Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)

01-06-2017 19:31 1132 berichten
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven :cheer2:


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
stellarules
(32/26)
Tweede 28 januari Meisje! :love: 22 december bevallen! :heart:
Januari-2018
(22/27)
Eerste 25 januari Jongen! :love: 12 januari bevallen! :heart:
Sophie
(26/32)
Eerste 23 januari Meisje! :love: 22 januari bevallen! :heart:
Die-ene
(29/31)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 23 januari bevallen! :heart:
wahaki
(33/34)
Tweede 21 januari Jongen! :love: 24 januari bevallen! :heart:
Duikmuis87
(30/33)
Eerste 23 januari Jongen! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Huismussie
(33/35)
Tweede 23 januari Jongen! :love: 27 januari bevallen! :heart:
flower29
(33/39)
Tweede 22 januari Jongen! :love: 2 februari bevallen! :heart:
Bibi30
(?/?)
Eerste 29 januari Meisje! :love: 6 februari bevallen! :heart:
Phlee87
(27/30)
Eerste 17 januari Jongen! :heart: :duckie:
sammie81
(36/33)
Eerste 31 januari Meisje! :heart: :duckie: IVF; mk dec '16
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
Ha gevonden!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb niet meer gebeld. Morgenochtend heb ik een afspraak staan bij de gyn dus ik moet nog heel even geduld hebben. Geen bloedverlies. Wel een soort 'harde buiken'. Heel raar. Misschien toch maar wat minder doen op een dag.

Er moesten nog meiden morgen voor ee echo dacht ik?

Zou leuk zijn trouwens een tabel. Als degene die hem wil maken even wil aangeven hoe en welke je de info wilt dan hoop ik dat na morgen door te kunnen geven!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel gemaakt. Jullie kunnen jezelf er in zetten. En anders geef de info ff door dan doe ik of iemand anders het
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaa! Bedankt elenax!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Iemand anders mag voor mij wel invullen. Ik forum alleen mobiel en ben al blij dat dit lukt :P
M 39 v 33 datum echo 16 juni en ik hoop dan precies ook de uitgerekende datum te hebben
Alle reacties Link kopieren
Als iemand mij ook wil invullen, graag. Snap er niks van 😬

M34, V33, uitgerekend 24 januari, echo 6 juni
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Kom ook graag meeschrijven. Begin van de week positief getest. Jeej! Ik gok uitgerekend eind januari, maar is even afwachten, heb sinds de vorige zwangerschap namelijk nog geen regelmatige cyclus en de laatste ongesteldheid was 3 maanden geleden, maar na 2 zwangerschappen gok ik dat ik nu 4-6 weken ben. Volgende week donderdag weet ik het zeker, want de Verloskundige wil voor de zekerheid een echo doen om het zeker te weten wat ik helemaal niet erg vind natuurlijk :-)

Het wordt ons 3e kindje. De oudste wordt in augustus 4 de jongste wordt dan 2.

Vind het vreselijk moeilijk om mijn mond voorlopig nog dicht te houden, maar kijk ook een beetje op tegen de reacties, met name van mijn moeder; die vindt mijn leven nu al te druk ;-)

Voor de tabel: ik ben 33, mijn partner 36. Echo 8 juni
anoniem_304627 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 20:29
Reden: iets vergeten
0.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gevonden! Bedankt voor het aanmaken en Elena het superfijn zijn als je mij ook aan de tabel wil toevoegen. Ik forum mobiel en met de huidige mankementen durf ik niet aan een tabel te prutsen.
Info: 1e kindje, M 31, V 29, 1e echo op 8 juni bij de gyn, uitgerekende datum voorlopig 27-1.
Gevonden en heb mezelf in de tabel gezet.

Stellarules ik hoop op een hele mooie echo morgen!
Alle reacties Link kopieren
Sta er ook in!/bedankt voor het aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden! Wil iemand mij in de lijst zetten? 30/27 ud 17 januari 1e echo 8 juni
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Fijn!

Ik ben 38 vriend ook. Tweede kindje. UD 28 januari. Eerste echo 20 juni.
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag stellarules :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga duimen voor je stellarules! (Ik lees steeds sterallures haha).

Hopen op een heel mooie echo.
Leuk zo'n overzicht!

Haha ja Bouvrie dat snap ik. Ligt niet aan jou. :P Ik vond het toen wel een mooie husseling van letters en matchend met mn naam.

Dankjewel Flower. En Bouvrie ook natuurlijk. En de anderen. Hopelijk goed nieuws. Ik ben bloednerveus. Gelukkig kan ik vanochtend al terecht.

Voor wie ook moet vandaag: succes en ik duim voor een mooie echo!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag Stellarules. Ik mag dinsdag, schiet ook al op.

Welkom nena!

Vandaag lekker weer. Maar ik ben zoooo moe... m'n dochtertje was vanochtend om 5:30 wakker. Vind ik een beetje vroeg.
Dus hopen dat ze vanmiddag lekker lang gaat slapen, dan doe ik mooi met haar mee
Alle reacties Link kopieren
Bouvrie schreef:
02-06-2017 06:39
Ik ga duimen voor je stellarules! (Ik lees steeds sterallures haha).

Hopen op een heel mooie echo.
Haha ik lees ook steeds sterallures :proud:
Hoi allemaal, ik zou graag meeschrijven ook al ben ik begin feb uitgerekend, mag dat ook ? Hij of zij komt vast te vroeg in januari :lol:

Dit is ons tweede kindje we hebben er al een van nu bijna 3.

Het was niet heel makkelijk om zwanger te worden en is uiteindelijk via iui gelukt. Maar dat maken deze weken wel extra spannend. Ik heb ik mijn eerste zwangerschap een dreigende miskraam gehad (bloed + rare echo) en probeer me daar nu mentaal op voor te bereiden.
Dat was echt heel erg om door te maken en daar ben ik best bang voor. Verder heb ik een erg drukke/stressvolle maand op werk voor de boeg....'keep calm and carry on' is mijn motto deze dagen ;-)

Leeftijd is 39/36 m/v echo 23 juni en datum 5-2-2018
Alle reacties Link kopieren
@stellarules weet je al meer? Ik duim door!
Jaaaaaaaaaaaaa! Een mooi kloppend hartje gezien! :flirting:

Uitgerekende datum 28 januari. Volgens de gyn nu 5 weken 5 dagen. Volgens de meting 6 weken 2 dagen. Dus ik hou het maar op 6 weken dan vandaag. Volgende echo over vier weken. Ik moet nog even bellen. Pas daarna de tabel aan.

Ik stuiter ervan. En ik WEET dat het nog steeds heel pril is maar deze geruststelling had ik echt even nodig om er nu van te kunnen genieten.

Bedankt voor het meeleven!! :heart:
anoniem_648f6242b15dd wijzigde dit bericht op 02-06-2017 12:57
Reden: Verkeerde smiley
1.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer: :flirting: :flirting:
stellarules schreef:
02-06-2017 12:47
Jaaaaaaaaaaaaa! Een mooi kloppend hartje gezien! :flirting:

Uitgerekende datum 28 januari. Volgens de gyn nu 5 weken 5 dagen. Volgens de meting 6 weken 2 dagen. Dus ik hou het maar op 6 weken dan vandaag. Volgende echo over vier weken. Ik moet nog even bellen. Pas daarna de tabel aan.

Ik stuiter ervan. En ik WEET dat het nog steeds heel pril is maar deze geruststelling had ik echt even nodig om er nu van te kunnen genieten.

Bedankt voor het meeleven!! :bonk:
Dankjewel Bouvrie! Ik straal denk ik :sun:

Heb mn smiley net even aangepast. Had de verkeerde aangeklikt haha. Zie hem wel in jouw quote nog maar maakt niet uit. Hartstikke lief van jullie allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Mag ik ook nog meeschrijven?
Ben er vorige week maandag achter gekomen dat ik zwanger ben, volgens internet 27 januari uitgerekend.
We hebben al een zoontje van bijna 3 en vind het allemaal weer net zo spannend als toen. Waar ik me in de eerste zwangerschap al onwijs misselijk voelde heb ik nu buiten moe zijn, pijnlijke borsten en HONGER nergens last van.
21 juni pas eerste afspraak + echo VK. Duurt nog onwijs lang :( Lees hier dat er al goede echo's zijn geweest, fijn! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn stellarules!!

Wat raar eigenlijk dat ik geen precieze indicatie heb gekregen over een uitgerekende datum en hoe ver ik nou precies ben :|

Straks eindelijk weekend! Dan heb ik een werk week van 43 uur achter de rug. Ik heb het nu wel gehad
Alle reacties Link kopieren
Stellarules wat een fijn nieuws!! En zo vroeg al een mooi kloppend hartje!
anoniem_131727 wijzigde dit bericht op 30-07-2017 20:53
11.38% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven