Zwanger worden vanaf zomer 2017 (met tabel)

18-05-2017 21:03 2531 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg van het topic 'Zwanger worden vanaf zomer 2017' (klik op de link om naar het oude topic te gaan!) http://forum.viva.nl/zwanger/zwanger-wo ... #p25559027

Je kan nu zelf je gegevens aanpassen in de tabel met de onderstaande inloggegevens:

Gebruikersnaam: zwangerzomer
Wachtwoord: zwanger2017

Dat het maar een vruchtbaar 2018 mag worden! :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart NOD Bijzonderheden
ZoMa17 24/25 Eerste April 2017 PCOS vastgesteld okt ‘17 / trouwen in mei.
Vrijgevoelig 36/38 Eerste Juni 2017 MK sep '17, gaat trouwen en verhuizen
Theekopje_01 28/32 Eerste Juli 2017 16-04 Cyclus: 31, 31,31,36, geen (Primolut), 36, 36, 54
Blauwe_Kat 28/29 Eerste Augustus 2017
ZWANGER!! :yes:
:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
HoneyLemon 26/27 Eerste Mei 2017 25 april 2018 :duckie: een meisje!
Sannieee88 29/30 Eerste Mei 2017 20 mei 2018 :duckie: een jongen en meisje!
Greys86 31/40 Tweede Augustus 2017 21 mei 2018 :duckie:
LottieC 28/30 Eerste Mei 2017 21 mei 2018 :duckie: een meisje!
soccergirl89 28/30 Eerste Juli 2017 23 juni 2018 :duckie:
Nav__ 27/30 Eerste Juni 2017 5 juli 2018 :heart: een meisje!
Zjuulz84 33/30 Tweede 19 juli 2018 :heart: Ronde 4 IUI gelukt!
Leyla18 29/34 Eerste Maart 2017 29 juli 2018 :duckie: een meisje!
Tinkertje 30/31 Eerste Juli 2017 28 augustus 2018 :heart: :heart:
Imt87 29/33 Eerste Juli 2017 31 augustus 2018 :heart: :heart:
Racemonster 31/32 Eerste Juni 2017
Kikker90 27/27 Eerste Juli 2017 24 september 2018 :heart: MK okt '17
Sneeuwwitje1 30/31 Eerste Juli 2017 3 oktober 2018 :heart:
Bevallen! :love:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Gestart Bijzonderheden
OliveViva 23/28 Eerste Juni 2017 :heart: 8 maart 2018 bevallen van een zoon!
Krullen-bol 27/34 Eerste Juli 2017 :heart: 5 april 2018 bevallen van een zoon!
anoniem_346846 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 09:42
91.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt met de tabel. Mocht je uitleg nodig hebben voor het invullen van de tabel, dan hoor ik dat graag
Alle reacties Link kopieren
Mag ik met jullie meeschrijven? Het andere topic waar ik meeschrijf is wat rustig geworden en TO is afwezig.
Wij zijn net begonnen, april gestopt met de pil. Een keer ongesteld geworden en nu de eerste officiële ronde.
Alle reacties Link kopieren
Present! :)

Vul de tabel binnenkort even in. Dankjewel voor het maken van het nieuwe topic sneeuwwitje!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ook wij gaan voor ons eerste kindje. Ik ben net na 5 maanden (in januari gestopt met de pil) ongesteld geworden en hoop nu dat er in ieder geval een cyclus is. Het lijkt me leuk om er met meer meiden over te praten :)
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje1 schreef:
18-05-2017 21:15
Het is gelukt met de tabel. Mocht je uitleg nodig hebben voor het invullen van de tabel, dan hoor ik dat graag
Zou je me hiermee kunnen helpen sneeuwwitje? Ik snap niets van die tabellen enzo @(
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Dank sneeuwwitje. Vul de tabel zsm.
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Alle reacties Link kopieren
Tips voor de tabel: je logt in met de account die in de OP staat (dus even uitloggen met je eigen account en inloggen met bovenstaande gegevens). Je kunt dan de OP aanpassen. Je ziet dan een heleboel tekens :proud:

Je doet het volgende, je knipt en plakt het onderste stukje en vult daar je gegevens in. Je plakt dit na de laatste [/tr] en voor de [/table]

[tr][td]NAAM[/td][td]LEEFTIJDEN[/td][td]HOEVEELSTE KIND[/td][td] NOD [/td][td]BIJZONDERHEDEN/td][/tr]

Ik zal alvast een paar rijtjes knippen en plakken, dan hoef je alleen nog maar je eigen gegevens in te vullen. Zal ook alvast een paar dames overzetten vanuit de oude tabel!
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt, thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal super TailorMade :)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel sneeuwwitje!
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal! Count me in!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig sneeuwwitje! Mijn NOD zal ik er binnenkort inzetten, ben mijn vruchtbare dagen van deze cyclus al voorbij en denk dat ik over een paar dagen ongesteld ga worden :(
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig sneeuwwitje! Fijn dat jij alles hebt aangepast :-)
Ik zie dat ik er al in sta, bedankt!
Zodra wij gaan beginnen, zal ik mijn nod invullen.
Nog ongeveer 2 maanden...
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben ongesteld geworden! Ik heb nu een cyclus van 26 dagen en heb geovuleerd op dag 12. Ik vraag me af of ik altijd zo´n korte cyclus zou houden, want dan hebben we natuurlijk meer kans! :)

Wij wilde eigenlijk deze cyclus al beginnen, maar ik werk met gevaarlijke stoffen en röntgen en mijn collega gaat begin juli op vakantie. Er is dan eigenlijk niemand die voor mij de gevaarlijke dingen kan overnemen, dus toch nog maar een cyclus wachten. Vind ik op zich niet zo erg, kan ik kijken of mijn volgende cyclus weer 26 dagen is en nog beter leren hoe ik mijn ovulatie kan herkennen.

Hebben andere mensen ook dat als je eindelijk bij de cyclus bent aangekomen dat je gaat beginnen met zwanger worden, je weer geduld krijgt om te wachten? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Oei als je met die gevaarlijke stoffen moet werken, dan zou ik inderdaad nog even wachten!
En inderdaad wel fijn als je je ovulatie beter kan leren kennen :)

Hier is het wisselend, de ene keer denk ik 'ja ik ben er klaar voor' inclusief warm fuzzy feelings, en de andere keer denk ik 'omg wat als ik zwanger ben' inclusief paniekgevoel :facepalm: :lol:
Fijn sneeuwwitje, ik zal het straks proberen via de computer.

Even een update:

Zowel schoonouders als ouders waren dolblij met het nieuws dat ik zwanger ben. Mijn moeder begon meteen te huilen dus stonden we daar samen te huilen :'(
Ze hadden zelfs al een cadeautje klaarliggen voor het eerstvolgende kleinkindje. Dus kreeg meteen een superschattig knuffeltjes met van die friemel oren/armen/benen.

Gisteren heb ik de 1e echo gehad, om te bepalen hoeveel weken ik zwanger ben (spiraal is verwijderd 23-03, kort ongesteld (of nabloeding van het verwijderen, was niet maandverbandwaardig de bloeding) geweest En daarna niets meer qua menstruatie..
Blijk nu 5 weken te zijn, er was alleen te zien dat er een vruchtzakje was en ik inderdaad zwanger ben. Hartslag kun je pas zien na 6 weken zwangerschap. Ik mag daarom over twee weken terug komen voor nieuwe echo :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik kan juist niet wachten OliveViva! Maar ik weet ook nog niet wat mijn cyclus is aangezien ik net na 5 maanden ongesteld ben geworden (januari gestopt met de pil).

Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus verloopt, maar we gaan al wel beginnen!

shadowfaxx wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Wat leuk van je ouders dat ze al een cadeautje klaar hadden liggen :)
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heb mezelf ook in de tabel gezet. Hier begint het wel te kriebelen. Komende week ga ik beginnen met vitaminen incl. foliumzuur. Dan lekker op vakantie. En de dag dat ik thuiskom die pil de deur uit!! Nog even genieten van alle dingen die straks niet meer mogen. En van onze (hopelijk) laatste reis met zn tweeën!

Fijn dat je zulke mooie reacties kreeg shadowfaxx. Heel bijzonder lijkt me!
Alle reacties Link kopieren
Yes gevonden! Binnenkort een update! Inmiddels zijn de plannen opgeschoven naar augustus.
Alle reacties Link kopieren
Wat super shadowfaxx, lijkt me zo'n bijzonder moment om het te vertellen aan je ouders.

Een vriendin heeft een baby gekregen dus ging even op zoek naar een cadeautje bij een babywinkel. Zoveel schattige dingetjes hebben ze :love: Krijg daar gewoon rammelende eierstokken van :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat een super nieuws shadowfaxx! Fijne reacties, dan wordt het echt!

Ik ben inmiddels 7 dagen over tijd. Vanochtend een Early CB test gedaan. Zag een heeeeeeel licht streepje maar kan ook wishful thinking zijn.

Als ik maandag nog niet ongesteld ben het ziekenhuis bellen... Zo spannend dit!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames zitten jullie hier met z'n alle ;-) Had ik ff gemist!

Ga morgen via laptop ff mezelf in de tabel toevoegen.

Ik ben ook sinds gisteren weer ongesteld. Pffff nog maar 2x als het goed is :biggrin:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ahh echt leuk dat je leuke reacties van je ouders en schoonouders hebt gekregen :heart:

Sneeuwwitje: wat leuk dat een vriendin bevallen is! Had je nog wat leuks kunnen vinden? Ik mag aankomende week op kraamvisite bij een vriendin :rolling:

Spannend Dimple! Volgens mij telt een heeeeeel licht streepje als streepje, dus voorzichtig gefeliciteerd :cheer2:

Leuk vooruitzicht Krullenbol, nog 2 x ongesteld worden en dan beginnen :-D


De laatste dagen heb ik het zo warm, blijf ontzettend zweten. En dat terwijl ik normaal een koukleum ben. Vriendje vroeg net al of ik niet zwanger was.
Zou echt een hele kleine iniminie kans zijn, en heb geen test meer in huis. Ik zou nu een week voor mijn menstruatie moeten zitten (als ik uit ga van 40 dagen) :shame:
Alle reacties Link kopieren
Oei summer, dat gevoel continu warm heb ik ook.
Inmiddels 9 dagen over tijd, nog geen overtuigende positieve test maar ook gene menstruatie...
Vanochtend met het ziekenhuis gebeld en 8 juni afspraak met, als alles zo door gaat, eerste echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven