Uitgerekend Januari 2018 van de 1e

23-05-2017 11:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie willen er gezellig mee schrijven over de zwangerschap en is uitgerekend in Januari van de 1e :)

Ik heb vandaag kennismakingsgesprek bij verloskundige helaas nog geen echo.
Naam Leeftijd v/m Uitgerekend Datum echo Opmerkingen
Elenax94 23/24 13 Januari 19 juni -
floor789 24/27 3 januari 3 juni -
fietjelief 34/37 14 januari 26 mei -
elastigirl 34/26 26 januari 7 juli -
Phlee87 30/27 19 januari 19 juni (2e) -
LunaNL ?/? 11 januari 31 mei -
ellie82 34/33 24 januari 26 juni -
riannebanana 24/26 11 januari 24 juni -
Maartje_klf 28/31 17 januari 30 juni -
Januari-2018 22/27 januari 28 juni -
anoniem_340211 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 11:03
50.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
o ja leuk ! ik wil graag meeschrijven.. ik weet nog niet precies wat mijn uitgerekende datum is dat gaan we 3 juni bekijken. Bij de eerste echo dachten ze ongeveer 3 januari, maar ze gaf aan dat het nog een paar dagen kan afwijken.
ik ben 24 en mijn vriend is 27 en ja het is ons eerste kindje.
Ik schrijf graag mee.
Ik ben 14 januari uitgerekend.
Heb vrijdag as al een echo.
Dit omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad.
Ik ben 34 en m'n vriend 37.

Wat zijn jullie kwaaltjes?
Ik had de eerste dagen vreselijke pijn in mijn onderrug en baarmoeder. Nu is dat voorbij en ben ik erg moe en mijn borsten doen vreselijk pijn. Kan niet zonder mijn strakke sportbh. Heb dan ook maat 80E dus extra zwaar nu. Volgens mij zijn ze al 3 maten gegroeid :O

Zijn jullie lang bezig geweest?
Wij 3 rondes totaal. Mag niet klagen haha

Gefeliciteerd allemaal he!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fietjelief leuk dat je ook mee schrijft. en natuurlijk ook gefeliciteerd!

Eindelijk heb ik geen klachten. voor mij is het dus nog steeds erg onwerkelijk. Mijn borsten zijn af en toe wat gevoeliger en ik merk dat mijn bh's niet zo lekker meer zitten, maar voor de rest mag ik niet klagen:)

Wij zijn in augustus gestopt met de pil voor mijn gevoeld duurde het eeuwen voordat ik zwanger was maar dat is natuurlijk onzin haha.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie mee schrijven.
Wat spannend dan voor jullie fietje hopelijk is alles goed dit keer.
Ik heb ook alleen last van pijnlijke borsten omdraaien in bed doet echt pijn.
ik ben in december gestopt met de pil. Dus ook niet zo lang.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook wel extra spannend fietje.

Ik hoop dat er nog meee mensen met ons mee willen schrijven
Spannend is het zeker.
Probeer te relativeren en mezelf niet gek te maken.
Maar ondertussen wel bij elk toiletbezoek checken op (bruin)bloed.
Ik kijk uit naar de eerste echo.

Hebben jullie ook zo'n trek?
Of ben ik de enige die de hele dag wel kan eten :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Neee ik heb ook de hele dag zin in eten. Moet me echt flink inhouden..
ik vond de eerste echo wel bijzonder hoor. Ik heb zin in echo 2!! Ben benieuwd hoe lang ik precies zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
Komen vast nog wel wat meer mensen bij.
Nee ik heb niet extreem trek.
Zijn jullie ook misselijk s ochtends of niet?
Ben gister naar de verloskundige geweest en krijg pas 19 juni echo.
Dat duurt echt zooooo lang.
Alle reacties Link kopieren
Nee ben helemaal niet misselijk gelukkig. Was ik wel bang voor maar voel me super. O balen dat duurt nog heeel lang.
Alle reacties Link kopieren
O super leuk ik heb van mijn ouders een negenmaandenboek gekregen nu kan ik alles opschrijven en bijhouden.
Hoi,
Geniet iedereen van het mooie weer?

Wij komen net terug van onze eerste echo.
Heb een prachtig hartje zien kloppen.
Erg blij mee maar nog steeds zo onwerkelijk.
En wat nog bizarder is.
Het zijn er misschien 2 :couple:
We moeten over 2 weken terugkomen.
Wordt vervolgd..
Maar iig 1 kloppend hartje!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oo wat geweldig!! Fijn he een kloppend hartje dat is echt een opluchting.
Hoe ver ben je nu?? Of weten ze dat nog niet?

2 is ook wel heeel speciaal super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat super fietje!
Helemaal spannend als het er 2 zijn ben heel benieuwd.
Ik ben 6 weken en 4 dagen.
Ik heb opeens heel erg behoefte aan wijn haha
Maar doe het niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag meeschrijven.
Ik ben nu 5 weken zwanger en weet het nu een week!
Uitgerekende datum is tot nu toe 26 januari 2018.
Ik ben 34 en mijn vriend 26.
Heb vandaag een intake gehad bij de verloskundigepraktijk, 7 juli pas de eerste echo.
We zijn 1,5 jaar bezig geweest dus ik ben al zo blij dat ik eindelijk een positieve test heb!
Verder nog weinig klachten, sneller moe, grotere borsten en met vlagen een beetje misselijk. Ben ook sneller duizelig door lagere bloeddruk.
Alle reacties Link kopieren
Elastigirl leuk dat je ook mee wilt schrijven . Oh wat zul je blij zijn geweest met je positieve test.
Jammer dat het nog even duurt voordat je je eerste echo hebt. Maar dan is er wel al wat meer te zien.
Op onze eerste echo zag je alleen nog maar een soort van vlekje ..
Hopen dat we allemaal niet teveel klachten krijgen want dat lijkt me erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik zou ook graag meeschrijven.
Ik ben rond 20januari uitgerekend van onze eerste. De eerste echo is 13 juni dus dan zal ik het wat preciezer kunnen zeggen. Ik ben 22 en mijn vriend 27.

Wij hebben het geluk gehad dat het "in een keer raak was" Ik heb niet extreem veel kwalen. Voornamelijk dat ik erg moe ben en in de ochtend wat misselijk.

Zijn er hier nog meer vrouwen die meedoen aan MvM ook toevallig?

Liefs, mij :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je mee wilt schrijven januari.
Wat fijn voor je dat het zo snel raak was.

Goed dat je het zei over MvM daar wou ik me nog voor aanmelden heb net gebeld.
Ik vind het echt een goed doel om aan mee te werken en ik had er al eerder naar gekeken.. toen vond ik het nog spannend ofz ik weet niet precies wat het was. Nu toch maar gebeld en aangemeld en dat voelt nual goed! Ik hoop dat ze snel contact opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ze namen bij mij heel snel contact op! Ik was binnen een week na aanmelding ook bezocht door de instructrice. Nu doe ik al bijna een week mee :)

Ik wilde al mee doen voordat we echt besloten hadden te gaan proberen om een kindje te krijgen omdat mensen in onze omgeving ook graag een kindje willen maar het maar niet wil lukken.

Dit is mijn eerste keer op zo'n forum trouwens, het leek mij erg leuk hier wat mensen te leren kennen die hetzelfde doormaken als ik en om lekker mee te kletsen over alles wat er komt kijken bij zwanger zijn. Ook omdat ik me voor kan stellen dat mijn omgeving daar niet 24/7 op zit te wachten haha.

Hebben jullie het al verteld aan mensen? Wij alleen aan mijn en zijn ouders omdat wij vonden dat we het wilde delen met de mensen die nauw bij ons staan en bij wie we het ook kwijt zouden kunnen als het wel mis zou gaan.
Ik heb mij bij mijn vorige zwangerschap wel aangemeld voor MVM.
Maar op de dag dat ze op de stoep stonden begon mijn miskraam.
Ik durf nu niet meer..
Iets met de goden verzoeken denk ik.
Goed dat jullie het wel doen!
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk dat je het dan eng vind om opnieuw te doen Fietje, brengt veel emoties boven natuurlijk. Een ieder moet doen waar zij zicht goed bij voelt, helemaal als het gaat om een zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je ook mee komt schrijven.
Wij hebben het al aan mijn schoon ouders verteld en aan mijn moeder en stiefvader. Mn vader komt nog die zien we pas met vaderdag dus dan gaan we het vertellen.
En mijn 2 beste vriendinnen weten het.
Alle reacties Link kopieren
januari wel fijn dat ze zo snel contact opnamen.. Kon je ook 's avonds een afspraak maken of kon dat alleen overdag??

o fietjelief ik snap idd dat je het niet aandurft dan zou ik er ook anders in staan.

wij hebben het aan mijn en zijn ouders verteld en ook aan onze broertjes en zusjes.. (die wonen nog thuis)

Ik heb wel zoiets van als de volgende echo goed is dat ik het aan mijn goede vriendin wil vertellen. Lijkt me ook leuk om met haar te kunnen delen.

Verder vind ik het ook fijn dat ik alles met jullie kan delen want inderdaad ik kan niet stoppen met eraan denken en ik zou het liefst er ook de hele dag over praten maar dat kan helaas nog niet..
Alle reacties Link kopieren
Ja haha dat gevoel heb ik dus ook! De hele dag erover willen praten en filmpjes bekijken e.d.! Maar helaas duurt dit nog even :(
Bij mij zei ze dat ze wel in de avond kon alleen ik weet niet of ze dat in elke regio doen. Je kunt het altijd overleggen als ze je bellen ze zijn niet moeilijk :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven