wel gek inderdaad, maar gelukkig nog niet te saai of ongeduldig. Ik leef maar toe naar de controle die dinsdag gepland staat, dan kijken we wel weer verder, haha.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het héél goed! Intussen 29 weken zwanger. Ervaar deze zwangerschap echt als veel minder zwaar! Maar werk nu 16 uur als verpleegkundige en vorige zwangerschap nog fulltime als verpleegkundige. En ik wilde toen kostte wat het kost de eindstreep halen op de werkvloer. Juist omdat iedereen zei: jij gaat dat niet redden hoor, aangezien ik best een dikke buik had. Gered met tong op de schoenen.



Ook nu ben ik weer erg dik. Ben al weggeweest voor suikertest, maar geen zwangerschapsdiabetes. Qua kilo's valt het nog mee: 8,5 kg aangekomen tot nu toe. Buik is gewoon erg groot qua cm. Maar man is dan ook 2 meter. Heb weinig last van de buik alleen met draaien in bed en maagzuur. Verder mag ik niet klagen.



Spullen hoefde we nauwelijks aan te schaffen. Heb een leuk nieuw eerste pakje gekocht. Ook wat leuke accessoires voor de babykamer. Kamer moeten we nog aan beginnen. Maar daar beginnen we aankomende week aan.



Whoops, voor jou is het spannend nu! Je hebt gewoon binnen twee weken je kindje in je armen...



Heerlijk knotje, er nog even tussenuit. Wij zijn ook geweest toen ik 20 weken zwanger was. Wij hadden écht topcondities. Hadden zoiets nog nooit gehad. Helaas niet van kunnen genieten. Maar voor een goed doel. Op terrasjes is ook heerlijk. En leuk hè, al die spulletjes uitzoeken.



Juffert,goed dat je de stap gezet hebt! Wel spannend hoor!



Sfietje ook voor jou schiet het op. Hopelijk laat de kleine niet lang op zich wachten. En ben je gelijk klachtenvrij. Is vaak wel zo.. heb je een heerlijke zomer voor de boeg, Zonder misselijkheid.



Teemo succes met solliciteren! En leuk verhuizen :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn choccolientje dat het zo goed gaat!



Swirls hoe gaat het met jou? Heb al veel voor je geduimd, en dat blijf ik nog doen, hoop zo op positief nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Hey Sfiet, hier gaat het niet zo lekker. Van het weekend ongesteld geworden. Op naar ronde 4 dus. Probleem: man is weg op de verwachte ovulatiedag. We kunnen het de dag ervoor nog net gezellig maken, maar dat is onze enige kans. Ik baal flink en probeer moed te houden, maar dat is steeds lastiger. Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een echo. Pff, ik vraag me soms echt af of het mij gegund gaat zijn om zwanger te mogen worden...
Bedankt

Het is wel druk nu. Ik heb deze week drie sollicitatiegesprekken, dus er is zeker vraag. Ik heb vorige week gereageerd op een vacature die mij perfect lijkt, dus ik hoop vooral daar wat van te horen. Het is wel lastig om geduld te hebben
Balen Swirls
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend balen Swirls



Ik hoop zo voor je dat het jullie snel gegund is.



Teemo, succes met de gesprekken!
Alle reacties Link kopieren
Ahh lieve Swirls, wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden! Ik had het zo gehoopt voor jullie.



Choccolientje, wat fijn dat het zo goed gaat met je! Leuk dat je weer even iets laat weten.



Teemo, succes met je sollicitatiegesprekken! Hopelijk krijg je ook nog een reactie van die leuke vacature!



Whoops, hoe is het bij jou?! Ben zo benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ay Swirls wat jammer . Kun je naast je partner ook in bijvoorbeeld het ziekenhuis terecht met je zorgen? Dat er daar ook gesproken wordt over de emotionele impact bedoel ik?



Choccolientje, fijn dat het zo goed gaat! Fulltime werken in zo'n fysiek intensieve baan lijkt me ook wel erg zwaar.



Succes Teemo, 3 gesprekken in een week is wel een erg goed teken!
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Ah, crosspost Knotje . Nog niets aan het handje hier dus...
happiness = reality - expectations

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven