Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
Locatie
flipje2
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Abusu, ik heb je in prikken en slikken gezet



Heb de mods gevraagd deel 3 te sluiten, Happy New Topic en dat er maar heel veel zwanger zullen worden
Alle reacties Link kopieren
top fruity zeker hoop op veel zwangerschappen! hoe voel jij je? spanning voor a.s vrijdag?
Was best makkelijk Piene

OP bewerken, alles kopiëren en dan plakken in een nieuw topic



Ja, ben erg zenuwachtig, ook omdat ik niks voel/merk aan klachten. Heb net zelfs getest om te kijken of ik nog steeds zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
hihi in het begin voel je eigenlijk niks! (uitzonderingen zijn er) vorige zwangerschap was ik erg ziek en dat was vanaf 6 weken pas zo. nu heb ik gelukkig niet zo veel last

dus geniet maar het komt nog wel haha
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer voor Deel 4



Fruity: geen of weinig klachten zeggen echt niet zoveel hoor. Ik had nagenoeg geen klachten tot week 7 en mijn borsten zijn ook heel lang slap en klein (75B) gebleven. En ik schrijf mee in het Uitgerekend Oktober topic en werd daar behoorlijk zenuwachtig van want veel dames hadden klachten en boezem pijn. En ik wilde zo graag iets voelen... Zegt overigens ook helemaal niets. Je bent gewoon zwanger!

Ik ga duimen voor een geode echo vrijdag! Wanneer is je bruiloft trouwens? Dit weekend al?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oh enne Fruity: nu jij ook de tabel kan bijhouden heb je de eer om jezelf straks bij de zwangeren neer te zetten
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal en Piene, ik weet het hoor, maar ik wil zo graag iets voelen dat bevestigd dat ik zwanger ben, want ik kan het nog steeds niet geloven Nu weer even gerustgesteld En op naar vrijdag.

Ik ga vrijdag nog 1 keer een CB test doen met wekenindicator. Dan hoop ik dat het overeenkomt met wat de gyn vrijdag ziet op de echo.

Nee, onze bruiloft is aankomende dinsdag
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar hoor fruity

vrijdag is gelukkig niet zo ver weg meer! nog eventjes en je bruiloft is ook al bijna jeeeeh lekker alcoholloos haha



@hier vanmorgen een goede echo gehad. dus kan weer eventjes vooruit
Alles goed tot nu toe Piene?



Wanneer ga jij je meisje weer bekijken Baggal?
Alle reacties Link kopieren
Angel wat een goed nieuws! Hoop doet leven hoor, elke kans is er 1! Geniet morgen want als het een plakker is vergeet je dat moment nooit meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 10 mei 2017 @ 16:55:

Alles goed tot nu toe Piene?



Wanneer ga jij je meisje weer bekijken Baggal?Ik mag zaterdag 13/05 's morgens weer even spieken Het stomme is dat ik nog steeds een half uur voor elke echo zenuwachtig ben. Nu ik haar een beetje begin te voelen is het wel ietsjes aan het afnemen dus ik hoop dat de stress allemaal wel minder wordt de komende tijd. Daarna heb ik de 20 weken echo op donderdag 25/05. Spannend...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
jaa tot nu toe alles goed! het lijkt op een beertje hihi
Alle reacties Link kopieren
Jeetje een heel nieuw topic! Ik hoop op een heel stel zwangerschappen in dit nieuwe topic.



Joehoe Angel super fijn dat er embryo's zijn ontstaan! Geniet van de tp morgen



Fijn dat alles goed was vandaag met de echo Piene hoe ver ben je nu?



Super fijn dat je zaterdag mag spieken Baggal.
Even een meelezer tvp
Even een tvp. Zometeen komt er iemand van MvM langs dus ik doe zo ook weer even een testje. Kom zo wel even uitgebreider reageren.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Nieuw topic en bijna alleen maar posts van zwangeren! Dat moet wel een goede vibe geven! Kom maar op zwangere dames, strooien met die hormonen, hopelijk is het besmettelijk! (Baggal, als je ze dezelfde kans uit stuurt als dat virus wat me me gegeven hebt, dan komt het goed aan hoor!) Fijn dat het met de zwangeren goed gaat.

Spannend Fruity! En dinsdag trouwen. Over een week ben je gewoon al getrouwd! Ik snap helemaal dat je nog een paar keer een test doet hoor.

Angel, heel fijn dat er in ieder geval 1 bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik hoop dat jullie morgen ook goed nieuws krijgen over de rest.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik zag ineens een slotje ik dacht whaaaaaaaaaaaat!



Goed bezig fruity!



@Angel jaaaaaaaaaaa morgen tp! Wat een heerlijk nieuws!



(@baggal "keizerin flipje".... )
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Nog even een linkje naar het vorige deel, dat zoekt makkelijker terug.



Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 3)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
weija vandaag 8w en 4d hoe is het met jou nog steeds zo "relaxed" ?
Alle reacties Link kopieren
Tvptje
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat de goede kant op Piene! (Ik had de vorige keer pas de eerste echo bij die termijn en jij hebt er al vier? gehad )



Oh ik ben het wachten wel zat hoor, die wachtdagen/ weken duren altijd zo eindeloos...... Maar zoals ik al eerder schreef heb ik alleen mijzelf ermee als ik te vroeg test of op alle 'mindfuck' verschijnselen ga letten. Kortom ik moet gewoon nog even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook ook hier!



@ weija je komt heel calm over, ben bijna jaloers op....of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat jullie mij over 2 weken niet willen meemaken!



@ Flipje ik hoop dat jij bij deel 4 zwanger bent! We hadden dat al bij deel 3 gehoopt, maar wij schrijven ook veel te veel, en is het zo vol.



@ piene ik heb je echo op andere topic gezien, lees af en toe stiekem mee. Maar het zag erg shattig uit!
Alle reacties Link kopieren
Happy new babytopic!
Ik schrijf ook graag weer mee!

Succes met de laatste voorbereidingen voor de grote dag fruity!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven