Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175



:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me hier melden! Dit weekend positief getest en volgens de berekening is de uitgerekende datum 15 februari 2018. Ik heb nog geen afspraak gemaakt met de verloskundige.
In maart dit jaar heb ik een vroege miskraam gehad. Hoop dat het ons deze keer gegund is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me hier ook melden. Afgelopen vrijdag positief getest. Na een missed abortion in maart nu een goed gevoel er over. Heb 5 juli de eerste echo. Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven!
Op 8juni teste ik positief, dit is mijn eerste zwangerschap dus allemaal erg spannend! De UD zou rond 18 feb komen te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie hier ook komen schrijven mini-m en ravenloos!
Merken jullie al wat aan je lichaam?
Ik nog niet veel eigenlijk. Wil eerst een kloppend hartje zien voor ik het echt geloof. Komt door de vorige miskraam. Heb jij dat ook mini-m?
Ravenloos heb jij al een afspraak gemaakt voor de eerste echo?
Hoi allemaal, ik doe ook graag mee. Afgelopen zondag/maandag positief getest (midden in de nacht want ik moest toevallig heel nodig plassen Haha) en nog redelijk in shock omdat we pas net waren begonnen. Het is onze 1e en volgens de berekening ook uitgerekend op de 18e. Ik ben niet super bekend met dit forum. Heb afgelopen weken een paar keer rondgestruind dus ben niet heel bekend met alle zwangerschaps taferelen. Maar ik praat graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook wat voorzichtiger Loeske. Heb deze keer wel een goed gevoel dat maakt het wel echt makkelijker. Merk nog niet veel af en toe eens misselijk en een opgeblazen buik, echt een buik al. Verder nog niets.
Heb je al een afspraak gemaakt loeske?

Ben niet zo goed met tabellen zou iemq d voor mij in willen vullen? Ben 28 jaar dit is voor ons ons eerste kindje en ud ligt rond 18 februari.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik mag me hier melden denk ik... Wat spannend!
30, allereerste keer zonder condoom en gelijk raak. Afgelopen zaterdag (3 dagen voor nod) voor het eerst positief getest.
Voelde me de week ervoor al misselijk, moe, heel veel steekjes in onderbuik, dus zag 'm al aankomen...
Nu nog steeds heel moe, vlagen van enorme misselijkheid, gevoelige borsten. Steekjes in onderbuik zijn wat minder.
Ik vind het heel onwerkelijk en spannend en heb er behalve met mijn partner nog met niemand over gesproken dus dit typen was al een hele stap. Verloskundige bellen wordt stap 2 ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat 18 februari ook mijn voorlopige uitgerekende datum is!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik wil ook graag meeschrijven. Mijn naam is Ashkyla en ik ben 29 jaar.

Gisteren positief getest (2 dagen overtijd). UD staat bij mij ook op 18 februari 2018.

Het is voor mij en mijn man, ons eerste kindje! Het is heel erg spannend.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat er zoveel op dezelfde datum uitgerekend zijn! (18 feb!)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Wanneer bellen jullie de verloskundige of huisarts?
Grappig zeg allemaal de 18e! Ik was eigenlijk van plan eind volgende week te bellen naar de verloskundige en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag contact gehad. heb voor over 3 weken een afspraak (in week 8)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij vandaag online aangemeld bij de vk. Nu even afwachten totdat ze contact met mij opnemen.

Dank je wel, voor degene die mij heeft toegevoegd in de tabel.

Ervaren jullie al iets van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Welkom noonootje, joshax en ashkyla! En natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Wat snel joshax! Had je al wel rekening gehouden met je ovulatie? Of is het echt een lucky shot geweest?

Ik bel volgende week de verloskundige voor een afspraak. Het is, al alles goed gaat, ons tweede kindje. Weet dus al wel hoe die afspraak dan gaat.

Verder merk ik dat ik al veel moe ben. Vandaag zelfs een middagdutje gedaan met m'n dochtertje. En vannacht had ik van die gekke dromen. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
Ik heb nog niet zoveel kwaaltjes. Alleen eerste dagen na mijn nod last gehad van een erg gespannen buik, maar dit trekt nu weg. Waarschijnlijk komen alle kwaaltjes nog wel!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat jullie ook nog niet zoveel kwaaltjes hebben. Ik word er soms onzeker van omdat ik dacht dat het voor iedere vrouw normaal was om zich ontzettend belabberd en misselijk te voelen gedurende de gehele zwangerschap.
Maar mijn komende-en-gaande lichte kwaaltjes zijn dus best normaal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet echt kwaaltjes, tenzij veel plassen en vermoeidheid wordt meegeteld. Gelukkig heb ik nog geen last van misselijkheid, maar als het ik zo op internet lees: komt de misselijkheid rond de 6e week. Dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Het was echt een lucky shot. M'n vriend is nog redelijk in shock, die had het niet zo snel verwacht. Ik ook niet overigens, maar ik vind het echt een prachtige verrassing.

Qua kwaaltjes heb ik vlagen van misselijkheid, vooral bij sterke geuren. En ontzettend moe en groeiende borsten, nu al!
Ik schrijf graag ook mee.

We zijn 29 en 30 jaar en hebben vandaag positief getest voor ons eerste kindje. Mijn voorlopige UD is 28 februari. We waren niet echt heel hard bezig met proberen dus voor ons ook een lucky shot. Maar we zijn er erg blij mee.

Vanochtend tijdens het ontbijt werd ik zo misselijk dat ik moest overgeven, toen maar gelijk een test gedaan , twee dagen voor mijn NOD. En deze was overduidelijk positief.. het moet nog een beetje inzinken bij ons
Gefeliciteerd bally! Vervelend dat je al zo misselijk bent. Heb je dat alleen smorgens? Sinds gisteren ben ik echt zo moe en vanmorgen voelde ik me gewoon katerig terwijl ik gewoon om half 11 ben gaan slapen. Sporten jullie wel gewoon? Ik ging laatst hardlopen en het voelde wel echt anders. Ook bepaald core oefeningen voelen gek en ik heb al helemaal geen energie voor burpees. Lijkt wel of ik nu al achteruit ga in conditie.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ballys! Ook onverwachts dus :)

Ik sport niet echt, wandel en fiets veel. Heb met fietsen bij elke hobbel onwijze pijn aan m'n borsten. Vandaag veel steekjes in m'n buik en duizelig. Hoe is t bij jullie met de kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een test gedaan en die was positief :)
Ik heb een clear blue test besteld die ik morgen krijg, had nu van die goedkope.
M'n vriend weet het nog niet, want wil hem graag op een leuke manier verassen door ons dochtertje een shirtje aan te doen met 'ik word grote zus'. Deze heb jk besteld en krijg ik hopelijk ook morgen. Heb ook een soort kraslot gekocht met 'ik moet je een geheimpje vertellen' en als je het dan open krast staat er 'ik word grote zus' (dacht kan ik mooi inkoppen met dat het een verlaat vaderdag cadeautje is van t kdv waar ze morgen na 2 weken vakantie weer heen gaat ;).

Ohja, ik ben 26 jaar en is ons 2e kindje.
Als ik online zo'n berekening doe is m'n uitgerekende datum 26 februari
Hoi daar, dat wordt een hele verassing

Ik ben eigenlijk de hele dag door al misselijk, vandaag op mijn werk al twee keer bijna moeten overgeven. Ook pijnlijke borsten en ben heel erg moe. Ik was altijd in de veronderstelling dat de kwaaltjes pas vanaf een week of 6-8 begonnen :sarcastic: .

Ik doe als sport aan golf. Dat is best een rustige sport dus lijkt me dat ik dat lang kan doen. Wil wel bij een zwangerschaps sportclubje maar hier in de regio is niet zo veel.. woensdag ga ik de verloskundige bellen, wanneer hebben jullie gebelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven