Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gevonden :)
Alle reacties Link kopieren
Wauw, goed gedaan!!!!
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem ook gevonden
Alle reacties Link kopieren
ik snap er helemaal niks meer van pfff, moet echt even wennen aan alles. en ik ben niet zo goed in veranderingen hahaha.

sinds 2 dagen weer nergens last van af en toe wat misselijk maar verder nergens last van. maar goed zal wel goed komen allemaal.
vanavond heb ik een feest van een vriendin en ik drink normaal bijna nooit alcohol maar wel als ik met haar ben haha dus ik moet nog iets verzinnen. of ik neem het aan en schenk het bij mijn vriend ij ze glas ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Iemand goed in het maken van tabellen.. ik ben mij hier aan het stunten.. snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Wat drink je Nx3?
Ik heb voor een feestje een keer 0,0 rosé gekocht en schonk over in de wc :hyper:
Alle reacties Link kopieren
blijkbaar is dit forum alleen handig achter de pc, en niet achter je mobiel :S veel lastiger bij te houden dan...
Alle reacties Link kopieren
Ja het is geloof ik gelukt :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Kun je niet zeggen dat je op dit moment een antibioticakuur hebt, Nx3?

Hier sinds eergister erg moe en nog steeds misselijk. Van de week is Moeders voor moeders geweest. Toen had ik weer een hele duidelijke streep. Dus voorlopig gaan we er vanuit dat alles goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama is het forum op de mobiel zeg. Hopelijk wordt dat nog aangepast want ik zit bijna nooit op de laptop.
Maar goed ik heb jullie weer gevonden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Telefoon is inderdaad een drama. Ik zie nog veel te veel ongemakken.
Ik erger mij aan het feit dat ik het laatste bericht niet als eerste kan instellen.
Op mn telefoon zie ik die andere pijlers niet, alleen waar ik op gereageerd heb.
Maar goed, wacht geduldig af tot het opgelost wordt. :puh:
Alle reacties Link kopieren
Dat trucje met antibiotica heb ik ook geprobeerd tijdens mn eerste zwangerschap. Zei dat ik blaasontsteking had, jammer genoeg waren een paar vrienden aan het twijfelen en vroegen de hele avond door...ik had niets toegegeven maar ze hadden hun eigen conclusies al getrokken. Dit keer moet ik inderdaad maar drankjes omwisselen of stiekem dumpen kijken of dat werkt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
UkkePuckje2017 schreef:
12-05-2017 11:45
Wat drink je Nx3?
Ik heb voor een feestje een keer 0,0 rosé gekocht en schonk over in de wc :hyper:
meestal jillz niks sterks ofzo , ohja dat is ook nog een optie indd haha thnx
Alle reacties Link kopieren
Nx3 schreef:
12-05-2017 12:48
meestal jillz niks sterks ofzo , ohja dat is ook nog een optie indd haha thnx
Jillz heb je ook in 0.0 toch?
Alle reacties Link kopieren
Blauwe_stoel schreef:
12-05-2017 12:29
Gevonden!
Kun je niet zeggen dat je op dit moment een antibioticakuur hebt, Nx3?

Hier sinds eergister erg moe en nog steeds misselijk. Van de week is Moeders voor moeders geweest. Toen had ik weer een hele duidelijke streep. Dus voorlopig gaan we er vanuit dat alles goed zit.

nee daar trappen ze niet in want ik hou mij nooit aan zulke dingen. niet dat ik vaak een ab kuur heb. maar komt wel goed ik giet het wel over of neem stiekem zonder alcohol mee oid.
Alle reacties Link kopieren
UkkePuckje2017 schreef:
12-05-2017 12:51
Jillz heb je ook in 0.0 toch?
ja klopt had ik nog niet aan gedacht haha , gaat goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Nou er zijn echt veel dingen achteruit gegaan in het nieuwe forum. Beetje jammer.

Dank voor het aanmaken van nieuwe topic!

Ik ben ook best in de war door het nauwelijks hebben van symptomen. Niet dat ik misselijk wil zijn...
Alle reacties Link kopieren
De meeste symptomen zullen ook nog wel komen joh. Ik had vorig jaar ook niks, heb toen ruim een week later getest dan nu omdat mn cyclus toch wel erg lang duurde, verder waren er geen lampjes gaan branden door symptomen, want die had ik niet. Kwamen bij mij ook pas rond 8 weken. Ineens vond ik vlees vies ruiken als ik het ging bakken, maar echt misselijk ben ik nooit geweest. Ik lustte ineens alleen veel dingen niet meer.
Nu kan ik ook niet zeggen dat de symptomen mij om de oren vliegen. Enige wat ik heel duidelijk merk is dat ik erg moe ben en constant zeurend gevoel in mn onderbuik. Mn borsten doen ook niet de hele dag zeer, is bij vlagen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou volgens mij hebben we allemaal hormonen genoeg, worden allemaal gek en chagrijnig van het nieuwe forum.

Wel bijzonder dat we nu met zo'n grote groep zijn die weinig symptomen hebben en zich eigenlijk prima voelen. Ik heb tickets voor Armin voor morgen, hoop dat ik overeind blijf staan....
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
Ik forum altijd op mijn mobiel en vindt de nieuwe interface ook niks. Het lijkt niet goed op mijn scherm te passen. Die reclame blokken zijn ook zo groot.

@Getting even hier ook nog niks hoor. Het maakt inderdaad wat onzeker. Maar ik had gisteren nog wel een positieve test bij Moeders voor moeders. Ik ben wel moe na een dag werk.

@alcohol nog geen moeilijke momenten gehad. Mijn vriendinnen weten het. Ik heb volgende week een housewarming. Ik ga er vanuit dat er veel interessantere dingen zijn dan mijn drankgebruik.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Zou ik nog mee mogen schrijven? Heb echt net een positieve test in mijn handen gehad. Morgen zou mijn nod zijn. Dus misschien nog wat vroeg! Ben echt zo verbaasd! Ben 36, geen kinderen en na jaren de pil, In 1 keer raak! Hoor graag of er nog ruimte is☺
Alle reacties Link kopieren
Hallo Amelie. Als jouw uitgerekende datum tussen de 1 en de 10 januari ligt ben je welkom om hier te komen kletsen :-D
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden
Wat mij betreft prima als nog zwangeren aansluiten. Ervaring leert dat een groep na de eerste weken een beetje rustiger wordt.
Hier weinig klachten, tot ik er over nadenk. Mega moe, geen zin om naar mn werk te gaan, gevoelige borsten, mega honger, na iedere maaltijd diarree.
Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik misselijkheidsklachten dus ik bereid me daar alvast op voor. We gaan precies met 8 weken een weekje op vakantie.
Nieuwe omgeving; onhandig dat je je laatste regel niet zie, want die verdwijnt onder die balk...
weghalen/aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Nee op de mobiel is het een afgrijselijk forum. ZIt dus nu iedere keer maar even op de pc te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven