Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk wordt op naar de NIPT op naar een prachtige baby in Februari 2018 :smooch:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Top Flip! Moeilijk om een nieuw topic aan te moeten maken, maar ik hoop dat het ook een goed begin gaat zijn. Zo fijn dat je weer zwanger bent en ik vind dat jullie over 8 maanden een prachtig kindje mogen krijgen.
En hopelijk de proloog voor "op naar de bevalling"
Dat dit topic gewoon alleen maar goed en mooi nieuws mag kennen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hopen dat dit topic iets positiever mag verlopen...

Flipman heeft nu een goed gevoel over alles.
Ik moet eerst nog even langs mijn NOD denk ik... Maar op zich: 3 dagen voor NOD al zo'n duidelijk streepje, dat moet een goed teken zijn.

Dat eerste deel heb ik ook eigenlijk wel vertrouwen in, dat is nu al twee keer goed gegaan.
Nu nog hopen dat dit een euploïd embryo is... en dus voorlopig heel veel geduld...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte de komende weken met wachten. Ik hoop dat je de tijd een beetje doorkomt.
JaaaaaaaAAAAaaaaaaaaa!! Yess!
En nu Flipje, nu gaan we het geluk maar eens AFDWINGEN!
Jullie hebben genoeg gewacht en genoeg diepe dalen bewandeld.

Nu accepteren we niets anders dan een totale roze wolk en al het goeds dat jullie verdiend hebben. Met twee pracht engeltjes op jullie schouders wordt er gewaakt over dit kleine wonder!
Het kan niet meer anders dan goed gaan Afbeelding
We slepen je er hier wel doorheen flip! Het is jullie zo gegund
Gefeliciteerd! Ik hoop dat dit een nieuw topic vol geluk mag gaan worden! Ik duim ook mee!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Flipje, ik heb je vorige topic vanaf het begin gevolgd en met de positieve test van je laatste berichten vond ik het tijd eens uit de meeleesmodus te komen. Ik vind het zo knap hoe jij en Flipman je overal doorheen hebben geslagen en ik gun het jullie zó dat dit het begin van een voorspoedige zwangerschap is! Ik wens jullie alle geluk van de wereld! :heart:
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Flip! :cheer: Ik duim verder voor een goed verloop! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals ; zo blij voor je :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Flip! Een streep, ik ben zo blij voor je! Wat fijn en zo gegund.
Een nieuw topic en een nieuwe gang van zaken: ik duim voor een goede zwangerschap en een prachtige baby volgend jaar.
:cheer:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ik zag de titel van dit topic en hoopte dat ie van jou was.
:cheer2:
De eerste hindernis ben je over!!
Ik duim hard door voor een fijne zwangerschap en gezonde baby :heart:
gefeliciteerd met deze positieve stap! Fijn dat het is geluk flip!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Frambloosje! En Flip: Ik heb er alle vertrouwen in dat je je NOD goed doorkomt. Echt een duidelijke streep!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
Ik doe nog een vreugdedansje! Heel blij voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa gefeliciteerd!!! Wat fijn, ik ben zo blij voor je! (Las je vorige topic in stilte mee)
Alle reacties Link kopieren
@Frambloosje, niets meer aan toe te voegen!! We duimen weer flink door voor je flip :heart:
.
Alle reacties Link kopieren
Oh Flip en Flip-man zo ontzettend fijn voor jullie!!!!! Snap je gevoel 'eerst voorbij de NOD' heel goed, maar zo vroeg al een duidelijke streep is wel een goed teken.
Alle reacties Link kopieren
O Flip wat geweldig! :jump: De eerste stap is genomen en als je man er een goed gevoel over heeft, dan komt het vast en zeker goed. Ik duim heel hard met je mee!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Alle reacties Link kopieren
:sherlock:

Gevonden!

:hyper:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Heel fijn Flipje. :yes:
ik weet niet eens wat ik moet typen.
Zo blij voor jullie.
Hup celletjes. Braaf delen zoals t gemiddelde deelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven