Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.



Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig! Ik ben er weer bij! Kan jullie niet missen hoor
Jeej! Thanks voor alle felicitaties! Ik bevat het nog niet.

Wel echt een mega pijnlijke buik hopelijk trekt dat snel weg.

Ik hou rekening met alles dan kan het allemaal meevallen toch?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Woensdag eisprong gehad en zou t liefst nu al testen hahaha. Heb met mezelf afgesproken niet voor nod te testen.



Andere op de wachtbank?
Alle reacties Link kopieren
Ik (29) zit ook op de wachtbank, voor het eerst! Hoef gelukkig niet te ontpillen, wij deden het al 1,5 jaar met condoom en heb dankzij de app Clue en mijn afscheiding goed door wanneer mijn eisprong is. Cyclus van 27/28 dagen, mijn NOD is 5 mei. Ik hoop zo dat het in 1x raak is, maar dat zou wel heel bijzonser zijn. Had precies een week na mijn eisprong (dag 21) wel een soort menstruatiekramp de hele dag, ben benieuwd of dat iets betekent. Verder voor mijn gevoel soms wat duizelig/kortademig, maar kan me dat ook inbeelden haha.



Anderen die al iets voelen of rond deze tijd (9 dagen na eisprong) iets voelden bij een eerdere zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn om hier zo anoniem te kunnen meeschrijven trouwens, vind t zo spannend allemaal!



Wanneer is jullie NOD en hoeveelste ronde is dit?



@Kaatjevlaatje85 wat leuk om je te mogen feliciteren!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kaatje!



Ik heb nu ook weer buikpijn, zeurderig maar best heftig. Rommelende darmen lijkt mij het meest waarschijnlijke. Ik ben namelijk net 3 dagen niet meer ongesteld.. de menstruatie zelf was zonder pijn en maar 2,5 dag, dat is altijd zo. Wel was het eerder dan verwacht. Nu ben ik mijzelf aan het gek maken;zou het de innesteling kunnen zijn geweest? Of nu al weer een eisprong? Of een ziekte of aandoening? Als ik Morgenochtend nog steeds pijn heb doe ik gewoon 2 testen, een ovu en een zwangerschapstest.. heb ze toch nog liggen. En anders maandag maar weer naar de HA..
Just do it
Ik voelde helemaal niets en nu nog steeds niet echt. Wel eens duizelig gevoeld, wel eens gevoelige borsten maar meer niet. Had de dag dat ik ongesteld moest worden kramp maar verder niets! Ik vergeet het ook gewoon!



En dat hele verhaal over meer afscheiding bij zwangerschap? Bij mij iig niet. Ik was daar zo op gefocust dat toen ik kurkdroog was ik dacht: jammer volgende maand beter. En nog steeds niets.



Dus probeer niet te veel te zoeken naar symptomen... ook al is het lastig.



Vossenest kun je niet gewoon een griepje of virus hebben?
Ps Thanks liesboeta!



Hopelijk jij ook snel!
Alle reacties Link kopieren
Even afwezig geweest en moest even zoeken naar het nieuwe topic.

Wat ontzettend verdrietig KA en heel heftig lijkt me, met operaties en al...

Wel fijn dat er zo snel weer een nieuwe cyclus op gang is, bij mij is mijn hele lijf nog van slag (op de controle zat nog een klein beetje: over 2 weken weer nieuwe afspraak). Duurt erg lang allemaal en heb nu ook even een flinke dip. Maandagochtend helpt daar nooit aan mee ;).



Goed om ook weer positief nieuws te lezen. Gefeliciteerd Kaatje!!!



En welkom nieuwe meiden.



@ Lieke: onderzoeken weet ik nog niet precies, daar gaan we pas mee verder na de afspraak. Geloof dat het uit bloedonderzoek bestaat. Wel gek dat ze niet zo scheutig zijn als je niet zoveel kansen meer hebt. Een stel dat ik ken heeft uiteindelijk een second opinion gezocht in Leuven, daar doen ze veel meer onderzoeken (probleem bleek toen bij hem te zijn ipv haar, zoals in NL werd aangenomen: en toen is ze met de juiste behandeling vrij snel zwanger geraakt).
Alle reacties Link kopieren
Hoop heel erg voor je dat het over 2 weken weg is Vienna! Dan kun je het ook afsluiten en weer verder. Ik heb ook goede verhalen over België gehoord, woon er alleen wel een eind vandaan helaas. Wie weet als we "uitbehandeld" zijn, want de wens is en blijft heel groot! Vooral omdat ik weet dat het kán. We hebben een keer een hartje zien kloppen dus het moet kunnen!



Wat duren die twee weken lang hè Ka? Nog 9 dagen
Alle reacties Link kopieren
lisboeta, welkom en spannend! Hoe is het nu? Ga je een vroege test doen of nod afwachten?



Vossenest hoe is het? Tests nog gebruikt of naar huisarts geweest?



Vienna, moeilijk als t niet gelijk weg is hè. Vond dat zo'n dubbel gevoel dat je iets wat je zo graag wilde hebben, er dan zo graag weer uit wil. Bij mij was vooral t gevoel dat ik er daardoor in bleef hangen en dippen bleef houden. Ik hoop dat t over 2 weken weer op orde is bij je.



Lieke, verschrikkelijk lang. Al helpt t wel dat ik drukke dagen heb nu haha. Maar ben ook realistisch hoor, zou wel wonderlijk zijn als t gelukt is.



Hier gaat t goed. Ik ben sinds gisteren weer vol begonnen met werken (3,5 week na 2e operatie). Heb t enorm in mn rug sinds gisteren, dus morgen naar de fysio... krijg je als je al een aantal weken zo weinig mag en kan, en dan weer heel veel.

Verder benieuwd naar volgende week woensdag. Dan zou ik ongesteld moeten worden. Ze zeggen dat t de eerste keren pijnlijker en bloederiger is dan normaal. Dus ben benieuwd. Ga er niet vanuit dat we gelijk t geluk mogen hebben dat t al raak is. Hoop daarvoor maar weer op binnen de 6 maanden.
Hai dames,



Ik heb helaas een miskraam gehad dus hoop binnenkort weer hier aan te sluiten..



Ben blij dat mijn lichaam het zelf opruimt maar ben wel erg verdrietig



Hopelijk tot snel
Alle reacties Link kopieren
Ah wat verdrietig Kaatje! Heel veel sterkte!



Wat een hoop verdrietige berichten :(
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat erg Kaatje! Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ontzettend verdrietig kaatje! Het zit ons allemaal niet mee...
Alle reacties Link kopieren
Ach nee Kaatje wat verdrietig :( veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ohnee kaatjevlaatje wat erg
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Sterkte kaatje!
Dank allemaal! Ik voel me alweer redelijk goed. Paar lastige momentjes gehad maar nu ben ik er wel weer. Heb echt een onwijs begripvolle man die me enorm steunt dus ben een gelukkige vrouw



Nog positief nieuws hier?
Ik heb ook even jullie hulp nodig... ik had vorige week maandag mijn menstruatie moeten krijgen. Het is nu al de 9e dag na de NOD. Ik blijf maar negatief testen (afgelopen zaterdag voor het laatst getest, ik durf niet meer goed merk ik). Heb in november een miskraam gehad met 6 weken. Wordt overigens ons eerste kindje maar had meteen het gevoel dat het niet goed zat, ondanks dat ik nog niet eerder zwanger was geweest.



Ik heb al 2 weken geen afscheiding, dat is bij mij normaal gesproken een teken dat mijn menstruatie eraan komt. Op dit moment heb ik pijnlijke borsten (al 1,5 week met vlagen) en hetzelfde geldt voor de lage rugpijn.

Heb na mijn miskraam 2 maanden een onregelmatige cyclus gehad maar de laatste twee keer was beide 28 dagen. Ben al sinds vorig jaar juni gestopt met de pil.



Iemand ervaringen hiermee?? Ik zal nog gaan testen, maar als er niets komt wanneer kan ik dan het beste de huisarts bellen of kan ik beter afwachten hoe het gaat lopen?
Alle reacties Link kopieren
Kaatje, fijn dat je je beter voelt. En mooi dat je man je zo steunt!



Stef, vervelend dat je geen zekerheid hebt. Met welk merk test heb je getest?

Ik zou als ik jou was eerst nog eens zelf testen. Kruidvat 2voor5 euro werken vaak goed. Als er niks uitkomt, zou ik volgende week maandag toch eens bellen met de huisarts voor een bloedtest. (Of misschien morgen al, weet niet hoe je je voelt en hoe gek je jezelf maakt. Ik kan mezelf behoorlijk gek maken dus zou al gebeld hebben denk haha). Succes en zal voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde precies hetzelfde typen als Ka hierboven Succes Stef, gewoon hulp vragen/zoeken hoor, die onzekerheid is ook niks.



Hier heb ik alle symptomen die ik altijd heb en die wijzen op een aankomende menstruatie. Ik wist het al vanaf de eisprong (heel veel pijn gehad, cystes in de weg) maar toch wel confronterend. Hierna nog 1 (misschien 2) pogingen en dan is het klaar.. (sorry, zeurberichtje).
Alle reacties Link kopieren
een knuffeltje voor Lieke
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Lieke, totaal geen zeur berichtje! Vind t echt knap hoe positief je toch blijft klinken. Weet niet of ik nog zo rustig zou kunnen overkomen.



Hier ziek, ben ik zo slecht in... dinsdag flink verkouden geworden, wat opzich meevalt. Maar gisteren heeft de fysio mn rug in getapet, helpt iets maar nog veel pijn. Komt door overbelasting (zoveel weken weinig doen en dan volle bak werken). En vandaag buikgriep. 2 kg op 1 dag kwijt. Vriendin had t begin vd week en dat duurde 1,5 dag. Dus hoop hier ook.

Wel gewoon gewerkt en morgen ook. Kan t echt niet maken om nu af te zeggen. Mijn geluk; ben thuis. En de kids waren lief.



Hoe is t met andere? Nog nod's die in de buurt komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven