Langer dan 6 maanden groep is zwanger

11-06-2017 21:53 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457

Eindelijk, we zijn zwanger :cheer2: Hier praten we verder met elkaar.

Naamleeftijdgeslacht kindUitgerekende datumBijzonderheden
marg8135/44nog onbekend15 december 2017 :cheer:
GettingEven30/40meisje30 december 2017 :cheer:
Stella28/34jongen19 september 2017 :cheer:
FOodsandbeats35/36onbekendeind maart 2018 :cheer:
Liesbeth240428jongen23 september 2018
Forence37/37jongen23 November 2018
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Voor nu alleen tvp.. na deze week wordt helder waar aansluiten.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk hier Yinthe. En hopelijk volgen er snel meer
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Dit is nieuw. Hoe werkt het? Moet ik me melden bij jou, Rosalie?
Ik ben nog steeds niet zwanger en misschien lukt dat ivm relatie strubbelingen een hele tijd niet, maar ik ben supernieuwsgierig naar hoe het gaat met degenen die wel zwanger zijn geraakt ondanks het lange wachten!!!!
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je een pb ontvangen met de inloggegevens Marg.
Ik zag je berichtje Yinthe.. ik duim heel hard dat je op dit forum mag blijven :hug: wat een spannende tijd zal het voor jullie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je deze hebt gemaakt Rosalie :bigkiss:

Het is alleen nog veel te stil om hier verder te schrijven. Ik wil jullie allemaal meenemen naar dit topic meiden!
:jump:
Alle reacties Link kopieren
Ach laten we ons best doen.
Net belde vk me nog, zo aardig. Zij denken dat het nog geen miskraam is omdat ik daarvoor te weinig bloed verlies (max half verbandje per dag) en dat dit nog steeds innestelling was.
Ik moet do voor echo, maar ook rekening houden dat ze dan niks zien.
Heeeeel spannend nog!

Hoe ver zijn jullie nou precies meiden?
Alle reacties Link kopieren
Yinthe, hoop het zo voor je.

Het zegt natuurlijk niets maar bij mij was het toen echt serieus bloedbad, dus als het bij jou nu minder is zoals je zegt heb ik goede hoop!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je bloed verliest Yinthe. Je kunt helaas alleen maar afwachten. Als het weinig bloed is dan kan het nog alle kanten op gaan.

Ik ben 15 december uitgerekend. Ik zit nu op 13 weken en 3 dagen. Mijn 20 weken echo is op 26 juli en ik wacht nu op de uitslag van de Nipt.

Hoe gaat jet bij jou, gettingeven?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de inloggegevens en het wachtwoord voor de tabel ontvangen Marg?
Alle reacties Link kopieren
&Florence, oké, had je ook PB gestuurd. Maar dat heb ik echt niet. Af en toe drupjes of veegjes.
We gaan het zien.

De kritieke periode gehad Marg! Ook wel fijn denk ik? Heb je veel klachten?
Al bezig met aankopen?
Tvp. Ik volg jullie graag
Alle reacties Link kopieren
@rosalie: ja die heb ik gehad, alleen nog geen tijd gehad om de tabel in te vullen.

@yinthe: we hebben al een volledige baby uitset dus heb weinig nodig. Wel hebben we tweedehands een kast gekocht en een bed voor ons peutertje want die zal over een paar maanden uit zijn ledikantje moeten. Verder hebben we vorig jaar op zolder verbouwd en daar slapen wij nu. De andere slaapkamer daar wordt de nieuwe babykamer en daar moeten nog wel gordijnen in en een beetje aankleding dus dat komt nog.
Als we een meisje krijgen dan kan ik veel kleertjes overnemen van mijn zusje want die heeft al twee meisjes gehad en als het een jongetje wordt dan heb ik zelf een hele voorraad kleertjes liggen dus daar hoeven we ook weinig voor aan te schaffen.

Klachten heb ik eigenlijk niet. Had ik bij de vorige ook niet dus dat scheelt. Ik heb alleen meer honger en ik zal wqt sneller een buik krijgen maar tot nu toe pas ik nog in mn gewone kleding.

Verder is er nog wel een aandachtspuntje... De placenta ligt op dit moment helemaal strak tegen de rand van de baarmoedermond aan. Er bestaat een kans dat met het groeien van de placenta tijdens de zwangerschap, dat deze dan voor de baarmoedermond groeit. Als dat gebeurd kan ik niet natuurlijk bevallen. De eerste was ook een keizersnee en ik vond dat best meevallen dus ik heb er geen moeite mee als dat gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm spannend Yinthe, hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt.

@marg, grappig dat ik maar 2 weken achter loop op jou, ik ben 30 december uitgerekend. In mijn beleving was ik véél later dan jij zwanger.

Twee goede echo's gehad maar ik ben van plan morgen langs te gaan op spreekuur, want ik heb bevestiging nodig dat het kindje goed groeit. Geen directe aanleiding, gewoon zorgen.
Ook wij wachten nu op de uitslag van de nipt.

Ik dacht eigenlijk dat als je eenmaal een keizersnede had gehad, dat de volgende dat dan ook werd?
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik leef zo in een rot week.. ik handel het bijna niet meer, elke minuut onzekerheid en regelmatig bloed en kramp. Zwakt weer af en zet weer door. Elke keer hoop, dan weet vrees.
Ben zo van slag en helemaal op. Wil helderheid. En ik moet nog twee dagen, niet wetend hoe of wat en de hoop al verloren ofzo.... :(

Reageer laten meer op je Marg, maar ben even zo in verdriet ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Lieve Yinthe, ik kom je even een knuffel brengen!

Ik weet hoe jij je nu moet voelen en het is een gevoel dat niet te omschrijven valt.
Die onzekerheid, de onrust, de vragen wat als.

Nog 2 dagen meid, houd je taai, probeer afleiding te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
ah yinthe,het is rottig (je hebt pb). Maar nog twee dagen, en dan weet je tenminste waar je aan toe bent
Ik denk aan je Yinthe! :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Yinthe. Zoek wat afleiding. Het vervelende is dat ze misschien helemaal nims kunnen zien op een echo, zelfs al zou je wel vandaag nog mogen. Het is nog heel pril. Pas bij ongeveer 6 weken gaat het hartje kloppen dus ik hoop dat ze iets kunnen zien vrijdag. Zolang het kleine beetjes bloed blijft is er nog best kans dat het wel goed gaat. Er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap af en aan bloed verliezen en wel gewoon een geOnd kindje krijgen. Houd vol meid.

Gettingeven: als je 1 keizersnee hebt gehad dan mag je bij de tweede wel natuurlijk bevallen als je dat wilt. Als je er twee hebt gehad dan is je baarmoeder te zwak voor persweeen en dan mag het niet meer bij een derde.
Alle reacties Link kopieren
Nou lieve dames.. er zit niks levends meer in mij. Was 7 weken nu in elk geval. De bloeding is al op gang, dus mag afwachten of pilletje halen in het ziekenhuis. Ik kies voor afwachten. Maar wel elk moment bellen als ik anders wil.

Ik ga weer na de andere kant. Goede zwangerschap gewenst! Ik lees gewoon lekker mee!
& ik ben hopelijk snel terug met alle andere meiden hier...
Alle reacties Link kopieren
Ah shit yinthe
Alle reacties Link kopieren
Ach Yinthe... :hug:

Heel verdrietig. Maar ook weer hoopgevend voor de toekomst. Kom inderdaad gauw maar weer naar dit topic samen met de andere meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven